Rumia Janowo
2000
302000 km
2972 cm3
Benzyna + gaz
41 900 zł



Więcej zdjęć 10
- Galeria
Rumia Janowo
41 900 zł
Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż
Mitsubishi Pajero 3000 V6 na sprzedaż
Typ pojazdu
Osobowy
Nowa cena42 900 zł
41 900 zł
Do negocjacji
Janowo Rok produkcji 2000 r. Przebieg 302000 km Pojemność 2972 cm3 Paliwo Benzyna+gaz
Szczegóły
- Mitsubishi Pajero II (1991-2000)
- Pajero
- Moc: 178KM
- Automatyczna skrzynia biegów
- Typ nadwozia: Suv
- Liczba drzwi: 2/3
- Kolor: Zielony
- Napęd: 4x4
- Kraj pochodzenia: Niemcy
Stan
- Garażowany
- Zarejestrowany w Polsce
Wyposażenie
- ABS
- Wspomaganie kierownicy
- Poduszki powietrzne
- Klimatyzacja
- El. szyby
- Immobilizer
- Centralny zamek
- Radio
- Szyberdach
- Hak holowniczy
Witam, niestety muszę się rozstać z moim „niedokończonym” projektem bulwarówki (czyli auta terenowego przeznaczonego do jazdy miejskiej ). „Niedokończony” ponieważ przeobrażenie w bulwarówkę nawet się nie zaczęło. Bardzo fajnie jeździło mi się tak jak jest.
Z autem muszę się pożegnać z powodu zakupu domu i kosztownych remontów z tym związanych.
Pajero II Cabrio, 3.0 V6 24 zawory, rok 2000, automat z Super Selektem (czyli bez problemu można jeździć 4x4 po czarnym). Stoi na M/T Cooper 31 cali. Z informacji które mam, całe swoje polskie życie używany był przez leśnika (ostatnie zdjęcie pokazuje jak wyglądał samochód leśnika). Nie upalany w terenie.
Pajero w 2022 przeszło remont ramy oraz nadwozia (robił to poprzedni właściciel – dokumentacja zdjęciowa + inne dokumenty mam, zainteresowanym podeślę link do FB serwisu który przeprowadził reanimację "Miśka"). Więc rama i karoseria zdrowa - wiadomo, że trzeba dbać i należałoby niedługo znowu pomyśleć o jakiejś konserwacji. Garażowany.
Oto co w nim robiłem w ostatnim czasie:
- wymiana oleju w skrzyni biegów (automat) – w serwisie polecanym przez wszystkich w trójmieście Sosnowski Serwis. Mistrz serwisu powiedział, że specjalnie dłużej testował skrzynię przed wymianą oleju i nie ma do niej zastrzeżeń, i ogólnie że te skrzynie należą do tych udanych. A przy tym przyjemność z jazdy o wiele większa niż przy manualu :)
- wymiana oleju w silniku,
- wymiana instalacji gazowej – założona nowa Staga, pali 16-20l /100km w zależności od długości korków na obwodnicy – jeździłem nim z Rumi do Gdyni lub Gdańska codziennie (w sezonie bezdeszczowym) i każdy cykl mierzenia spalania zawierał w sobie korki w godzinach szczytu. Instalacja wymieniona ale butla została stara z terminem ważności do 2026r, koszt nowej butli to pryszcz w porównaniu z ceną instalacji.
- uszczelki kolektorów wydechowych,
- Uszczelki kolektorów ssących,
- zestaw uszczelek pokrywy zaworów,
- uszczelki pod głowicą,
- pompa wody,
- regeneracja alternatora,
- wymieniony pasek klinowy,
- wymiana przewodów paliwowych
- skrzynia reduktora – zrobiona tak, że ładnie wchodzą przełożenia (jak na tak wiekowe auto). Wszystkie przełożenia działają chociaż nigdy nie włączałem nic innego jak napęd 4x4.
- wymienione łożysko reduktora (na tylnym wale) - mam nadzieję że dobrze zapisałem to co dyktował mechanik.. ,
- wymiana kostek elektrycznych oświetlenia z przodu i z tyłu – były już mocno zniszczone i czasem nie stykały.
- wymienione świece zapłonowe,
Po ostatnim przeglądzie dostałem wskazówki aby przymierzać się do wymiany/naprawy:
- końcówki drążków kierowniczych,
- prawy górny wahacz – sworzeń,
- ręczny lewy tył
Jak na zdjęciach widać przednie siedzenie kierowcy nieco zapadnięte (mam podłożoną poduszkę) - myślałem że będzie bardzo przeszkadzało, ale z poduszką nie czuć dyskomfortu (poduszki nie sprzedaje ;)
I oczywiście nie oszukujmy się przy takim samochodzie, zawsze będzie można coś zrobić
Samochód używany tylko wiosna/lato/jesień tylko w niedeszczowe dni. Teraz garażowany od października (z dwoma przejażdżkami – dla moich córek to atrakcja pojeździć Pajero).
Zależy mi na sprzedaży więc cena do negocjacji ale proszę nie przez telefon :)
Z autem muszę się pożegnać z powodu zakupu domu i kosztownych remontów z tym związanych.
Pajero II Cabrio, 3.0 V6 24 zawory, rok 2000, automat z Super Selektem (czyli bez problemu można jeździć 4x4 po czarnym). Stoi na M/T Cooper 31 cali. Z informacji które mam, całe swoje polskie życie używany był przez leśnika (ostatnie zdjęcie pokazuje jak wyglądał samochód leśnika). Nie upalany w terenie.
Pajero w 2022 przeszło remont ramy oraz nadwozia (robił to poprzedni właściciel – dokumentacja zdjęciowa + inne dokumenty mam, zainteresowanym podeślę link do FB serwisu który przeprowadził reanimację "Miśka"). Więc rama i karoseria zdrowa - wiadomo, że trzeba dbać i należałoby niedługo znowu pomyśleć o jakiejś konserwacji. Garażowany.
Oto co w nim robiłem w ostatnim czasie:
- wymiana oleju w skrzyni biegów (automat) – w serwisie polecanym przez wszystkich w trójmieście Sosnowski Serwis. Mistrz serwisu powiedział, że specjalnie dłużej testował skrzynię przed wymianą oleju i nie ma do niej zastrzeżeń, i ogólnie że te skrzynie należą do tych udanych. A przy tym przyjemność z jazdy o wiele większa niż przy manualu :)
- wymiana oleju w silniku,
- wymiana instalacji gazowej – założona nowa Staga, pali 16-20l /100km w zależności od długości korków na obwodnicy – jeździłem nim z Rumi do Gdyni lub Gdańska codziennie (w sezonie bezdeszczowym) i każdy cykl mierzenia spalania zawierał w sobie korki w godzinach szczytu. Instalacja wymieniona ale butla została stara z terminem ważności do 2026r, koszt nowej butli to pryszcz w porównaniu z ceną instalacji.
- uszczelki kolektorów wydechowych,
- Uszczelki kolektorów ssących,
- zestaw uszczelek pokrywy zaworów,
- uszczelki pod głowicą,
- pompa wody,
- regeneracja alternatora,
- wymieniony pasek klinowy,
- wymiana przewodów paliwowych
- skrzynia reduktora – zrobiona tak, że ładnie wchodzą przełożenia (jak na tak wiekowe auto). Wszystkie przełożenia działają chociaż nigdy nie włączałem nic innego jak napęd 4x4.
- wymienione łożysko reduktora (na tylnym wale) - mam nadzieję że dobrze zapisałem to co dyktował mechanik.. ,
- wymiana kostek elektrycznych oświetlenia z przodu i z tyłu – były już mocno zniszczone i czasem nie stykały.
- wymienione świece zapłonowe,
Po ostatnim przeglądzie dostałem wskazówki aby przymierzać się do wymiany/naprawy:
- końcówki drążków kierowniczych,
- prawy górny wahacz – sworzeń,
- ręczny lewy tył
Jak na zdjęciach widać przednie siedzenie kierowcy nieco zapadnięte (mam podłożoną poduszkę) - myślałem że będzie bardzo przeszkadzało, ale z poduszką nie czuć dyskomfortu (poduszki nie sprzedaje ;)
I oczywiście nie oszukujmy się przy takim samochodzie, zawsze będzie można coś zrobić
Samochód używany tylko wiosna/lato/jesień tylko w niedeszczowe dni. Teraz garażowany od października (z dwoma przejażdżkami – dla moich córek to atrakcja pojeździć Pajero).
Zależy mi na sprzedaży więc cena do negocjacji ale proszę nie przez telefon :)
Data dodania: 10.04.2025
Aktualizacja: 17.04.2025
Numer oferty: 66049287
Wróć do góry