Pracownik administracyjno -biurowy
Ogłoszenie nieaktualne
Pracownik administracyjno -biurowy
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (od)
5 600 zł
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna
Witam,
Aktualnie szukam stałej pracy na terenie Gdyni/Sopotu
Jestem wielozadaniową, pracowitą i szybko przyswajającą wiedzę osobą. Posiadam wykształcenie średnie oraz wieloletnie doświadczenie w administracji biurowej/ rekrutacji jako m.in. Asystent Biura, Pracownik administracyjno-Biurowy. Dobrze znam obsługę urządzeń biurowych, MS Office (Word, Excel),
Zakres obowiązków:
- Przygotowywałam i wysyłanie umowy, kontrakty pracownikom.
-Tworzyłam i publikowałam ogłoszenia rekrutacyjne na portalach społecznościowych:
(Facebook ,Trójmiasto.pl, Pracuj.pl, LinkedIn, OLX )
Łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi i chętnie współpracuję z innymi. Potrafię również samodzielnie ustalać priorytety pracy i je realizować. Na życzenie udostępnię CV. Tylko poważne oferty.
Moje dane kontaktowe:
Donata Malek
Email: [ukryte]
Numer telefonu: [ukryte]
Z wyrazami szacunku / Best regards
Donata Malek
Aktualnie szukam stałej pracy na terenie Gdyni/Sopotu
Jestem wielozadaniową, pracowitą i szybko przyswajającą wiedzę osobą. Posiadam wykształcenie średnie oraz wieloletnie doświadczenie w administracji biurowej/ rekrutacji jako m.in. Asystent Biura, Pracownik administracyjno-Biurowy. Dobrze znam obsługę urządzeń biurowych, MS Office (Word, Excel),
Zakres obowiązków:
- odbierałam i wykonywałam połączenia,
- obsługiwałam pocztę przychodzącą i wychodzącą,
- nadzorowałam obieg dokumentów, skanowałam i archiwizowałam dokumenty,
- dbałam o właściwy obieg dokumentów,
- zrządzałam korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
- pomagałam w prowadzeniu spraw kadrowych (pilnowałam terminów badań lekarskich i szkoleń z zakresu bhp, prowadziłam teczki osobowe pracownikom, sporządzałam umowy i dokumenty dla pracowników
- zamawiałam artykuły biurowe, spożywcze,
- organizowałam podróże służbowe, przeloty,
- przygotowywałam raporty,
- prowadziłam media społecznościowe w firmie Facebook,
- dbałam o dobry wizerunek firmy,
- posiadam czynne prawo jazdy kat.B
- znajom język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,
- znam zasady redagowania pism oraz przygotowywania dokumentacji dla pracowników,
- umiejętnie wyszukuje i selekcjonuje informacje oraz sprawnie operuje danymi
- Przygotowywałam i wysyłanie umowy, kontrakty pracownikom.
-Tworzyłam i publikowałam ogłoszenia rekrutacyjne na portalach społecznościowych:
(Facebook ,Trójmiasto.pl, Pracuj.pl, LinkedIn, OLX )
Łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi i chętnie współpracuję z innymi. Potrafię również samodzielnie ustalać priorytety pracy i je realizować. Na życzenie udostępnię CV. Tylko poważne oferty.
Moje dane kontaktowe:
Donata Malek
Email: [ukryte]
Numer telefonu: [ukryte]
Z wyrazami szacunku / Best regards
Donata Malek
Kursy i uprawnienia
07/2015
Cambridge English
FCE B2.3
09/2018
English Unlimited
Kurs jęzuyka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym wyższym
09/2020
Cognity
Exel Średniozaawansowany z wprowadzeniem do tabli przestawnych i makr
04/2019
Fundacja gospodarcza
Program MS Power Point 2010 dla poczatkujacych
Data dodania ogłoszenia: 17.01.2022
Aktualizacja: 24.11.2023
Wróć do góry