Aktywne Pozyskiwanie Klientów
podstawowe
Aktywne Pozyskiwanie Klientów
Cena
2 250 zł
Rodzaj szkolenia
Organizacje i zarządzanie
Termin
2025-03-27 - 2025-03-28
Rynek to nieustanna gra o klienta. Sukces biznesowy firmy w dużej mierze zależy od sprawności i nieustępliwości handlowców i innych osób zaangażowanych w kontakty z klientami. W procesie pozyskiwania i obsługi klientów codziennie mierzą się z wieloma trudnymi sytuacjami i „zwrotami akcji”.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, zaintrygować potencjalnego klienta i utrzymać jego zainteresowanie. Nauczysz się również radzić sobie podczas trudnych rozmów.
Program szkolenia
WPROWADZENIE
Podczas szkolenia dowiesz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, zaintrygować potencjalnego klienta i utrzymać jego zainteresowanie. Nauczysz się również radzić sobie podczas trudnych rozmów.
Program szkolenia
WPROWADZENIE
- co to jest prospecting
- zakres i tło działań prospectingowych
- doświadczenia i opinie uczestników na temat prospectingu
- psychologiczne aspekty podejmowania decyzji przez klienta
- zrozumienie motywów działania klienta na etapie pierwszego kontaktu (przez telefon)
- psychologiczne typy klientów i ich implikacje dla naszych działań
- teoria „góry lodowej”
- pozyskanie nowego klienta – specyfika rozmowy telefonicznej
- pozyskanie nowego klienta jako proces
- czynniki sukcesu w prospectingu
- wpływu naszych zachowań i umiejętności na efekt działań prospectingowych
- istota zachowań interpersonalnych w pierwszym kontakcie z klientem
- zrozumienie powodów stawiania barier przez klienta
- jak dotrzeć do osób decyzyjnych?
- wypracowanie podstawowych algorytmów zachowań w trudnych sytuacjach prospectingowych
- wypracowanie listy wszelkich możliwych zagrywek klienta podczas pierwszego kontaktu
- wypracowanie listy możliwych reakcji na zachowanie klienta
- techniki dotarcia do „nieuchwytnego” klienta
- praktyczne techniki wywierania wpływu
- narzędzia przejścia bariery broniącej dostępu do osoby decyzyjnej
- wyjście z sytuacji „braku zainteresowania”
- narzędzia i umiejętności komunikacyjne w procesie prospectingu
- trudne sytuacje podczas pierwszego kontaktu
- zachowania w trudnych sytuacjach
- reakcje na odmowę ze strony klienta
- nasza motywacja i nieustępliwość
- elementy asertywności praktycznej, wykorzystanie wskaźników siły
- pewność siebie w pozyskiwaniu klienta
- bank dobrych praktyk / bank rezerw
- podsumowanie najważniejszych wniosków
- opracowanie mapa drogowej wprowadzenia w życie konkretnych działań
Data dodania ogłoszenia: 18.12.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
Zwinne Zarządzanie Projektami
podstawowe
2 250 zł
Aktualizacja: 29 dni temu
Wstęp do zarządzania projektami
podstawowe
2 250 zł
Aktualizacja: 29 dni temu
Podyplomowe Studia Zarządzania Projektami (Project Management)
podstawowe
9 900 zł
Aktualizacja: 29 dni temu
Rekrutacja i onboarding pracowników
podstawowe
2 250 zł
Aktualizacja: 29 dni temu
Jolanta Jagłowska
Lokalizacja
Adres
Gdańsk
Zobacz dane kontaktowe
Wróć do góry