Pilnie szukam pracy - obszar administracyjny
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna
Orzeczenie o niepełnosprawności
Tak
Profil
Dzień dobry!
Mam na imię Beata i mam 33 lata. Mieszkam w Gdańsku i aktualnie szukam stałej pracy
w obszarze administracyjnym. Posiadam wykształcenie wyższe licencjackie oraz 5 - letnie doświadczenie w administracji biurowej jako m.in. Sekretarka, Pracownik Administracyjno -Biurowy, Recepcjonistka. Dobrze znam obsługę urządzeń biurowych, MS Office czy kasy fiskalnej. Moim atutem jest to, że potrafię precyzyjnie redagować pisma. Jestem wielozadaniową, pracowitą i szybko przyswajającą wiedzę osobą. Potrafię również samodzielnie ustalać priorytety pracy i je realizować.
Dotychczas do moich obowiązków należało m.in:
- rejestrowanie, kserowanie, uzupełnianie i skanowanie dokumentacji
- redagowanie pism do klientów oraz Instytucji Państwowych
- osobisty, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami
- rejestrowanie i prowadzenie ewidencji pism przychodzących i wychodzących
- pomoc w obsłudze sekretariatu
- wprowadzanie danych do systemu
- archiwizacja dokumentów
- wsparcie pracowników z innych działów
- segregowanie dokumentów
UMIEJĘTNOŚCI
- znajomość pakietu Office
- umiejętność współpracy w zespole
- szybkie nawiązywanie kontaktów interpersonalnych
- umiejętność redagowania pism
- świetna organizacja czasu pracy
- punktualność
- prawo jazdy – kat. B
JAK PRACUJĘ?
- dynamicznie i energicznie
- zadaniowo
- kreatywnie i skutecznie
ZAINTERESOWANIA
- praca z ludźmi
- zdrowy styl życia (siłownia, spacery)
- muzyka i kinematografia indyjska
CEL ZAWODOWY
czerpać satysfakcję z wykonywanej pracy oraz wykorzystać swoją wiedzę
i zdobyte dotychczasowe umiejętności, licząc na dalszy rozwój
Na życzenie udostępnię swoje CV.
Mam na imię Beata i mam 33 lata. Mieszkam w Gdańsku i aktualnie szukam stałej pracy
w obszarze administracyjnym. Posiadam wykształcenie wyższe licencjackie oraz 5 - letnie doświadczenie w administracji biurowej jako m.in. Sekretarka, Pracownik Administracyjno -Biurowy, Recepcjonistka. Dobrze znam obsługę urządzeń biurowych, MS Office czy kasy fiskalnej. Moim atutem jest to, że potrafię precyzyjnie redagować pisma. Jestem wielozadaniową, pracowitą i szybko przyswajającą wiedzę osobą. Potrafię również samodzielnie ustalać priorytety pracy i je realizować.
Dotychczas do moich obowiązków należało m.in:
- rejestrowanie, kserowanie, uzupełnianie i skanowanie dokumentacji
- redagowanie pism do klientów oraz Instytucji Państwowych
- osobisty, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami
- rejestrowanie i prowadzenie ewidencji pism przychodzących i wychodzących
- pomoc w obsłudze sekretariatu
- wprowadzanie danych do systemu
- archiwizacja dokumentów
- wsparcie pracowników z innych działów
- segregowanie dokumentów
UMIEJĘTNOŚCI
- znajomość pakietu Office
- umiejętność współpracy w zespole
- szybkie nawiązywanie kontaktów interpersonalnych
- umiejętność redagowania pism
- świetna organizacja czasu pracy
- punktualność
- prawo jazdy – kat. B
JAK PRACUJĘ?
- dynamicznie i energicznie
- zadaniowo
- kreatywnie i skutecznie
ZAINTERESOWANIA
- praca z ludźmi
- zdrowy styl życia (siłownia, spacery)
- muzyka i kinematografia indyjska
CEL ZAWODOWY
czerpać satysfakcję z wykonywanej pracy oraz wykorzystać swoją wiedzę
i zdobyte dotychczasowe umiejętności, licząc na dalszy rozwój
Na życzenie udostępnię swoje CV.
czytaj więcej
zgłoś do moderacji
Ogłoszenie podstawowe
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Ważne jeszcze 40 dni (do 15.08.2022)
- Numer ogłoszenia: 64833419
- Data wprowadzenia: 14.05.2022
- Aktualizacja: 14.05.2022