Import/Export/Zakup/Sprzedaż/Administracja/Marketing
podstawowe
Import/Export/Zakup/Sprzedaż/Administracja/Marketing
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Zakupy,
Marketing,
Przedstawiciel handlowy
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
Poszukuję pracy w obszarach takich jak:
- SPRZEDAŻ
- ZAKUP
- IMPORT/EXPORT/LOGISTYKA
- ADMINISTRACJA
- MARKETING
- ASYSTENT
DOŚWIADCZENIE:
Specjalista ds. kupna i sprzedaży
1. Obsługa Klienta
2.Zakup towaru z Ameryki Południowej oraz jego import
do Europy.
3.Negocjowanie cen zakupu oraz sprzedaży towaru.
4. Organizacja odpraw celnych.
5.Współpraca z zewnętrznymi magazynami.
6.Organizacja biura
Handlowiec z j. ang.
1.Obsługa Klienta
2.Zarządzanie dystrybucją towarów na rynki europejskie oraz eksport.
3.Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z Klientami indywidualnymi oraz
dystrybutorami w krajach takich jak Anglia, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Holandia,
Chorwacja i Estonia.
4.Importowanie towarów z Chin, Turcji, Tajlandii i innych krajów.
5.Organizacja i nadzór nad międzynarodowymi transportami.
6.Koordynacja procesów produkcyjnych w celu zapewnienia terminowej dostawy
towarów.
7. Zapewnienie zgodności procedur celnych i koordynacja procesów odpraw celnych.
8.Odpowiedzialność za organizację efektywnej pracy biura w kontekście działalności
handlowej.
9.Zarządzanie profilem firmy w mediach społecznościowych w celu zwiększenia
widoczności i promocji marki.
10. Zakup produktów i surowców, kontrola stanów magazynowych i zapewnienie
odpowiedniej dostępności towarów przez cały rok.
Pracę mogę rozpocząc od zaraz. Pełne CV prześlę po kontakcie
- SPRZEDAŻ
- ZAKUP
- IMPORT/EXPORT/LOGISTYKA
- ADMINISTRACJA
- MARKETING
- ASYSTENT
DOŚWIADCZENIE:
Specjalista ds. kupna i sprzedaży
1. Obsługa Klienta
2.Zakup towaru z Ameryki Południowej oraz jego import
do Europy.
3.Negocjowanie cen zakupu oraz sprzedaży towaru.
4. Organizacja odpraw celnych.
5.Współpraca z zewnętrznymi magazynami.
6.Organizacja biura
Handlowiec z j. ang.
1.Obsługa Klienta
2.Zarządzanie dystrybucją towarów na rynki europejskie oraz eksport.
3.Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z Klientami indywidualnymi oraz
dystrybutorami w krajach takich jak Anglia, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Holandia,
Chorwacja i Estonia.
4.Importowanie towarów z Chin, Turcji, Tajlandii i innych krajów.
5.Organizacja i nadzór nad międzynarodowymi transportami.
6.Koordynacja procesów produkcyjnych w celu zapewnienia terminowej dostawy
towarów.
7. Zapewnienie zgodności procedur celnych i koordynacja procesów odpraw celnych.
8.Odpowiedzialność za organizację efektywnej pracy biura w kontekście działalności
handlowej.
9.Zarządzanie profilem firmy w mediach społecznościowych w celu zwiększenia
widoczności i promocji marki.
10. Zakup produktów i surowców, kontrola stanów magazynowych i zapewnienie
odpowiedniej dostępności towarów przez cały rok.
Pracę mogę rozpocząc od zaraz. Pełne CV prześlę po kontakcie
Data dodania ogłoszenia: 26.06.2025
Aktualizacja: 03.07.2025
ID oferty: 66126475
Zgłoś
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

RENATA Z
Wybrane branże:
Branża / kategoria
Zakupy,
Marketing,
Przedstawiciel handlowy
Adres
GdańskUmiejętności
subiekt
Języki obce
Wróć do góry