Asystent/ka do spraw administracji i fakturowania Umowa o pracę Pełny etat Gdynia Budynek Aquarium
UL. Kadlubowcow 2

Asystent/ka do spraw administracji i fakturowania

Branża / kategoria Spedycja
Gdynia 
Budynek Aquarium 
UL. Kadlubowcow 2
Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
  • Galeria
  • Mapa
Gdynia Budynek Aquarium, UL. Kadlubowcow 2

Asystent/ka do spraw administracji i fakturowania

Szczegóły:
  • Branża: Spedycja
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę
  • Wymiar pracy: Pełny etat
  • Charakter pracy: Stacjonarna
  • Stanowisko: Specjalista
Dodatkowe informacje:
  • Wymagane doświadczenie: Tak
Wymagania:
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 
  • Znajomosc jezyka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Wykształcenie minimum średnie, z preferowanym kierunkiem w administracji, finansach lub księgowości. 
  • Umiejętności komputerowe - dobra obsługa komputera i pakietu MS Office, w tym arkuszy kalkulacyjnych (Excel). 
  • Znajomość systemów AS400/ Intense bedzie dodatkowym atutem
  • Dbałość o szczegóły oraz dobra organizacja pracy
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i powierzonymi zadaniami. 
  • Umiejętność pracy w zespole i efektywnego przekazywania informacji. 
  • Język  wloski bedzie dużym atutem - nie jest konieczny
Twój zakres obowiązków
  • Obowiązki księgowe:
  • Gromadzenie i archiwizacja dokumentów
  • Weryfikacja dokumentacji - kontrola formalno-rachunkowa dokumentów, w tym faktur, sprawdzanie ich zgodności z prawem i polityką firmy. 
  • Wprowadzanie danych do systemów - ewidencjonowanie danych z dokumentów w systemie finansowo-księgowym pod nadzorem księgowego. 
  • Przygotowywanie dokumentów płatności - wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów związanych z dokonywaniem płatności. 
  • Rozliczenia z kontrahentami - monitorowanie rozrachunków i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności. 
  • Obowiązki administracyjne:
  • Obsługa korespondencji - przyjmowanie i nadzór nad obiegiem korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej. 
  • Wsparcie organizacyjne - pomoc w realizacji bieżących zadań administracyjnych, takich jak przygotowywanie dokumentów, pism czy wniosków. 
  • Zarządzanie kontaktami - prowadzenie korespondencji i kontaktu z kontrahentami, urzędami, bankami i innymi podmiotami. 
  • Bieżąca obsługa biura - dbanie o prawidłowe funkcjonowanie przestrzeni biurowej i organizacja pracy. 
  • Współpraca wewnętrzna - współpraca z działem księgowości oraz innymi działami w organizacji. 
Oferujemy:
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Przyjazną atmosferę pracy i profesjonalny zespół
  • Prywatna Opieka Medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Dofinansowanie nauki jeżyków
Benefity:
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • kawa / herbata
  • brak dress code'u
  • spotkania integracyjne
Informacje o firmie
AUTA MAROCCHI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Firma Autamarocchi poszukuje doświadczonego specjalisty ds. transportu do naszego biura w Gdyni.
Specjalista ds. Transportu jest odpowiedzialny za bezpośredni kontakt z klientami/przewoźnikami i zapewnia obsługę klienta, zajmując się jego potrzebami i prośbami, aby zawsze znaleźć najlepsze rozwiązania. Zarządza codzienną działalnością transportu drogowego na terenie Polski i krajów Europy, z wykorzystaniem wspólnego systemu zarządzania grupą, w zespole, pod nadzorem kierownika działu.
Osoba zajmująca się transportem jest odpowiedzialna za komunikacje i rozwiązywanie problemów z klientami, podwykonawcami, menadżerami flot, kierowcami i agentami celnymi. Działamy jako grupa i w synergii mamy codzienny kontakt z kolegami z innych europejskich oddziałów. Aktywnie poszukujemy i rozwijamy nowe możliwości biznesowe w całej Europie ze szczególnym uwzględnieniem rynku polskiego.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) z siedzibą w (adres) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.

Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
zobacz klauzulę

Aktualizacja: 13.10.2025

Numer oferty: 66205919

SMS
Wyświetl numer
Wróć do góry