Asystent Prezesa Zarządu - zarządzanie nieruchomościami

Ogłoszenie nieaktualne

Asystent Prezesa Zarządu - zarządzanie nieruchomościami

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie
Status studenta
Tak

Estate Care Zarządzanie Nieruchomościami jest największym w Polsce północnej, profesjonalnym podmiotem świadczącym usługi zarządzania i administrowania nieruchomościami.
Naszą specjalnością są Wspólnoty Mieszkaniowe oraz nowoczesne nieruchomości komercyjne. Zarządzamy ponad 100 obiektami  o powierzchni użytkowej przekraczającej 700.000 m2 położonych w Gdańsku, Sopocie i Gdyni.
Posiadamy siedzibę w centrum Sopotu oraz cztery oddziały, pozostając na co dzień do dyspozycji zarządów i właścicieli nieruchomości.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy oraz rozbudową wewnętrznych struktur prowadzimy rekrutację do naszego zespołu na stanowisko:

Asystent Prezesa Zarządu - branża zarządzania nieruchomościami - wspólnoty mieszkaniowe

Miejsce Pracy: Sopot, Al. Niepodległości 719/1

Rodzaj Etatu: pełny etat, poniedziałek - piątek 8-16

Obowiązki kandydata:
  • obsługa i obieg korespondencji firmowej w zakresie umów (przyjmowanie i rozdział korespondencji, przygotowywanie i wysyłka pism, rejestr pism przychodzących i wychodzących);
  • rejestracja przeglądów technicznych i serwisowych do programu DOM-5
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie floty samochodowej (w tym rejestracja aut służbowych);
  • przygotowywanie i składanie wniosków NIP, Regon, UPL do urzędów (GUS, urząd skarbowy, urząd miasta);
  • obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, laminarka);
  • współpraca i wsparcie przełożonego oraz innych działów firmy w procesie realizacji bieżących i nowych projektów;
  • sporządzanie okresowych zestawień, raportów, rozliczeń.

Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia: wyższego (mile widziane studia związane z zarządzaniem nieruchomościami);
  • znajomości obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (MS Office, Outlook);
  • znajomości obsługi urządzeń biurowych;
  • komunikatywności i otwartości w relacjach z innymi;
  • zaangażowania i dokładności, bardzo dobrej umiejętności organizacji czasu pracy;
  • czynnego prawa jazdy kat.B ( mile widziane będzie posiadanie własnego samochodu);
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju osobistego (różnorodność obowiązków i wyzwań zawodowych, wysoką samodzielność, wsparcie merytoryczne od najlepszych profesjonalistów w branży, system szkoleń);
  • przyjazny zespół współpracowników i dobrą atmosferę pracy;
  • indywidualny system wynagrodzenia za pracę, z atrakcyjnymi premiami;
  • możliwość dopasowania grafiku pracy do swoich potrzeb;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • imprezy integracyjne.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie Cv na podany adres e mail : [ukryte] wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska.

Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Estate Care sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska w okresie do 1 roku od dnia przesłania CV.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 26.01.2023

Wróć do góry