Specjalista ds. Marketingu
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. Marketingu
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Kochasz marketing?
My też! A do tego dostarczamy internety! Potrzebujemy Ciebie, żeby wszyscy wiedzieli, że to robimy! Jeśli umiesz obsługiwać Canvę oraz robić dobre zdjęcia smartfonem, a do tego rozumiesz, jak działają reklamy na Facebooku i Google to mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole!
Potrzebujemy Ciebie bo:
Twój zakres obowiązków:
My też! A do tego dostarczamy internety! Potrzebujemy Ciebie, żeby wszyscy wiedzieli, że to robimy! Jeśli umiesz obsługiwać Canvę oraz robić dobre zdjęcia smartfonem, a do tego rozumiesz, jak działają reklamy na Facebooku i Google to mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole!
Potrzebujemy Ciebie bo:
- chcemy pokazać w social media jak działamy
- z naszym zespołem trzeba raz na jakiś czas pojeździć "w teren", nastrzelać im fotek i wrzucać w neta. Po co? Żeby pokazać jak pracujemy!
- trzeba ogarniać FB, IG, wizytówkę Google i mieć pomysł na Tik Toka!
- trzeba projektować ulotki, plakaty i inne rzeczy pokazujące co robimy!
Twój zakres obowiązków:
- realizacja założonych planów marketingowych ustalanych z menedżerem
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube i inne
- moderowanie i monitorowanie treści w mediach społecznościowych oraz reagowanie na sytuacje kryzysowe
- projektowanie materiałów graficznych (infografiki, plakaty, grafiki do social media)
- prowadzenie statystyk profili mediów społecznościowych
- aktywne poszukiwanie możliwości dotarcia do nowych grup klientów
- raportowanie wyznaczonych zadań
- wysyłka newsletterów
- tworzenie materiałów marketingowych dokumentujących życie firmy, również w terenie
- umiejętność sprawnego pisania tekstów
- koordynowanie marketingu offline
- koordynowanie wydarzeń wewnętrznych firmy
- własna inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań i usprawnień procesów
- praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google Ads, Manager Reklam FB
- dobra znajomość kanałów komunikacji social media: Facebook, Instagram, YouTube i inne
- doskonała znajomość Canvy
- bardzo dobra orientacja w aktualnych trendach z zakresu marketingu
- praktyczna wiedza z zakresu planowania kampanii w mediach społecznościowych
- bardzo dobra organizacja pracy
- zaangażowanie, samodzielność, zmysł graficzny
- kreatywność, pomysłowość i aktywność w poszukiwaniu rozwiązań
- praca hybrydowa
- narzędzia pracy – laptop i telefon służbowy
- elastyczna forma zatrudnienia
- pakiet usług telekomunikacyjnych Wave w zasięgu naszej sieci
- ubezpieczenie grupowe i abonament medyczny
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 05.12.2022
Aktualizacja: 15.02.2024
Wróć do góry