Specjalista ds.handlowych/technik handlowiec/Sprzedawca
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds.handlowych/technik handlowiec/Sprzedawca
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Orzeczenie o niepełnosprawności
Tak
KOMUNIKATYWNA,OPERATYWNA,DYSPOZYCYJNA,KREATYWNA I ELASTYCZNA W DZIAŁANIU Z DUŻĄ MOTYWACJĄ DO PRACY,KOBIETA PO 40-TCE,POSIADAJĄCA LEKKI STOPIEŃ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,DUŻY ZMYSŁ ANALITYCZNY, ARTYSTYCZNY,DUŻE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY HANDLOWEJ I W BIUROWEJ.
P R O F I L Z A W O D O W Y:
Jestem osobą zaangażowaną, pełną entuzjazmu i skuteczną w działaniu,
Mam wieloletnie doświadczenie zawodowe jako sprzedawca,doradca handlowy mniejsze w pracy biurowej i potrafię pracować z trudnym klientem.
Głównie znam się na sprzedaży i obsłudze klienta w biurze prowadzeniu dokumentacji sprzedażowej i biurowej,w przygotowaniu dokumentacji wysyłkowej do fakturowania ,wystawianiu faktur sprzedaży,raportów kasowych,wystawiania potwierdzenia protokołu wykonawcy odbioru montażu usług budowlanych,sporządzaniu zleceń produkcyjnych potwierdzone zamówieniem,negocjacje umów i warunków handlowych,sporządzenie ofert handlowych,zakładanie i prowadzeniu kartotek pozyskanych klientów(baza danych) przyjmowaniu interesantów w dziale handlowym,wysyłaniu korespondencji handlowej( obsługi poczty e-maili oraz faksów),prowadzeniu rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej, rejestracji,przechowywaniu i przekazywaniu akt do archiwum,odbieraniu telefonów.
Cechuje mnie obowiązkowość w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność,dyspozycyjność i duży zmysł analityczny.
UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE:
Jednocześnie jestem otwarta na nowy system szkoleń i chce być odpowiedzialna za obsługę klienta,komputera i urządzeń biurowych,tworzenie zestawień i raportów oraz koordynację dokumentów, oraz wykonywać rzetelnie pozostałe obowiązki zlecone przez pracodawcę.
Jeżeli uznacie Państwo moją ofertę za interesującą to proszę o kontakt na niżej wymieniony przeze mnie tel. Z przyjemnością zgłoszę się na rozmowę rekrutacyjną w trakcie której bardziej szczegółowo przedstawię swoją kandydaturę na oferowane przez Państwa stanowisko.
Podejmie prace na terenie Gdańska lub w Gdyni Orłowie w w swojej branży lub podobnej.
Proszę o kontakt :
Monika tel: 50187 406 lub drogą email: [ukryte]
P R O F I L Z A W O D O W Y:
Jestem osobą zaangażowaną, pełną entuzjazmu i skuteczną w działaniu,
Mam wieloletnie doświadczenie zawodowe jako sprzedawca,doradca handlowy mniejsze w pracy biurowej i potrafię pracować z trudnym klientem.
Głównie znam się na sprzedaży i obsłudze klienta w biurze prowadzeniu dokumentacji sprzedażowej i biurowej,w przygotowaniu dokumentacji wysyłkowej do fakturowania ,wystawianiu faktur sprzedaży,raportów kasowych,wystawiania potwierdzenia protokołu wykonawcy odbioru montażu usług budowlanych,sporządzaniu zleceń produkcyjnych potwierdzone zamówieniem,negocjacje umów i warunków handlowych,sporządzenie ofert handlowych,zakładanie i prowadzeniu kartotek pozyskanych klientów(baza danych) przyjmowaniu interesantów w dziale handlowym,wysyłaniu korespondencji handlowej( obsługi poczty e-maili oraz faksów),prowadzeniu rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej, rejestracji,przechowywaniu i przekazywaniu akt do archiwum,odbieraniu telefonów.
Cechuje mnie obowiązkowość w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność,dyspozycyjność i duży zmysł analityczny.
UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE:
- obsługa klientów ,sprzedaż drzwi i podłóg,pozyskiwanie nowych klientów
- obsługa komputera w programie Windows,Word.Excel i urządzeń biurowych
- sporządzanie i wystawianie protokołu potwierdzenia odbioru montażu drzwi
- przyjmowanie zamówień,wystawianie faktur ,raportów kasowych KP.,KW
- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy i potrzeby klienta
- sprzedaż asortymentu z działów kuchnia,salon,sypialnia,łazienka,tekstylia
- ekspozycja towaru wg VM na hali sprzedażowej i witrynie sklepowej
- przyjmowanie dostawy,metkowanie i odpowiednio zabezpieczanie towaru
- obsługa kasy fiskalnej,komputera,wystawianie faktur,sporządzanie raportów
- dbanie o ekspozycję produktów na sali sprzedaży i witrynie wg.zasad VM
- profesjonalna obsługa różnych typów klientów ,analiza potrzeb klienta, rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw,sprzedaży obuwia
- praca ponad plan sprzedaży,branie udziału w ankiecie tajemniczego klienta potwierdzone bardzo dobrymi wynikami oraz na sklepie,współpraca z zespołem
- sprzedaż mody męskiej(garniturów,koszul męskich,obuwia i dodatków)
- profesjonalne doradztwo w zakresie doboru garderoby męskiej;
- Udział w pozyskiwaniu nowych klientów oraz zamówień;
- obsługa kasy fiskalnej, terminalu,wystawianie raportów kasowych,faktur
obsługa komputera ,zakładanie kart stałego klienta, przyjmowanie towaru
Jednocześnie jestem otwarta na nowy system szkoleń i chce być odpowiedzialna za obsługę klienta,komputera i urządzeń biurowych,tworzenie zestawień i raportów oraz koordynację dokumentów, oraz wykonywać rzetelnie pozostałe obowiązki zlecone przez pracodawcę.
Jeżeli uznacie Państwo moją ofertę za interesującą to proszę o kontakt na niżej wymieniony przeze mnie tel. Z przyjemnością zgłoszę się na rozmowę rekrutacyjną w trakcie której bardziej szczegółowo przedstawię swoją kandydaturę na oferowane przez Państwa stanowisko.
Podejmie prace na terenie Gdańska lub w Gdyni Orłowie w w swojej branży lub podobnej.
Proszę o kontakt :
Monika tel: 50187 406 lub drogą email: [ukryte]
Data dodania ogłoszenia: 11.09.2024
Aktualizacja: 11.09.2024
Wróć do góry