Wróć do góry
Wystawianie faktur/ Asystentka biura/ Administracja/ SM/ Copy
Ogłoszenie podstawowe
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
HR,
Obsługa klienta
Charakter pracy
Zdalna
Profil
Jeśli nie potrzebujesz pracownika na pełen etat a tylko na kilka godzin tygodniowo, mogę ci pomóc w obowiązkach, których nie lubisz lub nie chcesz tracić czasu, wspomogę w działaniach administracyjno-marketingowych:
- obsługa korespondencji poczty firmowej e-mail- obsługa telefoniczna klienta/ przedstawianie oferty
- wystawianie faktur w programie księgowym ( Soldeo, Taxxo, Firmao) lub inne do nauczenia się
- miękka windykacja należności
- ścisły kontakt z księgowością
- redagowanie, ulepszanie pism dla kontrahentów, sprawdzanie jakości i zgodności, znajdowanie błędów
- nadzorowanie pracy innych pracowników, pilnowanie ich efektywności, raportowanie
- prowadzenie dokumentacji firmowej
- prowadzenie notatek ze spotkań
- research rynku i organizacja spotkań z potencjalnymi dostawcami
- test tajemniczego klienta według wskazań i scenariusza
- organizacja wydarzeń firmowych ( konferencje, eventy )
- opieka nad dostawcami usług
- po sprzedażowa opieka klienta
- marketing użytkowy
- rekrutacja (selekcja CV, rozmowy rekrutacyjne/ umawianie rozmów)
- pisanie postów oraz prowadzenie social media ( fp, instagram, tiktok)
- pisanie artykułów / prowadzenie strony opartej na platformie Wordpress
- podniesienie organicznego wyszukiwania strony w google do 91% (SEO)
- znajdywanie potencjalnych dostawców do współpracy
- nawiązywanie relacji z dostawcami i klientami
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- gaszenie pożarów wynikających z sytuacji, staram się wdrażać system pracy tak, by się nie pojawiały
- udział w konferencjach branżowych
- udział w wydarzeniach firmowych/ spotkaniach biznesowych dla ocieplania wizerunku firmy/prezesa/prezeski
Czego nie wykonuję? Grafiki, logo firm.
Podejmę się współpracy w modelu pracy zdalnej, osobistych spotkań cyklicznych nie wykluczam. Z chęcią biorę udział w wydarzeniach firmowych.
Rozliczam się na podstawie umowy i faktury, ponieważ prowadzę działalność gospodarczą. Po stronie zleceniodawcy jest dostarczenie niezbędnych materiałów do wykonywania zleceń.
Jeśli to ważne, jestem:
- relacyjna i mam bardzo dobry kontakt z ludźmi
- typ osobowości w 16 Personalities - Działacz ENFP-A
- archetyp Wiedząca i Otulająca
- myślenie lateralne
- wysokie kompetencje interpersonalne
Moja praca polega na rozliczeniu godzinowym lub pakietowym.
Nie przyjmuję zleceń gdzie mój poświęcony czas rozliczany jest tylko prowizyjnie.
Rozliczenie:
- 1h pracy - 50 zł netto do 50 h/ mc
- wyjście na kolację biznesową/ udział w konferencji - 60 zł netto/h
- napisanie artykułu - 1000 zł netto przy jednorazowym zleceniu
- zredagowanie umowy, korekta - od 150 zł netto przy jednorazowym zleceniu
- napisanie umowy 500 zł netto przy jednorazowym zleceniu
- jeśli oczekujesz ode mnie pracy na pół etatu / cały etat, - złóż propozycję
Sprawdź, czy taka osoba jak ja, będzie w Twojej firmie przydatna, czy rezonujemy ze sobą i mamy podobne wartości, zapraszając mnie na wirtualną kawę lub osobiste spotkanie na terenie Trójmiasta.
Wyślij proszę wiadomość podając do siebie kontakt, oddzwonię celem przeprowadzenia wstępnej rozmowy - e-mail: k...@gmail... Wyświetl e-mail
Jeśli nie stać cię na dobrego współpracownika, omiń to ogłoszenie.
Jeśli doceniasz dobrze wykonaną pracę, ta oferta jest dla Ciebie :)
- obsługa korespondencji poczty firmowej e-mail- obsługa telefoniczna klienta/ przedstawianie oferty
- wystawianie faktur w programie księgowym ( Soldeo, Taxxo, Firmao) lub inne do nauczenia się
- miękka windykacja należności
- ścisły kontakt z księgowością
- redagowanie, ulepszanie pism dla kontrahentów, sprawdzanie jakości i zgodności, znajdowanie błędów
- nadzorowanie pracy innych pracowników, pilnowanie ich efektywności, raportowanie
- prowadzenie dokumentacji firmowej
- prowadzenie notatek ze spotkań
- research rynku i organizacja spotkań z potencjalnymi dostawcami
- test tajemniczego klienta według wskazań i scenariusza
- organizacja wydarzeń firmowych ( konferencje, eventy )
- opieka nad dostawcami usług
- po sprzedażowa opieka klienta
- marketing użytkowy
- rekrutacja (selekcja CV, rozmowy rekrutacyjne/ umawianie rozmów)
- pisanie postów oraz prowadzenie social media ( fp, instagram, tiktok)
- pisanie artykułów / prowadzenie strony opartej na platformie Wordpress
- podniesienie organicznego wyszukiwania strony w google do 91% (SEO)
- znajdywanie potencjalnych dostawców do współpracy
- nawiązywanie relacji z dostawcami i klientami
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- gaszenie pożarów wynikających z sytuacji, staram się wdrażać system pracy tak, by się nie pojawiały
- udział w konferencjach branżowych
- udział w wydarzeniach firmowych/ spotkaniach biznesowych dla ocieplania wizerunku firmy/prezesa/prezeski
Czego nie wykonuję? Grafiki, logo firm.
Podejmę się współpracy w modelu pracy zdalnej, osobistych spotkań cyklicznych nie wykluczam. Z chęcią biorę udział w wydarzeniach firmowych.
Rozliczam się na podstawie umowy i faktury, ponieważ prowadzę działalność gospodarczą. Po stronie zleceniodawcy jest dostarczenie niezbędnych materiałów do wykonywania zleceń.
Jeśli to ważne, jestem:
- relacyjna i mam bardzo dobry kontakt z ludźmi
- typ osobowości w 16 Personalities - Działacz ENFP-A
- archetyp Wiedząca i Otulająca
- myślenie lateralne
- wysokie kompetencje interpersonalne
Moja praca polega na rozliczeniu godzinowym lub pakietowym.
Nie przyjmuję zleceń gdzie mój poświęcony czas rozliczany jest tylko prowizyjnie.
Rozliczenie:
- 1h pracy - 50 zł netto do 50 h/ mc
- wyjście na kolację biznesową/ udział w konferencji - 60 zł netto/h
- napisanie artykułu - 1000 zł netto przy jednorazowym zleceniu
- zredagowanie umowy, korekta - od 150 zł netto przy jednorazowym zleceniu
- napisanie umowy 500 zł netto przy jednorazowym zleceniu
- jeśli oczekujesz ode mnie pracy na pół etatu / cały etat, - złóż propozycję
Sprawdź, czy taka osoba jak ja, będzie w Twojej firmie przydatna, czy rezonujemy ze sobą i mamy podobne wartości, zapraszając mnie na wirtualną kawę lub osobiste spotkanie na terenie Trójmiasta.
Wyślij proszę wiadomość podając do siebie kontakt, oddzwonię celem przeprowadzenia wstępnej rozmowy - e-mail: k...@gmail... Wyświetl e-mail
Jeśli nie stać cię na dobrego współpracownika, omiń to ogłoszenie.
Jeśli doceniasz dobrze wykonaną pracę, ta oferta jest dla Ciebie :)
czytaj więcej
zgłoś do moderacji

Monika
Wybrane branże:
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
HR,
Obsługa klienta
Adres
Trójmiasto
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Ważne jeszcze 18 dni (do 17.06.2023)
- Numer ogłoszenia: 65256977
- Data wprowadzenia: 22.03.2023
- Aktualizacja: 17.05.2023