Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta . Szkolenie Zamknięte Online
Ogłoszenie nieaktualne
Jestem
Firmą
Rodzaj szkolenia
Umiejętności personalne
Treść ogłoszenia
Korzyści udziału w Szkoleniu Online:
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy w czasie rzeczywistym
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługi klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
Program szkolenia:
Wprowadzenie
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
Komunikacja i autoprezentacja w sprzedaży
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
Autoprezentacja
Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta
Wywieranie wpływu i język korzyści
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
Słowa kluczowe w sprzedaży
Język korzyści C-Z-K oraz C-K
Technik sprzedaży i obsługi klienta
Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
Klient zmotywowany vs niezmotywowany
Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
Pięć etapów procesu sprzedaży
Reguła 80/10/10
Reguła 4T
Lejek sprzedaży
Najczęstsze obiekcje klientów
Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży
Klient zdenerwowany i reklamacje
Metoda ASAP
Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
Rocznie:
1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Skontaktuj się z nami
www.perspecta.pl
[ukryte]
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy w czasie rzeczywistym
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługi klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
Program szkolenia:
Wprowadzenie
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
Komunikacja i autoprezentacja w sprzedaży
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
Autoprezentacja
Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta
Wywieranie wpływu i język korzyści
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
Słowa kluczowe w sprzedaży
Język korzyści C-Z-K oraz C-K
Technik sprzedaży i obsługi klienta
Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
Klient zmotywowany vs niezmotywowany
Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
Pięć etapów procesu sprzedaży
Reguła 80/10/10
Reguła 4T
Lejek sprzedaży
Najczęstsze obiekcje klientów
Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży
Klient zdenerwowany i reklamacje
Metoda ASAP
Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
Rocznie:
1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Skontaktuj się z nami
www.perspecta.pl
[ukryte]
czytaj więcej
- Numer ogłoszenia: 64888161
- Data wprowadzenia: 23.06.2022