Asystent/ka ds. administracyjno-finansowych

Ogłoszenie nieaktualne

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa o dzieło,
Kontrakt,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Księgowość,
Wsparcie administracyjne,
Audyt / podatki
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna

Aktualizacja: 2 miesiące temu

Madkom SA to spółka, która działa w obszarze oprogramowania dla samorządów oraz służb publicznych od 2005 r. Nasze systemy optymalizują pracę urzędów w zakresie obiegu dokumentów, zarządzania budżetem oraz systemami dostępu do usług publicznych.

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. administracyjno-finansowych

Miejsce pracy: Gdynia Redłowo, Park Naukowo-Technologiczny 

Za co będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna?
  • koordynację obiegu dokumentów, dbanie o prawidłowy przepływ informacji
  • prowadzenie elektronicznej ewidencji dokumentów księgowych tj. faktur/delegacji/pozostałych dokumentów księgowych (skanowanie, wprowadzanie do systemu obiegu dokumentów)
  • terminowe i kompletne przekazywanie dokumentów księgowych i kadrowych do biura rachunkowego
  • udział w procesie finansowego zamykania miesiąca i roku (przygotowanie zestawień dla biura księgowego do wystawiania faktur, nadzór nad kompletnością spływu dokumentów
  • współpracę z biurem rachunkowym (przekazanie dokumentów, udzielanie wyjaśnień)
  • prowadzenie kasy w programie księgowym (+wprowadzanie dokumentów kasowych do systemu CDN Optima)
  • samodzielną obsługę systemu bankowego ( w tym wprowadzanie i realizacja przelewów, wniosków, zamawianie kart przedpłaconych itp.)
  • monitoring spływu należności (przygotowywanie i wysyłanie informacji o zaległych należnościach)
  • uzupełnianie zestawień finansowych w MS Excelu (cash flow, kontroling kosztów)
  • prowadzenie rejestrów uchwał/umów
  • przygotowanie pism administracyjno-finansowych (umowy/aneksy pożyczek, projekty uchwał, protokoły z inwentaryzacji, odroczenie płatności itp.)
  • przygotowanie raportów GUS i innych raportów dla instytucji zewnętrznych

Jeśli masz:
  • doświadczenie w obszarze finansowo-księgowym,
  • wykształcenie kierunkowe lub studiujesz zaoczenie na kierunkach związanych z finansami,
  • pozytywne nastawienie do pracy, jesteś sumienny/a i umiesz współpracować z innymi,
  • chęci do pracy i poszukujesz pracy na dłużej
Dołącz do nas ! 

Mile widziane:
  • znajomość systemu CDN Optima
  • wiedzę teoretyczna z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o PDOP/VAT,
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
  • stabilną pracę,
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
  • opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie, bilety do kina – sam wybierz swoje benefity, 
  • przyjazna atmosfera – jesteśmy grupą ludzi lubiących spędzać czas podczas wspólnych wyjść, imprez firmowych oraz rywalizacji sportowych,
  • w zdrowym ciele zdrowy duch, a dzięki owocowym poniedziałkom, początek tygodnia nie jest taki straszny, 
  • atrakcyjna lokalizacja – mieścimy się w PPNT w Gdyni (3 minuty od komunikacji miejskiej – SKM, autobusów i trolejbusów)
  • praca w pozbawionym korporacyjnego ducha środowisku.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Dziękujemy wszystkim osobom zainteresowanym współpracą z Madkom SA. Zastrzegamy sobie możliwość́ kontaktu z wybranymi osobami. Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji."Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez nas Twoich danych nie tylko w bieżącej, ale też i ewentualnie przyszłych rekrutacjach, prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji. Informujemy:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MADKOM SA, z siedzibą w Gdyni (81-451), Al. Zwycięstwa 96/98, 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych iod@madkom.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji (w przypadku wyrażenia zgody) - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji do której aplikuje kandydat, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach, przez okres nie dłuższy niż 3 lata od złożenia aplikacji. 5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. 6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 63907928
  • Data wyróżnienia: 16 listopada 2020
  • Data wprowadzenia: 16 listopada 2020
  • Aktualizacja: 20 listopada 2020
  • Wyświetleń: 4 177
  • Wyświetleń na liście: 36 037