Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna

Ogłoszenie nieaktualne

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące,
Wychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Zdalna

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie
  • udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu
  • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu

Od Kandydata/ki oczekujemy:
  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • wykształcenia średniego
  • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
  • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
  • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
  • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-19 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
  • wynagrodzenie 4000 zł brutto
  • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • sprzęt służbowy

Data dodania ogłoszenia: 30.01.2023

Aktualizacja: 01.03.2023

Wróć do góry