Asystent/ka Biura Administracji

Ogłoszenie nieaktualne

Asystent/ka Biura Administracji

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna

Nr ref: ABA/12/24

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Asystent/ka Biura Administracji

Obowiązki:
  • Nadzór na prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie i ich weryfikacja: zamówienia, faktury, dokumenty pracownicze i spółki,
  • Wprowadzanie danych do systemów komputerowych działających w firmie,
  • Komunikacja z działami i pracownikami w firmie w zakresie obiegu dokumentów i rozwiązywanie pojawiających się pytań czy nieścisłości,
  • Wykonywanie cyklicznych raportów i zestawień dokumentacyjnych niezbędnych dla spółki,
  • Bieżąca praca na rzecz utrzymania ciągłości prac biura administracji w firmie,
  • Dbałość o wizerunek organizacji na tzw. Front-desku: kontakt telefoniczny (także  z osobami anglojęzycznymi, kontakt z gośćmi, dbałość o wyposażenie sali konferencyjnych itd.,
  • Kontakt z dostawcami usług – kurierzy, poczta itd.,
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w pracy zawodowej z dokumentami w środowisku biurowym,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1-B2) w zakresie dokumentacji oraz zrozumienia języka angielskiego i w miarę swobodnej komunikacji,
  • Dobra organizacja pracy własnej, operatywność i spostrzegawczość będą zdecydowanie przydatne na tym stanowisku,
  • Sumienność oraz dokładność,
  • Otwarte usposobienie w zakresie komunikacji z innymi pracownikami w biurze i interesariuszami na pewno pomoże w odnalezieniu się na miejscu pracy,
Oferujemy:
  • Stabilną, pewną i stacjonarną pracę w firmie produkującej luksusowe jachty,
  • Pracę w normowanych godzinach od 8:00 do 16:00 z możliwościami uelastycznienia grafiku w zależności od potrzeb,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Prywatną opiekę medyczną i możliwość dołączenia do ubezpieczenia na życie,
Aplikacje prosimy składać z numerem referencyjnym ABA/12/24 na adres [ukryte]
Informacje o firmie

Stocznia Conrad to międzynarodowa stocznia specjalizująca się w budowie luksusowych jachtów żaglowych i motorowych. Znajdujemy się w Gdańsku, jednym z najbardziej historycznych miast stoczniowych w Europie Północnej. Nasza stocznia zatrudnia ponad 300 specjalistów w dziedzinie budowy okrętów, złożonej inżynierii, dawnego rzemiosła i nowoczesnej budowy jachtów. Współpracujemy z najlepszymi specjalistami i dostawcami w Polsce, Europie i na świecie w oparciu o nasze motto „jachty najwyższej jakości w najlepszej cenie”. Cenimy u naszych pracowników nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale także samodzielność, kreatywność i poszukiwanie rozwiązań, które sprawiają, że Stocznia Conrad jest miejscem wybieranym przez armatorów z całego świata.

 

Prosimy o dodanie klauzuli:

W przypadku chęci uczestnictwa w rekrutacji proszę o umieszczenie
w składanych dokumentach podpisanego oświadczenia: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w procesie rekrutacji przez okres 9 miesięcy.

W przypadku gdy, z własnej woli, w składanych dokumentach przekazuje Pani/Pan szczególnej kategorii dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) proszę o umieszczenie w składanych dokumentach podpisanego oświadczenia: Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnej kategorii danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 05.12.2024

Wróć do góry