Ogłoszenie podstawowe
- Galeria
Gdańsk
2 250 zł
Efektywna Komunikacja
Efektywna Komunikacja
Rodzaj szkolenia
Umiejętności personalne
Cena
2 250 zł
Dodatkowe informacje
- Termin: 18.03.2025 - 19.03.2025
Jednym z najistotniejszych elementów budujących kulturę organizacyjną jest styl porozumiewania się pracowników. Ten styl buduje współpracę i zaufanie, lub przeciwnie prowadzi do konfliktów. Ich wynikiem jest obniżenie wydajności pracy, pogorszenie atmosfery i stres. Nauka skutecznej komunikacji to jedna z najlepszych inwestycji. Pracownicy, którzy potrafią efektywnie przekazywać informacje, przekonywać innych do swoich pomysłów, przełamywać bariery w relacjach z innymi działami są jednym z najcenniejszych zasobów w firmie.
Szkolenie, które proponujemy pomaga w budowaniu pozytywnej współpracy w organizacji, poprawia efektywność realizacji celów biznesowych firmy.
Program szkolenia
Co decyduje o skutecznej komunikacji w organizacji?
- Bezpieczeństwo psychologiczne i postawa win-win jako warunek efektywnej komunikacji i współpracy w zespole
- Budowanie zaufania w relacjach biznesowych
- Formułowanie konstruktywnych celów w komunikacji
- Jak się komunikuję – diagnoza osobistego stylu komunikowania się w obszarze czterech stylów: ekspresji, działania, porządkowania i harmonii
- Określenie potencjału i ryzyk w obszarze każdego ze stylów komunikowania się
- Różnice w stylu komunikowania się w zespole – różnorodność jako siła zespołu
- Budowanie relacji i ścieżki dotarcia do współpracowników o odmiennym stylu komunikowania
- Wykorzystanie wiedzy o mowie ciała do zwiększenia perswazyjności własnego przekazu oraz rozpoznawania sygnałów wysyłanych przez partnerów w rozmowie
- Zasady i techniki aktywnego słuchania – zadawanie pytań, parafraza, klaryfikacja
- Wykorzystanie modelu uszu von Thun’a do lepszego odczytywania różnych poziomów komunikatu i intencji rozmówcy
- Konstruktywna Informacja zwrotna – metodą FUO oraz metodą informacji zwrotnej opartej o pytania (questioning feedback)
- Rodzaje konfliktów: konflikt relacji, interesów, wartości, danych – jak je rozpoznać, co pomaga w ich rozwiązywaniu
- Bariery i zniekształcenia poznawcze pojawiające się w sytuacjach konfliktowych
- Sposoby przełamywania trudności w komunikacji i rozwiązywania sytuacji konfliktowych w organizacji – dochodzenie do rozwiązań ponad podziałami, negocjacje zespołowe
- Elementy komunikacji asertywnej: jak odmówić, jak postawić granicę, jak radzić sobie z agresywnym rozmówcą
- Postawa agresywna, uległa i asertywna – ich przejawy w komunikacji
- Obrona własnych granic – sztuka odmawiania.
- Budowanie niekonfrontacyjnych komunikatów w sytuacji presji, krytyki i manipulacji
Zobacz inne oferty od Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
Zwinne Zarządzanie Projektami
podstawowe
2 250 zł
Aktualizacja: 1 miesiąc temu
Wstęp do zarządzania projektami
podstawowe
2 250 zł
Aktualizacja: 1 miesiąc temu
Podyplomowe Studia Zarządzania Projektami (Project Management)
podstawowe
9 900 zł
Aktualizacja: 1 miesiąc temu
Aktywne Pozyskiwanie Klientów
podstawowe
2 250 zł
Aktualizacja: 1 miesiąc temu
Data dodania: 18.12.2024
Numer oferty: 65936561
Wróć do góry