Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim - praca hybrydowa

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim - praca hybrydowa

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Hybrydowa

Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Zadania na stanowisku:
  • Wsparcie klienta w zakresie problemów technicznych (mail i telefon)
  • Analiza zgłaszanych przez klientów problemów
  • Proponowanie rozwiązań
  • Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia w przypadku niezdolności do ich samodzielnego rozwiązania
  • Tworzenie dokumentacji
  • Rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków

Nasz klient oczekuje:
  • znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie minimum B2 (wymagana znajomość obu języków)
  • dostępności do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • swobodnej komunikacji mailowej i telefonicznej oraz rozmów na teamsach
  • otwartości na pracę zdalną (dla osób z Krakowa praca hybrydowa)
  • umiejętności zarządzania swoim czasem pracy
  • umiejętności budowania relacji

Nasz klient oferuje:
  • Pracę zdalną (praca hybrydowa) 
  • Możliwość pracy w weekendy, na zmianę I, II lub nocną
  • Rozwój zawodowy w zakresie obsługi klienta
  • Rozwinięcie umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • Codzienna praca z językiem francuskim (obsługa klienta francuskojęzycznego)
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Systematycznie wypłacane wynagrodzenie za wykonywaną pracę
  • Benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np. do okularów czy kursów językowych.

Data dodania ogłoszenia: 24.01.2023

Aktualizacja: 23.02.2023

Wróć do góry