Konsultant ds. Obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)

Ogłoszenie nieaktualne

Konsultant ds. Obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące,
Wychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Zdalna

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Zakres obowiązków:
  • obsługa infolinii przychodzącej w zakresie m.in. weryfikacji zamówień, zarejestrowanych reklamacji, procesowania zgłoszeń
  • posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
  • udzielenie informacji na temat statusu procesu reklamacyjnego
  • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

Od Kandydata/ki oczekujemy:
  • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta, zwłaszcza w dziale reklamacji
  • wykształcenia średniego
  • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
  • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
  • odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • dostępu do stałego, nielimitowanego Internetu w miejscu zamieszkania (min. 10 mb/s przy wysyłaniu i pobieraniu danych)
  • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
  • wynagrodzenie - 4 000 brutto
  • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania

Data dodania ogłoszenia: 30.01.2023

Aktualizacja: 01.03.2023

Wróć do góry