Rumia Janowo
2000 302000 km 2972 cm3 Benzyna + gaz 41 900 zł
Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96224260
Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181035
Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181036
Więcej zdjęć 10
  • Galeria
Rumia Janowo 41 900 zł

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96224260

Przewiń, aby zobaczyć więcej zdjęć

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181035

Przewiń, aby zobaczyć więcej zdjęć

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181036

Przewiń, aby zobaczyć więcej zdjęć

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181037

Przewiń, aby zobaczyć więcej zdjęć

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181038

Przewiń, aby zobaczyć więcej zdjęć

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181039

Przewiń, aby zobaczyć więcej zdjęć

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181040

Przewiń, aby zobaczyć więcej zdjęć

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181041

Przewiń, aby zobaczyć więcej zdjęć

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181042

Przewiń, aby zobaczyć więcej zdjęć

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż: zdjęcie 96181043

Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż

Typ pojazdu Osobowy
Szczegóły
  • Mitsubishi Pajero II (1991-2000)
  • Pajero
  • Moc: 178KM
  • Automatyczna skrzynia biegów
  • Typ nadwozia: Suv
  • Liczba drzwi: 2/3
  • Kolor: Zielony
  • Napęd: 4x4
  • Kraj pochodzenia: Niemcy
Stan
  • Garażowany
  • Zarejestrowany w Polsce
Wyposażenie
  • ABS
  • Wspomaganie kierownicy
  • Poduszki powietrzne
  • Klimatyzacja
  • El. szyby
  • Immobilizer
  • Centralny zamek
  • Radio
  • Szyberdach
  • Hak holowniczy

Witam, niestety muszę się rozstać z moim „niedokończonym” projektem bulwarówki (czyli auta terenowego przeznaczonego do jazdy miejskiej ). „Niedokończony” ponieważ przeobrażenie w bulwarówkę nawet się nie zaczęło.  Bardzo fajnie jeździło mi się tak jak jest.
Z autem muszę się pożegnać z powodu zakupu domu i kosztownych remontów z tym związanych.
Pajero II Cabrio, 3.0 V6 24 zawory, rok 2000, automat z Super Selektem (czyli bez problemu można jeździć 4x4 po czarnym). Stoi na M/T Cooper 31 cali. Z informacji które mam, całe swoje polskie życie używany był przez leśnika (ostatnie zdjęcie pokazuje jak wyglądał samochód leśnika). Nie upalany w terenie.
Pajero w 2022 przeszło remont ramy oraz nadwozia (robił to poprzedni właściciel – dokumentacja zdjęciowa + inne dokumenty mam, zainteresowanym podeślę link do FB serwisu który przeprowadził reanimację "Miśka"). Więc rama i karoseria zdrowa - wiadomo, że trzeba dbać i należałoby niedługo znowu pomyśleć o jakiejś konserwacji. Garażowany.
Oto co w nim robiłem w ostatnim czasie:
- wymiana oleju w skrzyni biegów (automat) – w serwisie polecanym przez wszystkich w trójmieście Sosnowski Serwis. Mistrz serwisu powiedział, że specjalnie dłużej testował skrzynię przed wymianą oleju i nie ma do niej zastrzeżeń, i ogólnie że te skrzynie należą do tych udanych. A przy tym przyjemność z jazdy o wiele większa niż przy manualu :)
- wymiana oleju w silniku,
- wymiana instalacji gazowej – założona nowa Staga, pali 16-20l /100km w zależności od długości korków na obwodnicy – jeździłem nim z Rumi do Gdyni lub Gdańska codziennie (w sezonie bezdeszczowym) i każdy cykl mierzenia spalania zawierał w sobie korki w godzinach szczytu. Instalacja wymieniona ale butla została stara z terminem ważności do 2026r, koszt nowej butli to pryszcz w porównaniu z ceną instalacji.
- uszczelki kolektorów wydechowych,
- Uszczelki kolektorów ssących,
- zestaw uszczelek pokrywy zaworów,
- uszczelki pod głowicą,
- pompa wody,
- regeneracja alternatora,
- wymieniony pasek klinowy,
- wymiana przewodów paliwowych
- skrzynia reduktora – zrobiona tak, że ładnie wchodzą przełożenia (jak na tak wiekowe auto). Wszystkie przełożenia działają chociaż nigdy nie włączałem nic innego jak napęd 4x4.
- wymienione łożysko reduktora (na tylnym wale) - mam nadzieję że dobrze zapisałem to co dyktował mechanik.. ,
- wymiana kostek elektrycznych oświetlenia z przodu i z tyłu – były już mocno zniszczone i czasem nie stykały.
- wymienione świece zapłonowe,
Po ostatnim przeglądzie dostałem wskazówki aby przymierzać się do wymiany/naprawy:
- końcówki drążków kierowniczych,
- prawy górny wahacz – sworzeń,
- ręczny lewy tył
Jak na zdjęciach widać przednie siedzenie kierowcy nieco zapadnięte (mam podłożoną poduszkę) - myślałem że będzie bardzo przeszkadzało, ale z poduszką nie czuć dyskomfortu (poduszki nie sprzedaje ;)
I oczywiście nie oszukujmy się przy takim samochodzie, zawsze będzie można coś zrobić
Samochód używany tylko wiosna/lato/jesień tylko w niedeszczowe dni. Teraz garażowany od października (z dwoma przejażdżkami – dla moich córek to atrakcja pojeździć Pajero).
Zależy mi na sprzedaży więc cena do negocjacji ale proszę nie przez telefon :)
 

Data dodania: 10.04.2025

Aktualizacja: 17.04.2025

Numer oferty: 66049287

SMS
Wyświetl numer
Wróć do góry