Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta . Szkolenie Zamknięte Online

Ogłoszenie nieaktualne

obserwuj
Jestem
Firmą
Rodzaj szkolenia
Umiejętności personalne

Treść ogłoszenia

Korzyści udziału w Szkoleniu Online:
 
 Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
 Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
 Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
 Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
 Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy  w czasie rzeczywistym
 Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
 Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Cele szkolenia: 
 
 Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w przedsiębiorstwach
 Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia 
 Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
 Bezpłatna analiza jakości obsługi klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
 Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
 Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami 
 
Program szkolenia:
 
Wprowadzenie
 Określenie potrzeb uczestników szkolenia
 Ćwiczenia wprowadzające
 Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
 Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
 Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
 
Komunikacja i autoprezentacja w sprzedaży
 Czym jest komunikacja?
 Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
 Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
 Autoprezentacja
 Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
 Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
 Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
 Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta
 
Wywieranie wpływu i język korzyści
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
 Słowa kluczowe w sprzedaży
 Język korzyści C-Z-K oraz C-K
 
Technik sprzedaży i obsługi klienta 
 Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
 Klient zmotywowany vs niezmotywowany
 Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
 Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
 Pięć etapów procesu sprzedaży
 Reguła 80/10/10
 Reguła 4T
 Lejek sprzedaży
 Najczęstsze obiekcje klientów 
 Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
 Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży
 Klient zdenerwowany i reklamacje
 Metoda ASAP
 Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
 
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim 
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla  woj. pomorskiego 
 
Rocznie:
1.  Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2.   Realizujemy ponad 1000 szkoleń
 
Skontaktuj się z nami
www.perspecta.pl
[ukryte]
czytaj więcej
  • Numer ogłoszenia: 64888161
  • Data wprowadzenia: 23.06.2022