Asystent/ka do spraw administracji i fakturowania
Umowa o pracę
Pełny etat
Gdynia Budynek Aquarium
UL. Kadlubowcow 2
UL. Kadlubowcow 2
Asystent/ka do spraw administracji i fakturowania
Branża / kategoria
Spedycja
Gdynia
Budynek Aquarium
UL. Kadlubowcow 2 Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
Budynek Aquarium
UL. Kadlubowcow 2 Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
- Galeria
- Mapa
Gdynia Budynek Aquarium, UL. Kadlubowcow 2
Asystent/ka do spraw administracji i fakturowania
-
Komunikacja miejska
-
Restauracje i kawiarnie
-
Zakupy
-
Sport i rekreacja
-
Nauka i szkolnictwo
Szczegóły:
- Branża: Spedycja
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę
- Wymiar pracy: Pełny etat
- Charakter pracy: Stacjonarna
- Stanowisko: Specjalista
Dodatkowe informacje:
- Wymagane doświadczenie: Tak
Wymagania:
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomosc jezyka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Wykształcenie minimum średnie, z preferowanym kierunkiem w administracji, finansach lub księgowości.
- Umiejętności komputerowe - dobra obsługa komputera i pakietu MS Office, w tym arkuszy kalkulacyjnych (Excel).
- Znajomość systemów AS400/ Intense bedzie dodatkowym atutem
- Dbałość o szczegóły oraz dobra organizacja pracy
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i powierzonymi zadaniami.
- Umiejętność pracy w zespole i efektywnego przekazywania informacji.
- Język wloski bedzie dużym atutem - nie jest konieczny
Twój zakres obowiązków
- Obowiązki księgowe:
- Gromadzenie i archiwizacja dokumentów
- Weryfikacja dokumentacji - kontrola formalno-rachunkowa dokumentów, w tym faktur, sprawdzanie ich zgodności z prawem i polityką firmy.
- Wprowadzanie danych do systemów - ewidencjonowanie danych z dokumentów w systemie finansowo-księgowym pod nadzorem księgowego.
- Przygotowywanie dokumentów płatności - wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów związanych z dokonywaniem płatności.
- Rozliczenia z kontrahentami - monitorowanie rozrachunków i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności.
- Obowiązki administracyjne:
- Obsługa korespondencji - przyjmowanie i nadzór nad obiegiem korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej.
- Wsparcie organizacyjne - pomoc w realizacji bieżących zadań administracyjnych, takich jak przygotowywanie dokumentów, pism czy wniosków.
- Zarządzanie kontaktami - prowadzenie korespondencji i kontaktu z kontrahentami, urzędami, bankami i innymi podmiotami.
- Bieżąca obsługa biura - dbanie o prawidłowe funkcjonowanie przestrzeni biurowej i organizacja pracy.
- Współpraca wewnętrzna - współpraca z działem księgowości oraz innymi działami w organizacji.
Oferujemy:
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazną atmosferę pracy i profesjonalny zespół
- Prywatna Opieka Medyczna
- Narzędzia pracy
- Dofinansowanie nauki jeżyków
Benefity:
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- kawa / herbata
- brak dress code'u
- spotkania integracyjne
Informacje o firmie
AUTA MAROCCHI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Firma Autamarocchi poszukuje doświadczonego specjalisty ds. transportu do naszego biura w Gdyni.
Specjalista ds. Transportu jest odpowiedzialny za bezpośredni kontakt z klientami/przewoźnikami i zapewnia obsługę klienta, zajmując się jego potrzebami i prośbami, aby zawsze znaleźć najlepsze rozwiązania. Zarządza codzienną działalnością transportu drogowego na terenie Polski i krajów Europy, z wykorzystaniem wspólnego systemu zarządzania grupą, w zespole, pod nadzorem kierownika działu.
Osoba zajmująca się transportem jest odpowiedzialna za komunikacje i rozwiązywanie problemów z klientami, podwykonawcami, menadżerami flot, kierowcami i agentami celnymi. Działamy jako grupa i w synergii mamy codzienny kontakt z kolegami z innych europejskich oddziałów. Aktywnie poszukujemy i rozwijamy nowe możliwości biznesowe w całej Europie ze szczególnym uwzględnieniem rynku polskiego.
Firma Autamarocchi poszukuje doświadczonego specjalisty ds. transportu do naszego biura w Gdyni.
Specjalista ds. Transportu jest odpowiedzialny za bezpośredni kontakt z klientami/przewoźnikami i zapewnia obsługę klienta, zajmując się jego potrzebami i prośbami, aby zawsze znaleźć najlepsze rozwiązania. Zarządza codzienną działalnością transportu drogowego na terenie Polski i krajów Europy, z wykorzystaniem wspólnego systemu zarządzania grupą, w zespole, pod nadzorem kierownika działu.
Osoba zajmująca się transportem jest odpowiedzialna za komunikacje i rozwiązywanie problemów z klientami, podwykonawcami, menadżerami flot, kierowcami i agentami celnymi. Działamy jako grupa i w synergii mamy codzienny kontakt z kolegami z innych europejskich oddziałów. Aktywnie poszukujemy i rozwijamy nowe możliwości biznesowe w całej Europie ze szczególnym uwzględnieniem rynku polskiego.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) z siedzibą w (adres) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.
Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.
Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
zobacz klauzulę
Zobacz podobne oferty:
Operations Specialist with German
Gdańsk Przymorze Małe
Fizjoterapeuta Terapeuta SI - Terapeutka integracji...
Gdynia Śródmieście
Specjalista e - commerce
Gdańsk Morena
Aktualizacja: 13.10.2025
Numer oferty: 66205919
Wróć do góry