Praca biurowa na zlecenie lub specjalista ds ekspansji

podstawowe

Praca biurowa na zlecenie lub specjalista ds ekspansji

Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Wsparcie administracyjne,
Architektura i projektowanie
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Praca w terenie,
Hybrydowa

Szukam pracy jako pomoc przedszkolu, żłobku,  biurowej dodatkowej w Gdyni, Rumi, Kosakowo na pół etatu(zlecenie)lub specjalista ds ekspansji nieruchomości na podstawie B2B, etat w systemie hybrydowym, zdalnym lub praca w terenie. 
UMIEJĘTNOŚCI:
- bardzo dobra obsługa komputera i pakietu Ms Office, macOS, znajomość urządzeń biurowych, 
- obsługa biura u Zarządcy Nieruchomości w tym przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów, zlecanie napraw i działań wynikających z utrzymania obsługiwanych budynków, przygotowywanie zapytań ofertowych  w zakresie obsługi technicznej i administracyjnej nieruchomości,
- znajomość prawa w zakresie obrotu nieruchomościami przy lokalach mieszkalnych,  nieruchomościach gruntowych na wtórnych rynku i pierwotnym, 
-znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,ustawy o ochronie praw lokatorów, kodeks  cywilny, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o cudzoziemcach,  kodeks w postępowaniu egzekucyjnym, ustawa o kształtowaniu ustroju rolnego,ustawa o  spółdzielniach mieszkaniowych,ustawa prawo budowlane,ustawa o księgach wieczystych i  hipotece, 
- sprawdzanie stanu prawnego nieruchomości i sporządzanie umów wstępnych cywilnoprawnych, 
- znajomość weryfikacji dokumentów w księgach wieczystych w Sądzie i online,znajomość  weryfikacji dokumentów w wydziale geodezji, planowaniu przestrzennych, ochronie środowiska, 
- znajomość weryfikacji, przygotowania dokumentów procesu od zakupu gruntu do uzyskania  pozwolenia na budowę, 
- w przygotowaniu odpowiednich dokumentów, zaświadczeń do zawarcia umów wstępnych i  przeniesienia własności, pełnomocnictw do czynności notarialnych, w tym darowizn, spadków,  
- sporządzania umów cywilnoprawnych, 
- umiejętność pozyskiwania nieruchomości, głównie gruntów pod zabudowę wielorodzinną, jednorodzinną i usługową,  lokali mieszkalnych, domów, lokali użytkowych, 
- umiejętność rozmowy z trudnym klientem, telefonicznie tzw zimnych telefonów i bezpośrednio,  
- umiejętność rozmowy z klientem biznesowym( deweloper, inwestor), 
- umiejętność prowadzenia rozmów, negocjacji, weryfikacji dokumentów z inwestorami,  deweloperami przy nabywaniu gruntów i ich sprzedaży, 
- dobra znajomość programów koniecznych do sprawdzenia przeznaczenia gruntów, w tym www.  geoportal.gov, www.polska.e.mapa.net i. inne, 
- współpraca z Urzędami Gminy, Sądami,Komornikami, Notariuszami przy przygotowywaniu  dokumentów do sprzedaży nieruchomości lub zamiany, 
- rekrutacje pracowników, zarządzanie zespołem, 
- współpraca z bankami i ekspertami kredytowymi przy udzielaniu kredytów hipotecznych, - znajomość ubezpieczeń życiowych, 
- umiejętność zarządzania czasem, współpracy w grupie, odporność na stres, ustalania priorytetów,  - elastyczność i dyspozycyjność,  
- posiadanie prawo jazdy kategorii B,  
- spore doświadczenie w branży nieruchomości ok 20 lat, którą bardzo lubię,  - znajomość języka angielskiego na poziomie A1 i języka hiszpańskiego, 
-wystawianie faktur. 
 

Kursy i uprawnienia

02/2003

Zarządzania Zasobami Ludzkimi

06/2008

Licencja Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami nr 8772

Data dodania ogłoszenia: 04.10.2024

Aktualizacja: 30.04.2025

ID oferty: 65860933

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
avatar

Katarzyna

Wybrane branże:

Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Wsparcie administracyjne,
Architektura i projektowanie
502 31... pokaż numer
k...@tlen.pl pokaż e-mail
Adres
Gdynia

Języki obce

Angielski

Podstawowy

Rosyjski

Podstawowy

SMS
Wyświetl numer
Wróć do góry