Specjalista ds. Marketingu

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. Marketingu

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak

Kochasz marketing?

My też! A do tego dostarczamy internety! Potrzebujemy Ciebie, żeby wszyscy wiedzieli, że to robimy! Jeśli umiesz obsługiwać Canvę oraz robić dobre zdjęcia smartfonem, a do tego rozumiesz, jak działają reklamy na Facebooku i Google to mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole!

Potrzebujemy Ciebie bo:
  • chcemy pokazać w social media jak działamy
  • z naszym zespołem trzeba raz na jakiś czas pojeździć "w teren", nastrzelać im fotek i wrzucać w neta. Po co? Żeby pokazać jak pracujemy!
  • trzeba ogarniać FB, IG, wizytówkę Google i mieć pomysł na Tik Toka!
  • trzeba projektować ulotki, plakaty i inne rzeczy pokazujące co robimy! 
Jeśli chcesz pracy, w której docenimy Twoją kreatywność oraz chęć działania to zapraszamy! Będziemy wymagać raportowania oraz efektywności, bo chcemy aby nasz marketing generował coraz więcej leadów :)

Twój zakres obowiązków:
  • realizacja założonych planów marketingowych ustalanych z menedżerem
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube i inne
  • moderowanie i monitorowanie treści w mediach społecznościowych oraz reagowanie na sytuacje kryzysowe 
  • projektowanie materiałów graficznych (infografiki, plakaty, grafiki do social media)
  • prowadzenie statystyk profili mediów społecznościowych
  • aktywne poszukiwanie możliwości dotarcia do nowych grup klientów
  • raportowanie wyznaczonych zadań
  • wysyłka newsletterów 
  • tworzenie materiałów marketingowych dokumentujących życie firmy, również w terenie 
  • umiejętność sprawnego pisania tekstów
  • koordynowanie marketingu offline
  • koordynowanie wydarzeń wewnętrznych firmy 
Nasze wymagania:
  • własna inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań i usprawnień procesów
  • praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google Ads, Manager Reklam FB
  • dobra znajomość kanałów komunikacji social media: Facebook, Instagram, YouTube i inne
  • doskonała znajomość Canvy
  • bardzo dobra orientacja w aktualnych trendach z zakresu marketingu
  • praktyczna wiedza z zakresu planowania kampanii w mediach społecznościowych 
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie, samodzielność, zmysł graficzny
  • kreatywność, pomysłowość i aktywność w poszukiwaniu rozwiązań
Polubisz pracę w Wave, ponieważ oferujemy Ci:
  • praca hybrydowa
  • narzędzia pracy – laptop i telefon służbowy
  • elastyczna forma zatrudnienia
  • pakiet usług telekomunikacyjnych Wave w zasięgu naszej sieci
  • ubezpieczenie grupowe i abonament medyczny
Wymiar godzinowy: pół etatu, z perspektywą rozszerzenia wymiaru współpracy.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 05.12.2022

Aktualizacja: 15.02.2024

Wróć do góry