Asystent/ka biura

powrót do listy

Ogłoszenie nieaktualne

Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (od)
3 500
Wynagrodzenie brutto (do)
5 000
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna

Aktualizacja: 26 dni temu

 Twój zakres obowiązków:
  • Wsparcie obiegu wewnętrznego umów w celu zapewnienie autoryzacji i podpisania umów przez osoby Reprezentujące Spółkę
  • Rejestracja i archiwizacja umów podpisywanych przez Reprezentujących Spółkę
  • Współpraca z Działem Personalnym i Marketingu w zakresie organizacji akcji dla pracowników związanych z integracją, komunikacją
  • Prowadzenie rozrachunków firmy poprzez program Subiekt GT, wprowadzanie faktur zakupowych, prowadzenie dokumentacji eksportowej we współpracy z księgową
  • Ścisła współpraca i wymiana informacji z księgowością, prowadzenie uproszczonych kadr, w tym tworzenie umów zlecenie, skierowań na badania lekarskie, kontakt z BHP oraz inne sprawy kadrowe
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz współpraca z kurierami
  • Zbieranie danych sprzedażowych firmy, analiza, raportowaniem, tworzeniem pism, prezentacji oraz tygodniowych i comiesięcznych podsumowań sprzedażowych,
  • Inne zadania powierzone przez przełożonego
  • Przygotowywanie spotkań biznesowych Zarządu, w tym wizyt gości i klientów
  • Ścisła współpraca z Działem Prawnym w zakresie wsparcia administracyjnego
 
Doświadczenie i umiejętności, których szukamy:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku jako warunek konieczny
  • Znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Dobra znajomość obsługi komputera, narzędzi biurowych oraz pakietu Office/Dysk Google oraz Subiekt GT
  • Preferowane wykształcenie wyższe
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Wysoka kultura osobista połączona z dobrymi zdolnościami komunikacyjnymi
  • Odpowiedzialność i punktualność
  • Dyskrecja, dyplomacja oraz dbałość o przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • Dyspozycyjność
  • Optymizm i podzielność uwagi 
  • Mile widziane prawo jazdy
 
Jeśli interesuje Cię:
  • Pakiety szkoleń wdrożeniowych oraz dalsze szkolenia/nauka
  • Praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premie uznaniowe
 
Zapraszamy do składania CV
 
Informacje o firmie
O firmie słów kilka
 
INDECO Trójmiasto jest firmą specjalizującą się w usługach z zakresu projektowania, produkcji oraz montażu mebli.
Oferujemy Państwu szafy na wymiar INDECO z drzwiami suwanymi, szafy wnękowe, szafy do zabudowy, zabudowy meblowe na wymiar, kuchnie na wymiar oraz wszelkiego rodzaju nietypowe meble na zamówienie (w tym zabudowy poddaszy, skosów, drzwi przejściowe przesuwne oraz podwieszane).
Nasze usługi świadczymy za pośrednictwem salonów sprzedaży na terenie Gdańska oraz Gdyni.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzule
  • Numer ogłoszenia: 63039783
  • Data wyróżnienia: 19 listopada 2019
  • Data wprowadzenia: 19 listopada 2019
  • Wyświetleń: 1 817
  • Wyświetleń na liście: 28 594