Aktywne Pozyskiwanie Klientów

podstawowe

Aktywne Pozyskiwanie Klientów

Cena

2 250

Rodzaj szkolenia
Organizacje i zarządzanie
Termin
2025-03-27 - 2025-03-28

Rynek to nieustanna gra o klienta. Sukces biznesowy firmy w dużej mierze zależy od sprawności i nieustępliwości handlowców i innych osób zaangażowanych w kontakty z klientami. W procesie pozyskiwania i obsługi klientów codziennie mierzą się z wieloma trudnymi sytuacjami i „zwrotami akcji”.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, zaintrygować potencjalnego klienta i utrzymać jego zainteresowanie. Nauczysz się również radzić sobie podczas trudnych rozmów.


Program szkolenia
WPROWADZENIE
  • co to jest prospecting
  • zakres i tło działań prospectingowych
  • doświadczenia i opinie uczestników na temat prospectingu
ELEMENTY PRAKTYCZNEJ PSYCHOLOGII KLIENTA
  • psychologiczne aspekty podejmowania decyzji przez klienta
  • zrozumienie motywów działania klienta na etapie pierwszego kontaktu (przez telefon)
  • psychologiczne typy klientów i ich implikacje dla naszych działań
  • teoria „góry lodowej”
  • pozyskanie nowego klienta – specyfika rozmowy telefonicznej
TECHNIKI PROSPECTINGOWE
  • pozyskanie nowego klienta jako proces
  • czynniki sukcesu w prospectingu
  • wpływu naszych zachowań i umiejętności na efekt działań prospectingowych
  • istota zachowań interpersonalnych w pierwszym kontakcie z klientem
  • zrozumienie powodów stawiania barier przez klienta
  • jak dotrzeć do osób decyzyjnych?
  • wypracowanie podstawowych algorytmów zachowań w trudnych sytuacjach prospectingowych
ROZMOWA TELEFONICZNA – BANK ZAGRYWEK KLIENTA
  • wypracowanie listy wszelkich możliwych zagrywek klienta podczas pierwszego kontaktu
  • wypracowanie listy możliwych reakcji na zachowanie klienta
TURNIEJ UMIEJĘTNOŚCI PROSPECTINGOWYCH
  • techniki dotarcia do „nieuchwytnego” klienta
  • praktyczne techniki wywierania wpływu
  • narzędzia przejścia bariery broniącej dostępu do osoby decyzyjnej
  • wyjście z sytuacji „braku zainteresowania”
  • narzędzia i umiejętności komunikacyjne w procesie prospectingu
  • trudne sytuacje podczas pierwszego kontaktu
  • zachowania w trudnych sytuacjach
  • reakcje na odmowę ze strony klienta
  • nasza motywacja i nieustępliwość
  • elementy asertywności praktycznej, wykorzystanie wskaźników siły
  • pewność siebie w pozyskiwaniu klienta
  • bank dobrych praktyk / bank rezerw
INDYWIDUALNA MAPA DROGOWA
  • podsumowanie najważniejszych wniosków
  • opracowanie mapa drogowej wprowadzenia w życie konkretnych działań

Data dodania ogłoszenia: 18.12.2024

Zgłoś

Zobacz inne oferty od Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów

Zwinne Zarządzanie Projektami

podstawowe

2 250 zł

Aktualizacja: 29 dni temu

Wstęp do zarządzania projektami

podstawowe

2 250 zł

Aktualizacja: 29 dni temu

Podyplomowe Studia Zarządzania Projektami (Project Management)

podstawowe

9 900 zł

Aktualizacja: 29 dni temu

Rekrutacja i onboarding pracowników

podstawowe

2 250 zł

Aktualizacja: 29 dni temu

Jolanta Jagłowska

602 21... Wyświetl numer
Polityka prywatności

Lokalizacja

Adres
Gdańsk
Zobacz dane kontaktowe
SMS
Wyświetl numer
Wróć do góry