Aplikant / Specjalista ds. postępowań upadłościowych

podstawowe
Sopot Aplikant / Specjalista ds. postępowań upadłościowych Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B

Aplikant / Specjalista ds. postępowań upadłościowych

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne,
Prawo
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Kancelaria specjalizuje się w obsłudze postępowań upadłościowych konsumentów oraz restrukturyzacji przedsiębiorstw. W ramach prowadzonej działaności reprezentujemy dłużników, wierzycieli ponadto zajmujemy się pełnieniem funkcji syndyka, nadzorcy sądowego oraz zarządcy. Obecnie poszukujemy do naszego zespołu Aplikanta/ Specjalisty ds. postępowań upadłościowych.

Twój zakres obowiązków:
  • bieżąca współpraca i wsparcie syndyka w prowadzeniu akt spraw upadłościowych w tym w szczególności prowadzenie w Krajowym Rejestrze Zadłużonych akt postępowań, akt do zgłoszeń wierzytelności i zbioru dokumentów w formie papierowej
  • sporządzanie pism, projektów planu spłaty wierzycieli, list wierzytelności, formułowanie odpowiedzi oraz dokumentów formalnych w toku postępowań upadłościowych
  • nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji
    obsługa systemu Krajowy Rejestr Zadłużonych (KRZ)
  • kontakt z dłużnikami, sądami, wierzycielami i innymi instytucjami
  • obsługa korespondencji oraz organizacja dokumentacji

Nasze wymagania:
  • status aplikanta radcowskiego / adwokackiego, absolwenta lub studenta IV – V roku studiów prawniczych
  • doświadczenie w pracy w biurze doradcy restrukturyzacyjnego, kancelarii prawnej, komorniczej lub sądzie
  • znajomość obsługi Krajowego Rejestru Zadłużonych
  • znajomość prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego
  • komunikatywność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • zaangażowanie w wykonywane zadania
  • skrupulatność, sumienność i dokładność
  • zdolności analitycznego myślenia
  • świetna organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły
  • znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
  • wysoka kultura osobista
To oferujemy:
  • umowę o pracę na okres próbny (pełny etat) lub umowę zlecenia 
  • pracę stacjonarną w siedzibie Kancelarii
  • duże możliwości rozwoju zawodowego
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę
  • dobrą atmosferę pracy
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres:  n...@restr... Wyświetl e-mail

Prosimy o dodanie klauzuli:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kancelaria Doradcy Restrukturyzacyjnego Restructis Natalia Powalska-Matulewicz, ul. Rzemieślnicza 7/315, 81-855 Sopot. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a - zgody osoby, której dane dotyczą, art. 6 ust.1 lit. c - przepis prawa - Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 30 dni od zakończenia aktualnej rekrutacji. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa a także podmioty przetwarzające. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne, lecz niepodanie danych może skutkować odmową uczestnictwa w procesie rekrutacji.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 17.12.2024

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Natalia Powalska-Matulewicz

n...@restr... Wyświetl e-mail

Lokalizacja

Adres
Sopot
Wróć do góry