Asystent ds. Telemarketingu w obrocie nieruchomościami

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Sprzedaż / doradztwo
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
Status studenta
Tak

Aktualizacja: 17 dni temu

Oto czym będziesz się zajmować: 
  • Pierwszy kontakt z potencjalnym klientem dla oferowanych przez nas usług 
  • Budowanie relacji z nowym oraz dotychczasowym klientem 
  • Budowa i zarządzanie systemem CRM (baza klientów) 
  • Podejmowanie ciągłej współpracy z członkami naszego zespołu 
  • Doskonalenie naszego systemu telemarketingu, we współpracy z naszym zespołem 
Czego możesz oczekiwać: 
  • Będziesz pracować w zaawansowanym technologicznie start-upie z branży nieruchomości, z innowacyjnymi rozwiązaniami rynkowymi 
  • Możesz oczekiwać współpracy oraz doskonalenia umiejętności w otwartym na innowacje, różnorodnym zadaniowo, międzynarodowym zespole z pozytywnym nastawieniem 
  • Zostaniesz bezpośrednio i kompleksowo przeszkolona/y do wykonywanych zadań przez doświadczonego trenera 
  • Otrzymasz możliwość zarówno pracy z biura, jak i z dowolnie wybranego przez siebie miejsca 
  • Otrzymasz szybką możliwość rozwoju w naszym zespole, możliwość awansu zawodowego oraz podwojenia zarobków, w zależności od osiąganych wyników
Nasze oczekiwania: 
  • Język polski to Twój język ojczysty 
  • Wysokie umiejętności społeczne, zdolność do wpływania na innych 
  • Umiejętności konwersacyjne oraz zdolność to sterowania rozmową we właściwym kierunku 
  • Umiejętność pracy w zespole 
  • Kreatywność, rzetelność oraz niesłabnący entuzjazm 
  • Chęć do osiągnięcia sukcesu 
  • Umiejętność zarządzania czasem 
  • Odpowiedzialność za podejmowane zadania oraz uzyskiwane rezultaty 
  • Wysoka samodyscyplina 
  • Podstawowe umiejętności z zakresu pakietu MS-Office (Word, Excel, E-Mail) 
Mile widziane będą: 
  • Znajomość języka angielskiego na poziome B2 lub wyższym 
  • Doświadczenie w sprzedaży I obsłudze klienta 
  • Doświadczenie w branży nieruchomości 
Informacje o firmie
Gutzeit & Tencer to firma z branży nieruchomości działająca w Trójmieście. Poszukujemy asystenta ds. telemarketingu, który będzie pracował w szybko rozwijającej się organizacji. 
  
Obecnie poszukujemy asystenta ds. telemarketingu, który wesprze budowę sieci klientów oraz zadba o budowanie relacji z dotychczasowymi oraz nowymi klientami. Jeżeli poszukujesz elastycznej, pozytywnej pracy w środowisku używającym zaawansowanych technologii, z potencjałem na rozwój, zapoznaj się z naszą ofertą. 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 64841315
  • Data wyróżnienia: 14.06.2022
  • Data wprowadzenia: 19.05.2022
  • Aktualizacja: 14.06.2022