Account Manager
maxi
Gdańsk Oliwa
al. Grunwaldzka 472B Account Manager Kontrakt B2B
al. Grunwaldzka 472B Account Manager Kontrakt B2B
Account Manager
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Marketing,
Obsługa klienta,
Sprzedaż detaliczna
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Rekrutacja online
Tak
Account Manager z doświadczeniem w rozwoju sprzedaży na Amazon
W Nethansa wspieramy firmy e-commerce w skutecznym wejściu i rozwoju sprzedaży na marketplace’ach – przede wszystkim Amazon, Allegro, eMAG i Kaufland Global Marketplace. Łączymy doświadczenie agencji z unikalną technologią, która automatyzuje zarządzanie cenami, analizuje dane sprzedażowe i wspiera podejmowanie decyzji. Jako jedyna agencja w Polsce oferujemy autorskie rozwiązania - na tak zaawansowanym poziomie.
Tworzymy kompleksowe strategie sprzedaży, optymalizujemy kampanie PPC, rozwijamy content i prowadzimy konta klientów na rynkach międzynarodowych. Naszym celem jest budowa wiodącej agencji multi-marketplace w Europie – i jesteśmy na dobrej drodze, by to osiągnąć.
Wymagania:
Mile widziane:
Obowiązki:
Oferujemy:
W Nethansa wspieramy firmy e-commerce w skutecznym wejściu i rozwoju sprzedaży na marketplace’ach – przede wszystkim Amazon, Allegro, eMAG i Kaufland Global Marketplace. Łączymy doświadczenie agencji z unikalną technologią, która automatyzuje zarządzanie cenami, analizuje dane sprzedażowe i wspiera podejmowanie decyzji. Jako jedyna agencja w Polsce oferujemy autorskie rozwiązania - na tak zaawansowanym poziomie.
Tworzymy kompleksowe strategie sprzedaży, optymalizujemy kampanie PPC, rozwijamy content i prowadzimy konta klientów na rynkach międzynarodowych. Naszym celem jest budowa wiodącej agencji multi-marketplace w Europie – i jesteśmy na dobrej drodze, by to osiągnąć.
Wymagania:
- Doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży na Amazon (min. 1 rok)
- Doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi/ wspierającymi rozwój firm e-commerce na marketplace’ach
- Znajomość trendów branżowych, najlepszych praktyk i narzędzi w przestrzeni Amazon oraz na innych międzynarodowych marketplace’ach
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprzedażowe i negocjacyjne - szczególnie w kontekście klientów B2B
- Pewność w zarządzaniu kontami klientów, prowadzeniu rozmów i utrzymywaniu stałej komunikacji z klientami w celu wspierania wzrostu ich sprzedaży na Amazonie
- Dobre umiejętności analityczne, zaangażowanie i pozytywne nastawienie na realizację celów
- Otwartość na zarządzanie niewielkim zespołem – umiejętność delegowania zadań, monitorowania postępów i rozliczania z efektów pracy.
- Dobra orientacja w zagadnieniach e-commerce i biznesowych – umiejętność doradzania nie tylko w kwestiach technicznych, ale też w obszarach takich jak rentowność, logistyka czy strategia sprzedaży
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- Inicjatywa i odpowiedzialność za podejmowane decyzje
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze innych platform marketplace – m.in. eMAG, Kaufland Global Marketplace, Allegro, eBay
- Doświadczenie w pracy po stronie agencji specjalizującej sięwe wprowadzaniu i rozwoju klientów na marketplace’ach
- Znajomość języka niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego lub włoskiego
Obowiązki:
- Realizacja strategii i działanie na rzecz maksymalizacji sprzedaży, rentowności i wzrostu przychodów dla naszych klientów na międzynarodowych marketplace’ach
- Rozwijanie długotrwałych relacji oraz prowadzenie negocjacji z obecnymi i nowymi klientami,
- Identyfikowanie możliwości biznesowych, które odróżnią naszych klientów od konkurencji
- Wprowadzanie polskich i zagranicznych sprzedawców na rynki międzynarodowe
- Szkolenia i prezentacje dla obecnych i potencjalnych klientów
- Zarządzanie pracą specjalisty wspierającego obsługę konta – w tym delegowanie zadań związanych z contentem oraz innych działań według bieżących potrzeb – a także współpraca z zespołami PPC i Onboarding,
w celu zapewnienia skutecznej realizacji działań i osiągania celów klientów - Współpraca z działem marketingu i sprzedaży, w tym udział w wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych
- Oferowanie i sprzedaż dodatkowych usług Nethansa naszym klientom
Oferujemy:
- Umowę B2B lub inną formę współpracy – jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz realną ścieżkę rozwoju do roli CFO
- Wpływ na rozwój organizacji – uważnie słuchamy pomysłów i wspólnie podejmujemy decyzje
- Elastyczny model pracy: możliwość pracy z biura, hybrydowo lub w pełni zdalnie (w zależności od lokalizacji)
- Udział w szkoleniach i programach rozwojowych podnoszących kompetencje
- Dostęp do kafeterii benefitowej, w tym m.in.:
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie do karty Multisport
- bilety do kina, vouchery lunchowe
- miejsce parkingowe, szafki rowerowe
- Nowoczesne narzędzia pracy: laptop, dodatkowy monitor, regulowane biurko
- Strefę relaksu w biurze: Xbox, piłkarzyki, darty oraz pyszna kawa
- Pracę w zespole profesjonalistów z pozytywnym nastawieniem i partnerskim podejściem
Prosimy o dodanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji tej konkretnej rekrutacji prowadzonej przez Nethansa sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2018 poz. 1000)”.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 06.06.2025
ID oferty: 66107417
Zgłoś
Rekrutacja online
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Zobacz dane kontaktowe
Firma
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry