Asystentka zarządu
Umowa o pracę
Pełny etat
Rumia
Asystentka zarządu Nr ref: 82/11/2025/KM
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie, Wsparcie administracyjne, Zarządzanie biurem
Rumia
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Wymiar pracy
Pełny etat
Charakter pracy
Stacjonarna
Wynagrodzenie
7000 - 9000
zł
- Galeria
- Mapa
Rumia
Asystentka zarządu
-
Komunikacja miejska
-
Restauracje i kawiarnie
-
Zakupy
-
Sport i rekreacja
-
Nauka i szkolnictwo
Szczegóły:
- Branża: Stanowiska asystenckie, Wsparcie administracyjne, Zarządzanie biurem
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę
- Wymiar pracy: Pełny etat
- Charakter pracy: Stacjonarna
- Stanowisko: Specjalista, Asystent
Dodatkowe informacje:
- Wymagane doświadczenie: Tak
Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać.
Od ponad 26 lat działamy w branży HR.
Poszerzamy horyzonty, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.
Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów.
Dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Rumia
Nr ref: 82/11/2025/KM
Oferujemy:
Zakres zadań:
Kryteria rekrutacji:
Od ponad 26 lat działamy w branży HR.
Poszerzamy horyzonty, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.
Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów.
Dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Rumia
Nr ref: 82/11/2025/KM
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę (6000-7000 zł netto)
- Szkolenia wewnętrzne
- Benefity: siłownia w biurze, opieka medyczna, spotkania integracyjne, parking pracowniczy
- Dużą samodzielność
- Ciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku
Zakres zadań:
- Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy!
- Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół.
- Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy!
- Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami – jesteś pomostem między nimi a resztą zespołu.
- Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd– rozwój w praktyce!
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami – buduj relacje z dostawcami, nadzoruj procesy, które mają
znaczenie dla firmy.
Kryteria rekrutacji:
- Min. 2-letnie doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość MS Office – Excel, Word, PowerPoint to Twoje drugie imię.
- Angielski na poziomie B2 – komunikacja z międzynarodowymi partnerami i zespołami to dla Ciebie
żaden problem. - Organizacja, perfekcja w detalach i wysoka kultura osobista – dbasz o każdy szczegół, by wszystko
działało jak w zegarku. - Zdolności interpersonalne i umiejętność zarządzania zmieniającymi się priorytetami – wiesz, jak pracować pod presją i efektywnie komunikować się z zespołem
Prosimy o dodanie klauzuli:
Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
zobacz klauzulę
Data dodania: 31.10.2025
Numer oferty: 66253111
Wróć do góry