Szukam pracy w biurze
podstawowe
Szukam pracy w biurze
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
Szukam pracy na stanowisku związanym z organizacją pracy biura i obsługą administracyjną na terenie Gdańska/Kowal. Posiadam półtoraroczne doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. organizacyjno-administracyjnych, gdzie odpowiadałam m.in. za:
Posiadam umiejętności w obsłudze komputera, sprzętu biurowego oraz programów MS Office. Dodatkowo posiadam prawo jazdy kat. B.
Jeśli szukasz osoby z doświadczeniem, sumiennej i dobrze zorganizowanej, zapraszam do kontaktu.
- Obsługę Zarządu,
- Prawidłowy obieg korespondencji,
- Wysyłanie pism do instytucji państwowych,
- Organizowanie wyjazdów służbowych,
- Zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły.
Posiadam umiejętności w obsłudze komputera, sprzętu biurowego oraz programów MS Office. Dodatkowo posiadam prawo jazdy kat. B.
Jeśli szukasz osoby z doświadczeniem, sumiennej i dobrze zorganizowanej, zapraszam do kontaktu.
Data dodania ogłoszenia: 03.03.2025
ID oferty: 66006393
Zgłoś
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Marta Klewek
Wybrane branże:
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Adres
Gdańsk Ujeścisko-Łostowice
Wróć do góry