Telefoniczna Obsługa Klienta. Szkolenie zamknięte online

Ogłoszenie nieaktualne

obserwuj
Jestem
Firmą
Rodzaj szkolenia
Umiejętności personalne

Treść ogłoszenia

Korzyści udziału w Szkoleniu Online:

  Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
 Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
 Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
 Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
 Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy  w czasie rzeczywistym
 Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
 Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
 
Cele szkolenia:

  Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w przedsiębiorstwach
 Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia 
 Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
 Bezpłatna analiza jakości obsługi klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
 Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
 Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
 
Program szkolenia: 

Wprowadzenie
 Określenie potrzeb uczestników szkolenia
 Ćwiczenia wprowadzające
 Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
 Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
 Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
 
Komunikacja w obsłudze klienta:
 Czym jest komunikacja?
 Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
 Reguła pierwszego wrażenia przez telefon i email oraz trening
 Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
 Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
 Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
 Trening aktywnego słuchania
 Skuteczne przekazywanie informacji – trening 
 Znaczenie tonu głosu
 Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji
 
Wywieranie wpływu i język korzyści
Telefoniczna obsługa klienta
 Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta
 Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów Klienta. 
 Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych
 Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym
 
Techniki obsługi Klienta i Klient zdenerwowany:
Klient zmotywowany vs niezmotywowany
 Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
 Budowanie pozytywnego nastawienia 
 Najczęstsze obiekcje klientów 
 Obsługa klienta na drodze elektronicznej
 Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
 Praktyczne techniki negocjacyjne 
 Klient zdenerwowany i reklamacje
 Metoda ASAP
 Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
 Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu obsługi klienta
 
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA? 
1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla  woj. pomorskiego
 
Rocznie:
1.  Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2.   Realizujemy ponad 1000 szkoleń
 
Skontaktuj się z nami
www.perspecta.pl
[ukryte]



Skontaktuj się z nami
www.perspecta.pl
[ukryte]
czytaj więcej
  • Numer ogłoszenia: 64957068
  • Data wprowadzenia: 11.08.2022