Specjalista ds.handlowych/technik handlowiec/Sprzedawca

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds.handlowych/technik handlowiec/Sprzedawca

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Orzeczenie o niepełnosprawności
Tak

KOMUNIKATYWNA,OPERATYWNA,DYSPOZYCYJNA,KREATYWNA I ELASTYCZNA W DZIAŁANIU Z DUŻĄ MOTYWACJĄ DO PRACY,KOBIETA PO 40-TCE,POSIADAJĄCA LEKKI STOPIEŃ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,DUŻY ZMYSŁ ANALITYCZNY, ARTYSTYCZNY,DUŻE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY HANDLOWEJ I W BIUROWEJ.

P R O F I L Z A W O D O W Y:

Jestem osobą zaangażowaną, pełną entuzjazmu i skuteczną w działaniu,
Mam wieloletnie doświadczenie zawodowe jako sprzedawca,doradca handlowy mniejsze w pracy biurowej i potrafię pracować z trudnym klientem.

Głównie znam się na sprzedaży i obsłudze klienta w biurze prowadzeniu dokumentacji sprzedażowej i biurowej,w przygotowaniu dokumentacji wysyłkowej do fakturowania ,wystawianiu faktur sprzedaży,raportów kasowych,wystawiania potwierdzenia protokołu wykonawcy odbioru montażu usług budowlanych,sporządzaniu zleceń produkcyjnych potwierdzone zamówieniem,negocjacje umów i warunków handlowych,sporządzenie ofert handlowych,zakładanie i prowadzeniu kartotek pozyskanych klientów(baza danych) przyjmowaniu interesantów w dziale handlowym,wysyłaniu korespondencji handlowej( obsługi poczty e-maili oraz faksów),prowadzeniu rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej, rejestracji,przechowywaniu i przekazywaniu akt do archiwum,odbieraniu telefonów.

Cechuje mnie obowiązkowość w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność,dyspozycyjność i duży zmysł analityczny.

UMIEJĘTNOŚCI  ZAWODOWE:
  • obsługa klientów ,sprzedaż drzwi i podłóg,pozyskiwanie nowych klientów
  • obsługa komputera w programie Windows,Word.Excel i urządzeń biurowych
 
  • sporządzanie i wystawianie protokołu potwierdzenia odbioru montażu drzwi
 
  • przyjmowanie zamówień,wystawianie faktur ,raportów kasowych KP.,KW
  • tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy i potrzeby klienta
  • sprzedaż asortymentu z działów kuchnia,salon,sypialnia,łazienka,tekstylia
  • ekspozycja towaru wg VM na hali sprzedażowej i witrynie sklepowej
  • przyjmowanie dostawy,metkowanie i odpowiednio zabezpieczanie towaru
  • obsługa kasy fiskalnej,komputera,wystawianie faktur,sporządzanie raportów
  • dbanie o ekspozycję produktów na sali sprzedaży i witrynie wg.zasad VM
  • profesjonalna obsługa różnych typów klientów ,analiza potrzeb klienta, rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw,sprzedaży obuwia
  • praca ponad plan sprzedaży,branie udziału w ankiecie tajemniczego klienta potwierdzone bardzo dobrymi wynikami oraz na sklepie,współpraca z zespołem
  • sprzedaż mody męskiej(garniturów,koszul męskich,obuwia i dodatków)
  • profesjonalne doradztwo w zakresie doboru garderoby męskiej;
  • Udział w pozyskiwaniu nowych klientów oraz zamówień;
  • obsługa kasy fiskalnej, terminalu,wystawianie raportów kasowych,faktur
    obsługa komputera ,zakładanie kart stałego klienta, przyjmowanie towaru


Jednocześnie jestem otwarta na nowy system szkoleń i chce być odpowiedzialna za obsługę klienta,komputera i urządzeń biurowych,tworzenie zestawień i raportów oraz koordynację dokumentów, oraz wykonywać rzetelnie pozostałe obowiązki zlecone przez pracodawcę.

Jeżeli uznacie Państwo moją ofertę za interesującą to proszę o kontakt na niżej wymieniony przeze mnie tel. Z przyjemnością zgłoszę się na rozmowę rekrutacyjną w trakcie której bardziej szczegółowo przedstawię swoją kandydaturę na oferowane przez Państwa stanowisko.


Podejmie prace na terenie Gdańska lub w Gdyni Orłowie w w swojej branży lub podobnej.

Proszę o kontakt :
Monika tel: 50187 406 lub drogą email: [ukryte]

Data dodania ogłoszenia: 11.09.2024

Aktualizacja: 11.09.2024

Wróć do góry