Szukam Pracy - 25 lat doświadczenia!

Ogłoszenie nieaktualne

Szukam Pracy - 25 lat doświadczenia!

Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (od)

5 000

Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem,
BHP,
Kadry
Poziom stanowiska
Kierownik,
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna

Witam, poszukuje pracy w Administracji biurowej, kadrze kierowniczej. Posiadam 25 letnie doświadczenie. Mój dotychczasowy zakład pracy został zamknięty.
Przez 25 lat pracy w jednym zakładzie awansowałam na różne stanowiska:
  • Z-ca Kierownika Działu Obsługi Klienta
  • Specjalista ds. Systemu i Merchandisingu
  • Specjalista ds. Administracji Biurowej
Do moich obowiązków na powyższych stanowiskach należało m.in :
  •  opracowywanie dokumentacji personalnej pracowników (BHP,  badań lekarskich, kursów UDT)  
  •  uzupełnianie systemu kadrowo-płacowego  (zakładanie teczki)  
  •  kierowanie na badanie lekarskie i szkolenia BHP   
  • sprawdzanie poprawności grafików  
  •  przygotowanie list obecności  
  •  obsługa ZFŚS  
  •  zamawianie i wydawanie odzieży roboczej, koordynacja pracy   marketu w zakresie administracji do spraw personalnych. 
  • wyznaczone cele dla KPI i DOKiR 
  • zapewnia bezpieczeństwo oraz poufność wszystkich procesów związanych z przepływem środków pieniężnych zgodnie z instrukcjami i procedurami  
  •  otwiera i zamyka dzień kasowy  
  •  kontroluje obecność towarów promocyjnych na kasach oraz aktywną sprzedaż na kasach  
  •  kontroluje zwroty od klientów  
  •  przeprowadza regularnie kontrole na kasach, cykliczne rozliczenie kasjera  
  •  zarządza wyposażeniem działu i informuje Dyrekcję Marketu o wszelkich usterkach i nieprawidłowościach  
  •  obsługuje kasy stacjonarne  
  •  sprawuje nadzór nad procesami systemowymi Basis3  
  •  opracowuje listę błędnych cen na kasie  
  •  kontroluje i opracowuje zmianę oznaczeń cenowych promocji centralnych, marketowych, zmian cen  
  •  tworzenie samodzielne cen i plakatów  
  •  odpisywanie kradzieży  
  •  tworzenie miesięcznych korekt wartościowych  
  •  zakańczanie dokumentów zleceń, napraw  
  •  tworzenie zamówień na materiały POS  
  •  sprawuje nadzór nad sprzętem komputerowym  
  •  szkolenie nowych pracowników z systemu Basis3  
  •  wspomaga Dyrekcję w procesach inwentaryzacji  
  •  archiwizacja dokumentów  
  •  nadzoruje poprawność działania systemów IT  
Jestem osobą bardzo zorganizowaną, dokładną, systematyczną. Moje doświadczenie zawodowe jak najbardziej o tym świadczy.
Jestem gotowa podjąć pracę od zaraz.
Katarzyna L.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 

Doświadczenie

10/1999 - 04/2024

Obi

Specjalista ds. Administracji Personalnej

Data dodania ogłoszenia: 09.07.2024

Wróć do góry