Akademia Badaczy dla studentów i doktorantów UG
Ogłoszenie nieaktualne
Zdjęcie 1 / 4

Jestem
Firmą
Rodzaj szkolenia
Edukacyjne
Treść ogłoszenia
Już są! A mówimy o zapisach do Akademii Badaczy - darmowego projektu dla studentów i doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego, który rozpoczyna się 15 października. Zapraszamy stacjonarnie, a dołączysz tutaj http://akademiabadaczy.edu.pl.
Dlaczego warto?
Rozwiniesz swoją karierę i nie będziesz jak dziecko we mgle. Dla wielu dróg kariery początki są równie wspólne jak i kręte. Podamy Ci rękę i udzielimy wskazówek.
Poznasz wybornych ekspertów. A współpracujemy z takimi, którzy mówią, jak jest i dzielą się tajnikami swojej pracy bez szerzenia banałów. Stawiamy na szczerość.
Odbierzesz certyfikat - z Twoim imieniem i nazwiskiem. Będziesz mógł wykorzystać go na wiele różnych sposobów (samolotów z niego nie polecamy robić).
Poszerzysz grono kontaktów o całkowicie nowych ludzi. W końcu nie bez przyczyny wszyscy spotkacie się w jednym miejscu. A to już początek wskazujący na to, że wiele Was łączy.
Zjesz pizzę w gratisie - od vege po salami i ananasa. Zapraszamy też na herbatę, kawę i ciastka, które będą na Was czekały.
Zyskasz pełen pakiet materiałów. Opracowanie, które przygotowaliśmy, to każde szkolenie w pigułce. Dodatkowo w wersji kieszonkowej, więc bardzo poręczne.
Jakie szkolenia na Ciebie czekają?
-Pisanie artykułów naukowych.
-Wykorzystywanie zasobów elektronicznych w pracy naukowej.
-Prawo własności intelektualnej.
-Tworzenie prezentacji naukowych.
-Argumentacja i przekonywanie w dyskusjach naukowych.
-Uniwersyteckie stypendia, środki na badania oraz działalność kół naukowych.
-Pozyskiwanie zewnętrznych środków na badania naukowe.
-Wystąpienia publiczne na konferencjach naukowych.
-Mnemotechnika.
-Strategia planowania kariery naukowej.
-Komunikacja zewnętrzna i marketing dla kół naukowych.
-Zarządzanie sobą w czasie i produktywność w pracy badawczej.
-Praca zespołowa w kołach naukowych.
-Emocje i radzenie sobie ze stresem w pracy naukowej.
Zadanie publiczne współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki otrzymanych w 2022 r. w ramach konkursu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego”.
Dlaczego warto?
Rozwiniesz swoją karierę i nie będziesz jak dziecko we mgle. Dla wielu dróg kariery początki są równie wspólne jak i kręte. Podamy Ci rękę i udzielimy wskazówek.
Poznasz wybornych ekspertów. A współpracujemy z takimi, którzy mówią, jak jest i dzielą się tajnikami swojej pracy bez szerzenia banałów. Stawiamy na szczerość.
Odbierzesz certyfikat - z Twoim imieniem i nazwiskiem. Będziesz mógł wykorzystać go na wiele różnych sposobów (samolotów z niego nie polecamy robić).
Poszerzysz grono kontaktów o całkowicie nowych ludzi. W końcu nie bez przyczyny wszyscy spotkacie się w jednym miejscu. A to już początek wskazujący na to, że wiele Was łączy.
Zjesz pizzę w gratisie - od vege po salami i ananasa. Zapraszamy też na herbatę, kawę i ciastka, które będą na Was czekały.
Zyskasz pełen pakiet materiałów. Opracowanie, które przygotowaliśmy, to każde szkolenie w pigułce. Dodatkowo w wersji kieszonkowej, więc bardzo poręczne.
Jakie szkolenia na Ciebie czekają?
-Pisanie artykułów naukowych.
-Wykorzystywanie zasobów elektronicznych w pracy naukowej.
-Prawo własności intelektualnej.
-Tworzenie prezentacji naukowych.
-Argumentacja i przekonywanie w dyskusjach naukowych.
-Uniwersyteckie stypendia, środki na badania oraz działalność kół naukowych.
-Pozyskiwanie zewnętrznych środków na badania naukowe.
-Wystąpienia publiczne na konferencjach naukowych.
-Mnemotechnika.
-Strategia planowania kariery naukowej.
-Komunikacja zewnętrzna i marketing dla kół naukowych.
-Zarządzanie sobą w czasie i produktywność w pracy badawczej.
-Praca zespołowa w kołach naukowych.
-Emocje i radzenie sobie ze stresem w pracy naukowej.
Zadanie publiczne współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki otrzymanych w 2022 r. w ramach konkursu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego”.
czytaj więcej
- Numer ogłoszenia: 65034686
- Data wyróżnienia: 13.11.2022
- Data wprowadzenia: 03.10.2022
- Aktualizacja: 25.10.2022