Back office w języku francuskim

powrót do listy

Ogłoszenie nieaktualne

Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Wynagrodzenie brutto (od)
4 300
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Call center,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna

Aktualizacja: 7 miesięcy temu

Wykorzystaj swoją znajomość języka francuskiego, dołącz do zespołu obsługi klienta znanej platformy modowej!

Czym się zajmiesz? 
--> Twoim zadaniem będzie posprzedażowa obsługa klienta wg. przyjętych standardów. Kontakt odbywa się jedynie drogą mailową, udzielamy odpowiedzi na zapytania i rozwiązujemy problemy naszych klientów. 

 Nasz zespół to osoby w różnym wieku: 

• znające język francuski na poziomie B2; 
• znające język angielski na poziomie minimum podstawowym; 
• o wysoko rozwiniętych zdolnościach komunikacyjnych i pozytywnym nastawieniu do klienta; 
• potrafiący szybko przyswajać wiedzę o nowych produktach i standardach obsługi klienta; 
• gotowi do pracy w systemie zmianowym (6-23, w tym w 2 weekendy w miesiącu); 

Pracujący na jasno określonych warunkach: 

• w oparciu o umowę o pracę, ze stałą podstawą i systemem premiowym; 
• korzystający z bogatego pakietu socjalnego („wczasy pod gruszą”, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny - w tym Multisport, bilety do kina itp.) 
• rozwijający się w oparciu o jasną i przejrzystą ścieżkę kariery, uzależnioną m.in. od stażu pracy; 
• biorący udział w szkoleniach kompetencyjnych z zakresu obsługi klienta; 
• w przyjaznej atmosferze pracy w międzynarodowym środowisku; 
• integrujących się w trakcie wspólnych spotkań; 

 Aplikuj i poznajmy się bliżej! Ważne jest nie Twoje doświadczenie, a to kim jesteś! Dlatego w ciągu 5 minut od przesłania zgłoszenia otrzymasz link do I etapu rekrutacji - naszego testu. Z wybranymi osobami skontaktujemy się telefonicznie i zaprosimy na spotkanie w naszym biurze.
Informacje o firmie

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o., działa w Polsce w  trzech lokalizacjach – w Olsztynie, Gdańsku i w Białymstoku. W swoich placówkach zatrudnia 1200 konsultantów, którzy oferują Klientom operującym w Polsce i zagranicą wsparcie CRM w trzynastu językach, m.in niemieckim, angielskim, francuskim, polskim i językach skandynawskich. Transcom Polska dba o ciągły rozwój, tworząc hub językowy w swoich polskich lokalizacjach, chce jak najlepiej wspierać swoich międzynarodowych klientów.   
 
Wśród codziennych obowiązków znajdujemy również czas na cykliczne dni tematyczne, konkursy i warsztaty. Zgrany zespół i świetna atmosfera, to bez wątpienia duży atut pracy w Transcom.
  • Numer ogłoszenia: 62409226
  • Data wyróżnienia: 27 maja 2019
  • Data wprowadzenia: 29 marca 2019
  • Aktualizacja: 31 maja 2019
  • Wyświetleń: 1 257
  • Wyświetleń na liście: 116 774