Customer Service Representative with German for SoMe Project

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
8000 - 9500
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing,
Media społecznościowe,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Rekrutacja online
Tak

Aktualizacja: 2 miesiące temu

Nowy rok, nowa praca! Jesteś entuzjastą marketingu cyfrowego, który lubi wyzwania polegające na znalezieniu odpowiednich produktów reklamowych online, które będą wspierać różne firmy? Dołącz do nas: Poszukujemy specjalistów ds. marketingu cyfrowego i sprzedaży jako konsultantów jednej z największych sieci społecznościowych!

Dla naszego zespołu w Gdańsku aktualnie poszukujemy:

Customer Service Representative with German for Social Media Project

Twoje zadania:
  • Reprezentowanie wiodącej na świecie marki w branży social media i digital marketingu
  • Codzienne kontaktowanie się z nowymi i obecnymi klientami (agencjami lub reklamodawcami) przez telefon, czat i e-mail, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań reklamowych dla ich celu biznesowego
  • Poprawa jakości obsługi klienta poprzez zapewnienie optymalnego i odpowiedniego dostosowania produktu
  • Zarządzanie portfelem klientów SMB z odpowiedzialnością za wzrost przychodów
  • Udzielanie pomocy przed- i posprzedażowej
  • Stawianie pozytywnego doświadczenia oraz satysfakcji klienta na pierwszym miejscu
  • Korzystanie z różnych narzędzi do komunikacji z klientem i zapewnienie mu drogi do sukcesu
Twój profil:
  • Doświadczenie w zakresie digital marketing lub sprzedaży online mile widziane
  • Doświadczenie w pracy z różnymi wskaźnikami wydajności i celami sprzedaży
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Podejście zorientowane na zadowolenie klienta z umiejętnościami doradczymi w zakresie sprzedaży
  • Zdolności analityczne z umiejętnością interpretacji danych i trendów
  • Wysoka motywacja oraz zorientowanie na cel
  • Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją
  • Swoboda w rozmawianiu z klientami poprzez telefon, czat lub e-mail
Oferujemy:
  • Stałe miesięczne wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto plus do 1500 zł premii
  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie do pracy
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Możliwości awansu w naszej międzynarodowej firmie
  • Wysoce zmotywowany i oddany zespół z płaską hierarchią i nieformalną kulturą
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
  • Prywatna opieka medyczna
  • Zniżki na siłownię
Aplikuj już teraz i zostań częścią naszego zespołu!
Nasz zespół HR, Aleksandra Kasperska, Paweł Szejgiec oraz Aigul Sourbeava, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-288. Wyślij nam swoją aplikację na  [ukryte]  lub kliknij "Aplikuj".

Dostosowaliśmy nasz proces rekrutacji i wszystkim kandydatom oferujemy obecnie rozmowy online.
Informacje o firmie
Doskonała obsługa klienta to nasza pasja – w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 50 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 64807707
  • Data wyróżnienia: 28.04.2022
  • Data wprowadzenia: 25.04.2022