Back Office Specialist - branża motoryzacyjna
Ogłoszenie nieaktualne
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Księgowość,
Stanowiska asystenckie,
Pracownicy magazynowi
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Aktualizacja: 4 miesiące temu
Chromemaster Automotive prowadzi przede wszystkim sprzedaż internetową akcesoriów samochodowych, głównie z dziedziny szeroko pojętego tuningu i modyfikacji optycznych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy nowego współpracownika, którego zadaniem będzie nie tylko utrzymanie porządku w dokumentacji sprzedażowej ale również wsparcie w prowadzaniu różnych projektów firmy. Z racji iż jesteśmy niewielkim zespołem szukamy osoby ambitnej, która będzie w stanie wykonywać zadania z różnych dziedzin.
Poszukujemy stabilnej osoby posiadającej doświadczenie w organizowaniu pracy biura.
Do obowiązków kandydata należeć będzie:
z dziedziny księgowości:
- utrzymanie porządku w dokumentacji sprzedażowej firmy (dokumenty polskie oraz zagraniczne)
- przygotowanie i wymiana informacji księgowych z biurem podatkowym (obsługa programu InsErt Nexo Pro)
- nadzór nad pracą agencji celnych
zadania ogólne:
- dbanie o dobrą atmosferę w biurze firmy
- umawianie spotkań oraz nadzór nad korespondencją
- ścisła współpraca z osobami zarządzającymi / wsparcie w prowadzeniu projektów pobocznych firmy
zadania w kwestii marketingu
- praca kreatywna odnośnie działań marketingowych oraz wizerunkowych
- przygotowywanie sesji zdjęciowych (kreowanie pomysłów oraz realizacja sesji)
- negocjacje i kontakt z firmami świadczącymi usługi zewnętrzne
Idealny kandydat / kandydatka ma pojęcie o marketingu w internecie i jest w stanie prowadzić przemyślane kampanie w social mediach.
Osoba zaangażowana pozna wiele szczegółów związanych z rynkiem akcesoriów samochodowych oraz z międzynarodową sprzedażą internetową. Będzie miała zapewnioną możliwość rozwoju.
Oferujemy:
- pracę stacjonarną w stabilnym i ciągle rozwijającym się przedsiębiorstwie w przyjemnej atmosferze (siedziba firmy znajduje się w dzielnicy Gdańsk-Rębiechowo)
- pracę na 1 zmianę jedynie 5 dni w tygodniu
- stałą pensję oraz premie adekwatne do osiąganych efektów oraz wydajności
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia oraz pracę w komfortowych warunkach
- możliwość rozwoju oraz brania udziału w nowych projektach firmy
- wpływ na rozwój przedsiębiorstwa
Od kandydatów oczekujemy:
- wysokiej kultury osobistej, rzetelności oraz uczciwości
- chęci do pracy oraz pozytywnego nastawienia
- sprawnej obsługi komputera
Pasja do motoryzacji będzie dodatkowym atutem, który ułatwi rozwój, a w konsekwencji przejmowanie kolejnych kompetencji w zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego C.V. na adres email: [ukryte] z dopiskiem: BACK OFFICE
Poszukujemy stabilnej osoby posiadającej doświadczenie w organizowaniu pracy biura.
Do obowiązków kandydata należeć będzie:
z dziedziny księgowości:
- utrzymanie porządku w dokumentacji sprzedażowej firmy (dokumenty polskie oraz zagraniczne)
- przygotowanie i wymiana informacji księgowych z biurem podatkowym (obsługa programu InsErt Nexo Pro)
- nadzór nad pracą agencji celnych
zadania ogólne:
- dbanie o dobrą atmosferę w biurze firmy
- umawianie spotkań oraz nadzór nad korespondencją
- ścisła współpraca z osobami zarządzającymi / wsparcie w prowadzeniu projektów pobocznych firmy
zadania w kwestii marketingu
- praca kreatywna odnośnie działań marketingowych oraz wizerunkowych
- przygotowywanie sesji zdjęciowych (kreowanie pomysłów oraz realizacja sesji)
- negocjacje i kontakt z firmami świadczącymi usługi zewnętrzne
Idealny kandydat / kandydatka ma pojęcie o marketingu w internecie i jest w stanie prowadzić przemyślane kampanie w social mediach.
Osoba zaangażowana pozna wiele szczegółów związanych z rynkiem akcesoriów samochodowych oraz z międzynarodową sprzedażą internetową. Będzie miała zapewnioną możliwość rozwoju.
Oferujemy:
- pracę stacjonarną w stabilnym i ciągle rozwijającym się przedsiębiorstwie w przyjemnej atmosferze (siedziba firmy znajduje się w dzielnicy Gdańsk-Rębiechowo)
- pracę na 1 zmianę jedynie 5 dni w tygodniu
- stałą pensję oraz premie adekwatne do osiąganych efektów oraz wydajności
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia oraz pracę w komfortowych warunkach
- możliwość rozwoju oraz brania udziału w nowych projektach firmy
- wpływ na rozwój przedsiębiorstwa
Od kandydatów oczekujemy:
- wysokiej kultury osobistej, rzetelności oraz uczciwości
- chęci do pracy oraz pozytywnego nastawienia
- sprawnej obsługi komputera
Pasja do motoryzacji będzie dodatkowym atutem, który ułatwi rozwój, a w konsekwencji przejmowanie kolejnych kompetencji w zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego C.V. na adres email: [ukryte] z dopiskiem: BACK OFFICE
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 64668999
- Data wyróżnienia: 17.01.2022
- Data wprowadzenia: 17.01.2022