Konsultant ds. Obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)
Ogłoszenie nieaktualne
Konsultant ds. Obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące,
Wychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Zdalna
ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Zakres obowiązków:
Od Kandydata/ki oczekujemy:
Oferujemy:
Zakres obowiązków:
- obsługa infolinii przychodzącej w zakresie m.in. weryfikacji zamówień, zarejestrowanych reklamacji, procesowania zgłoszeń
- posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
- udzielenie informacji na temat statusu procesu reklamacyjnego
- postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Od Kandydata/ki oczekujemy:
- doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta, zwłaszcza w dziale reklamacji
- wykształcenia średniego
- dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
- dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
- odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- dostępu do stałego, nielimitowanego Internetu w miejscu zamieszkania (min. 10 mb/s przy wysyłaniu i pobieraniu danych)
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
- wynagrodzenie - 4 000 brutto
- pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
Data dodania ogłoszenia: 30.01.2023
Aktualizacja: 01.03.2023
Wróć do góry