Sekretarka, praca biurowa, organizacja eventów/spotkań

podstawowe

Sekretarka, praca biurowa, organizacja eventów/spotkań

Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (od)

6 500

Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Gastronomia,
Przedstawiciel handlowy
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa

Poszukuję pracy biurowej, sekretarka, manager, pomoc w organizacji Twojej pracy jako asystentka. Organizacja uslug gastronimocznych i imprez okolicznosciowych.
Mam 31 lat, posiadam doświadczenie w prowadzeniu własnej kawiarni, przez ponad 4 lata prowadziłam sklep jako franczyzobiorca znanej sieci, byłam rownież kelnerką. Z zawodu technik organizacji uslug gastronomicznyvh. Jestem osobą komunikatywną, otwartą na propozycję. Posiadam czynne prawo jazdy kat B oraz samochód.

Data dodania ogłoszenia: 28.10.2025

ID oferty: 66249871

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Dorota

Wybrane branże:

Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Gastronomia,
Przedstawiciel handlowy
782 50... pokaż numer
D...@inter... pokaż e-mail
Adres
Gdynia
SMS
Wyświetl numer
Wróć do góry