Szukam Pracy - 25 lat doświadczenia!
Ogłoszenie nieaktualne
Szukam Pracy - 25 lat doświadczenia!
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (od)
5 000 zł
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem,
BHP,
Kadry
Poziom stanowiska
Kierownik,
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna
Witam, poszukuje pracy w Administracji biurowej, kadrze kierowniczej. Posiadam 25 letnie doświadczenie. Mój dotychczasowy zakład pracy został zamknięty.
Przez 25 lat pracy w jednym zakładzie awansowałam na różne stanowiska:
Jestem gotowa podjąć pracę od zaraz.
Katarzyna L.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Przez 25 lat pracy w jednym zakładzie awansowałam na różne stanowiska:
- Z-ca Kierownika Działu Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Systemu i Merchandisingu
- Specjalista ds. Administracji Biurowej
- opracowywanie dokumentacji personalnej pracowników (BHP, badań lekarskich, kursów UDT)
- uzupełnianie systemu kadrowo-płacowego (zakładanie teczki)
- kierowanie na badanie lekarskie i szkolenia BHP
- sprawdzanie poprawności grafików
- przygotowanie list obecności
- obsługa ZFŚS
- zamawianie i wydawanie odzieży roboczej, koordynacja pracy marketu w zakresie administracji do spraw personalnych.
- wyznaczone cele dla KPI i DOKiR
- zapewnia bezpieczeństwo oraz poufność wszystkich procesów związanych z przepływem środków pieniężnych zgodnie z instrukcjami i procedurami
- otwiera i zamyka dzień kasowy
- kontroluje obecność towarów promocyjnych na kasach oraz aktywną sprzedaż na kasach
- kontroluje zwroty od klientów
- przeprowadza regularnie kontrole na kasach, cykliczne rozliczenie kasjera
- zarządza wyposażeniem działu i informuje Dyrekcję Marketu o wszelkich usterkach i nieprawidłowościach
- obsługuje kasy stacjonarne
- sprawuje nadzór nad procesami systemowymi Basis3
- opracowuje listę błędnych cen na kasie
- kontroluje i opracowuje zmianę oznaczeń cenowych promocji centralnych, marketowych, zmian cen
- tworzenie samodzielne cen i plakatów
- odpisywanie kradzieży
- tworzenie miesięcznych korekt wartościowych
- zakańczanie dokumentów zleceń, napraw
- tworzenie zamówień na materiały POS
- sprawuje nadzór nad sprzętem komputerowym
- szkolenie nowych pracowników z systemu Basis3
- wspomaga Dyrekcję w procesach inwentaryzacji
- archiwizacja dokumentów
- nadzoruje poprawność działania systemów IT
Jestem gotowa podjąć pracę od zaraz.
Katarzyna L.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Doświadczenie
10/1999 - 04/2024
Obi
Specjalista ds. Administracji Personalnej
Data dodania ogłoszenia: 09.07.2024
Wróć do góry