Sekretarka, praca biurowa, organizacja eventów/spotkań
podstawowe
Sekretarka, praca biurowa, organizacja eventów/spotkań
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (od)
6 500 zł
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Gastronomia,
Przedstawiciel handlowy
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Poszukuję pracy biurowej, sekretarka, manager, pomoc w organizacji Twojej pracy jako asystentka. Organizacja uslug gastronimocznych i imprez okolicznosciowych.
Mam 31 lat, posiadam doświadczenie w prowadzeniu własnej kawiarni, przez ponad 4 lata prowadziłam sklep jako franczyzobiorca znanej sieci, byłam rownież kelnerką. Z zawodu technik organizacji uslug gastronomicznyvh. Jestem osobą komunikatywną, otwartą na propozycję. Posiadam czynne prawo jazdy kat B oraz samochód.
Mam 31 lat, posiadam doświadczenie w prowadzeniu własnej kawiarni, przez ponad 4 lata prowadziłam sklep jako franczyzobiorca znanej sieci, byłam rownież kelnerką. Z zawodu technik organizacji uslug gastronomicznyvh. Jestem osobą komunikatywną, otwartą na propozycję. Posiadam czynne prawo jazdy kat B oraz samochód.
Data dodania ogłoszenia: 28.10.2025
ID oferty: 66249871
Zgłoś
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Dorota
Wybrane branże:
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Gastronomia,
Przedstawiciel handlowy
Adres
Gdynia
Wróć do góry