Asystent / Specjalista HR Umowa o pracę Pełny etat Gdańsk Śródmieście
Chmielna 10-25

Asystent / Specjalista HR

Branża / kategoria HR, Kadry
Gdańsk 
Śródmieście 
Chmielna 10-25
Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
  • Galeria
Gdańsk Śródmieście, Chmielna 10-25

Asystent / Specjalista HR

Szczegóły:
  • Branża: HR, Kadry
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę
  • Wymiar pracy: Pełny etat
  • Charakter pracy: Stacjonarna
  • Stanowisko: Specjalista
Dodatkowe informacje:
  • Wymagane doświadczenie: Tak
Słyszałeś już to zdanie - „Nasi pracownicy są naszym najcenniejszym zasobem” - lepiej w to uwierz! 
Czy chcesz mieć realny wpływ na nasz zespół, identyfikując i rozwijając istniejące talenty? 
Dlaczego więc nie dołączyć do nas w Radisson Hotel Group, aby każda chwila miała znaczenie!
 Jako Asystent / Specjalista HR dołączysz do zespołu, który  dąży do dostarczania wyjątkowych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się przy tym bawiąc! 
 Jeśli jesteś zainteresowany, powiedz Yes I Can, ponieważ szukamy ludzi z pasją, takich jak Ty! 
Kluczowe obowiązki: 
-Wspiera sprawne funkcjonowanie Działu Personalnego, w którym wszystkie obszary odpowiedzialności są zarządzane i dostarczane na najwyższym poziomie 
-Praca w zespole, który maksymalizuje obsługę gości i doświadczenie zespołu, zapewniając pozytywne i elastyczne podejście do zapytań i rozwiązywania problemów.
-Bierze odpowiedzialność za obowiązki i zadania przypisane do stanowiska, zapewniając, że wszystkie prace są wykonywane terminowo i profesjonalnie. 
-Realizuje plany i cele działu, w ramach których osiągane są inicjatywy i cele hotelu 
-Współpracuje ze swoimi bezpośrednimi podwładnymi, zapewniając kontrolę kosztów i zapasów oraz osiąganie poziomów produktywności i wydajności. 
-Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji przy jednoczesnym promowaniu kultury i wartości firmy. 
-Zapewnia przestrzeganie i zgodność ze wszystkimi przepisami w których wymagania należytej staranności i najlepsze praktyki są planowane, dostarczane i dokumentowane na potrzeby audytu wewnętrznego i zewnętrznego, wykonując działania następcze zgodnie z wymaganiami. 


Wymagania :
-doświadczenie w HR
-znajomość przepisów Kodeksu Pracy, 
-doświadczenie w pracy z dokumentacją personalną, rozliczeniem czasu pracy,
-Praktyczne podejście do pracy w stylu „Yes, I Can!" 
-Zaangażowanie w zapewnianie wyjątkowej obsługi gości z pasją do branży hotelarskiej 
-Zdolność do znajdowania kreatywnych rozwiązań, przejmowanie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i zadania 
-uczciwość osobista, umiejętność pracy w środowisku wymagającym doskonałości 
-doświadczenie w pracy z systemami IT na różnych platformach 
-Silne umiejętności komunikacyjne 
 

Data dodania: 03.07.2025

Numer oferty: 66132513

Wróć do góry