Asystent/Pracownik Administracyjny/Administrator
Umowa o pracę (+inne)
Pełny etat (+inne)
2 Olimpijska Mały Kack
Olimpijska 2
Olimpijska 2
Asystent/Pracownik Administracyjny/Administrator
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie, Zarządzanie nieruchomością
2 Olimpijska
Mały Kack
Olimpijska 2 Rodzaj umowy Umowa o pracę
(+inne) Wymiar pracy Pełny etat
(+inne) Charakter pracy Stacjonarna
Mały Kack
Olimpijska 2 Rodzaj umowy Umowa o pracę
(+inne) Wymiar pracy Pełny etat
(+inne) Charakter pracy Stacjonarna
- Galeria
2 Olimpijska Mały Kack, Olimpijska 2
Asystent/Pracownik Administracyjny/Administrator
Szczegóły:
- Branża: Stanowiska asystenckie, Zarządzanie nieruchomością
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę, Umowa zlecenie
- Wymiar pracy: Pełny etat, Część etatu
- Charakter pracy: Stacjonarna
- Stanowisko: Specjalista
Dodatkowe informacje:
- Wymagane doświadczenie: Tak
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Znajomość obsługi komputera (pakiet Office)
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Terminowość i rzetelność wykonywania zadań
- Mile widziany ukończony kurs zarządcy nieruchomości
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Znajomość obsługi komputera (pakiet Office)
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Terminowość i rzetelność wykonywania zadań
- Mile widziany ukończony kurs zarządcy nieruchomości
Fundacja Gospodarcza w Gdyni poszukuje osoby na stanowisko Asystenta, który będzie łączył w sobie rolę Pracownika Administracyjnego oraz Administratora obiektu.
Zakres obowiązków: obsługa bieżących prac biurowych i wsparcie administracyjne, prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i całego obiektu, kontakt z dostawcami i serwisami technicznymi, dbanie o porządek i organizację na terenie obiektu, wsparcie w codziennych zadaniach zespołu i kierownictwa
Zakres obowiązków: obsługa bieżących prac biurowych i wsparcie administracyjne, prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i całego obiektu, kontakt z dostawcami i serwisami technicznymi, dbanie o porządek i organizację na terenie obiektu, wsparcie w codziennych zadaniach zespołu i kierownictwa
Oferujemy:
Stabilną pracę w organizacji pozarządowej działającej od 1990 roku, możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji, przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu, wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres: a...@fungo... Wyświetl e-mail
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres: a...@fungo... Wyświetl e-mail
Benefity:
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
Informacje o firmie
Nasza działalność polega na kompleksowym wsparciu przedsiębiorczości, głównie małych i średnich przedsiębiorstw, rozwoju kadr, jak również doradztwa zawodowego i aktywizacji zawodowej skierowanych do młodzieży, osób poszukujących pracy oraz osób pragnących zmieniać lub rozwijać swoje kompetencje. 35 letnie doświadczenie w tym obszarze pozwala na uruchamianie i profesjonalne realizowanie projektów szkoleniowo - doradczych.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundacja Gospodarcza z siedzibą w 81-538 Gdynia, Olimpijska 2 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.
Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.
Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
zobacz klauzulę
Zobacz podobne oferty:
Kontroler/ka Finansowy/a
Gdańsk Wrzeszcz Dolny
Szlifierz
Gdańsk Młyniska
Data dodania: 30.09.2025
Numer oferty: 66222178
Wróć do góry