Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim - praca hybrydowa
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim - praca hybrydowa
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Hybrydowa
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Zadania na stanowisku:
Nasz klient oczekuje:
Nasz klient oferuje:
Zadania na stanowisku:
- Wsparcie klienta w zakresie problemów technicznych (mail i telefon)
- Analiza zgłaszanych przez klientów problemów
- Proponowanie rozwiązań
- Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia w przypadku niezdolności do ich samodzielnego rozwiązania
- Tworzenie dokumentacji
- Rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków
Nasz klient oczekuje:
- znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie minimum B2 (wymagana znajomość obu języków)
- dostępności do pracy w pełnym wymiarze godzin
- swobodnej komunikacji mailowej i telefonicznej oraz rozmów na teamsach
- otwartości na pracę zdalną (dla osób z Krakowa praca hybrydowa)
- umiejętności zarządzania swoim czasem pracy
- umiejętności budowania relacji
Nasz klient oferuje:
- Pracę zdalną (praca hybrydowa)
- Możliwość pracy w weekendy, na zmianę I, II lub nocną
- Rozwój zawodowy w zakresie obsługi klienta
- Rozwinięcie umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
- Codzienna praca z językiem francuskim (obsługa klienta francuskojęzycznego)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Systematycznie wypłacane wynagrodzenie za wykonywaną pracę
- Benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np. do okularów czy kursów językowych.
Data dodania ogłoszenia: 24.01.2023
Aktualizacja: 23.02.2023
Wróć do góry