Kreowanie profesjonalnego wizerunku

powrót do listy

Ogłoszenie nieaktualne

obserwuj
Cena
590
Rodzaj szkolenia
Umiejętności personalne

Treść ogłoszenia

Szkolenie poprowadzi Pani Grażyna Paturalska - kreatorka wizerunku biznesowego i publicznego, stylistka i personal shopperka, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego – Politologii oraz  studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego–Zarządzanie w sektorach mody oraz absolwentka Europejskiej Akademii Mody. Uczestniczka prestiżowych warsztatów mody i stylu  w Mediolanie i Paryżu.  

Tematyka szkolenia i warsztatów       
1. Odkrywanie siebie – tożsamość społeczna, tożsamość osobista
2. Poczucie własnej wartości jako podstawa wizerunku
3. Skuteczna komunikacja – sztuka mówienia i słuchania
4. Zachowania asertywne
5. Sztuka autoprezentacji (ćwiczenia praktyczne, nagranie + analiza)
6. Ubiór i wygląd zewnętrzny jako element wizerunkowy          
- dlaczego zawsze warto dobrze wyglądać?
- analiza kolorystyczna w praktyce
7. Szafa na miarę osobowości i profesjonalnego wizerunku – prezentacja PP- pierwsze wrażenie – sukces lub porażka biznesowego wizerunku
- podstawy szafy bizneswoman/ biznesmena
- zasady dress- code’u – co, gdzie, kiedy?
- dodatki jako wyróżnik indywidualnego stylu
- sekrety walizki czyli – jak zabrać niewiele, a wyglądać inaczej każdego dnia
 
8. Dress code w firmie i poza nią: prezentacja PP, cd.- profesjonalizm i wygoda
- kreowanie wizerunku ubiorem
- tworzenie osobistego wizerunku, jako przedstawiciela swojej firmy
- ubiór w pracy podczas rutynowych zajęć
- ubiór na spotkania zewnętrzne lub w firmie
- ubiór na szczególne okazje firmowe
- ubiór na imprezy firmowe i spotkania integracyjne
- kodeks ubraniowy na wiele okazji
             
9. Etyka i etykieta w biznesie (wykład i ćwiczenia w grupach: case study) 
-  misja firmy – pomoc, czy przeszkoda w działaniu?     
- wygląd firmy jej wizytówką: funkcjonalność, porządek i estetyka
- stosunki wewnętrzne w zespole pracowniczym i z pracodawcą
- zadania firmy, a obowiązki pracowników
- klient – nasz pan, czy nieznośny intruz?
- zewnętrzne stosunki firmy z otoczeniem
- stosunki z klientami: rzetelność, wiarygodność, terminowość, wypłacalność
- dobre zwyczaje i obyczaje we wzajemnej współpracy
- wyrażanie opinii nt. innych firm i zarządzających nimi osób
- wyrażanie opinii nt. stosunków wewnątrz firmy
- świadomość i odpowiedzialność zespołu pracowniczego w kształtowaniu wizerunku firmy
  • Numer ogłoszenia: 62242740
  • Data wyróżnienia: 31 stycznia 2019
  • Data wprowadzenia: 31 stycznia 2019
  • Aktualizacja: 5 lutego 2019
  • Wyświetleń: 126
  • Wyświetleń na liście: 5 830