Nauka: Kursy i szkolenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Praca
Dla domu
Elektronika
Nauka
Dla dzieci
Usługi
Zwierzęta
Ślub
Społeczność
Różne
Towarzyskie
Zapisz

Kreowanie profesjonalnego wizerunku

powrót do listy

Treść ogłoszenia

Szkolenie poprowadzi Pani Grażyna Paturalska - kreatorka wizerunku biznesowego i publicznego, stylistka i personal shopperka, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego – Politologii oraz  studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego–Zarządzanie w sektorach mody oraz absolwentka Europejskiej Akademii Mody. Uczestniczka prestiżowych warsztatów mody i stylu  w Mediolanie i Paryżu.  

Tematyka szkolenia i warsztatów       
1. Odkrywanie siebie – tożsamość społeczna, tożsamość osobista
2. Poczucie własnej wartości jako podstawa wizerunku
3. Skuteczna komunikacja – sztuka mówienia i słuchania
4. Zachowania asertywne
5. Sztuka autoprezentacji (ćwiczenia praktyczne, nagranie + analiza)
6. Ubiór i wygląd zewnętrzny jako element wizerunkowy          
- dlaczego zawsze warto dobrze wyglądać?
- analiza kolorystyczna w praktyce
7. Szafa na miarę osobowości i profesjonalnego wizerunku – prezentacja PP- pierwsze wrażenie – sukces lub porażka biznesowego wizerunku
- podstawy szafy bizneswoman/ biznesmena
- zasady dress- code’u – co, gdzie, kiedy?
- dodatki jako wyróżnik indywidualnego stylu
- sekrety walizki czyli – jak zabrać niewiele, a wyglądać inaczej każdego dnia
 
8. Dress code w firmie i poza nią: prezentacja PP, cd.- profesjonalizm i wygoda
- kreowanie wizerunku ubiorem
- tworzenie osobistego wizerunku, jako przedstawiciela swojej firmy
- ubiór w pracy podczas rutynowych zajęć
- ubiór na spotkania zewnętrzne lub w firmie
- ubiór na szczególne okazje firmowe
- ubiór na imprezy firmowe i spotkania integracyjne
- kodeks ubraniowy na wiele okazji
             
9. Etyka i etykieta w biznesie (wykład i ćwiczenia w grupach: case study) 
-  misja firmy – pomoc, czy przeszkoda w działaniu?     
- wygląd firmy jej wizytówką: funkcjonalność, porządek i estetyka
- stosunki wewnętrzne w zespole pracowniczym i z pracodawcą
- zadania firmy, a obowiązki pracowników
- klient – nasz pan, czy nieznośny intruz?
- zewnętrzne stosunki firmy z otoczeniem
- stosunki z klientami: rzetelność, wiarygodność, terminowość, wypłacalność
- dobre zwyczaje i obyczaje we wzajemnej współpracy
- wyrażanie opinii nt. innych firm i zarządzających nimi osób
- wyrażanie opinii nt. stosunków wewnątrz firmy
- świadomość i odpowiedzialność zespołu pracowniczego w kształtowaniu wizerunku firmy
Wydrukuj to ogłoszenie
Poleć znajomemu
Podziel się na Facebooku
Cena
590
Adres
Gdańsk Wrzeszcz
Miszewskiego 
Ważne jeszcze 12 dni (do 03.04.2019)
Rodzaj szkolenia
Umiejętności personalne
Więcej parametrów
Zobacz dane kontaktowe
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa
E-mail
r...@wstih.pl Wyświetl e-mail
Telefon
58  Wyświetl numer
  • Numer ogłoszenia: 62242740
  • Data wyróżnienia: 31 stycznia 2019
  • Data wprowadzenia: 31 stycznia 2019
  • Aktualizacja: 5 lutego 2019
  • Wyświetleń: 73
  • Wyświetleń na liście: 5 649
zgłoś do moderatora
Zadzwoń SMS
zgłoś do moderatora