Szukam pracy w biurze

podstawowe

Szukam pracy w biurze

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa

Szukam pracy na stanowisku związanym z organizacją pracy biura i obsługą administracyjną na terenie Gdańska/Kowal. Posiadam półtoraroczne doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. organizacyjno-administracyjnych, gdzie odpowiadałam m.in. za:
  • Obsługę Zarządu,
  • Prawidłowy obieg korespondencji,
  • Wysyłanie pism do instytucji państwowych,
  • Organizowanie wyjazdów służbowych,
  • Zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły.
Ukończyłam kursy: pracownika biurowego oraz specjalisty ds. kadr i płac. Jestem osobą kulturalną, sumienną, punktualną i odpowiedzialną. Dobrze organizuję czas pracy, dzięki czemu moje zadania wykonuję płynnie i efektywnie. Lubię uczyć się nowych rzeczy, co przychodzi mi z łatwością.
Posiadam umiejętności w obsłudze komputera, sprzętu biurowego oraz programów MS Office. Dodatkowo posiadam prawo jazdy kat. B.
Jeśli szukasz osoby z doświadczeniem, sumiennej i dobrze zorganizowanej, zapraszam do kontaktu.

Data dodania ogłoszenia: 03.03.2025

ID oferty: 66006393

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Marta Klewek

Wybrane branże:

Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
m...@wp.pl pokaż e-mail
Adres
Gdańsk Ujeścisko-Łostowice
Wróć do góry