Customer Services Coordinator
Ogłoszenie podstawowe
Gdańsk Wrzeszcz Górny
Norwida Cypriana Kamila 1 Customer Services Coordinator Umowa o pracę
Norwida Cypriana Kamila 1 Customer Services Coordinator Umowa o pracę
Customer Services Coordinator
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
7300 zł - 8300 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Dołącz do naszego zespołu w Polsce jako Customer Services Coordinator!
Jesteśmy liderem w dostarczaniu nowoczesnych i zrównoważonych rozwiązań logistycznych na terenie całej Europy. Stawiamy na wysoką jakość obsługi klienta oraz budowanie trwałych relacji z naszymi partnerami. W Polsce rozwijamy się już od 8 lat w dwóch lokalizacjach: w Gdańsku i Bydgoszczy. Obecnie szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu w Gdańsku jako Customer Services Coordinator– dynamicznego i zaangażowanego specjalisty, który podziela naszą pasję do innowacji i lubi kontakt z ludźmi.
Twój zakres obowiązków:
Jak wyglądają etapy rekrutacji w Samskip Logistics?
1. Rozmowa telefoniczna/mailowa z rekruterem,
2. Spotkanie z liderem zespołu oraz rekruterem (stacjonarnie lub zdalnie).
3. Spotkanie z managerem (stacjonarnie lub zdalnie).
Jesteśmy liderem w dostarczaniu nowoczesnych i zrównoważonych rozwiązań logistycznych na terenie całej Europy. Stawiamy na wysoką jakość obsługi klienta oraz budowanie trwałych relacji z naszymi partnerami. W Polsce rozwijamy się już od 8 lat w dwóch lokalizacjach: w Gdańsku i Bydgoszczy. Obecnie szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu w Gdańsku jako Customer Services Coordinator– dynamicznego i zaangażowanego specjalisty, który podziela naszą pasję do innowacji i lubi kontakt z ludźmi.
Twój zakres obowiązków:
- Wspieranie klientów w codziennych wyzwaniach – głównie kontakt telefoniczny i mailowy, czasem osobisty.
- Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania związane z naszymi usługami logistycznymi.
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
- Współpraca z innymi zespołami w firmie, by zapewnić najwyższą jakość usług.
- Monitorowanie procesu obsługi klienta i wdrażanie ulepszeń.
- Pomaganie klientom w korzystaniu z naszego portalu online.
- Swobodne posługiwanie się językiem angielskim - w mowie i piśmie (min. B2).
- Umiejętność efektywnego zarządzania swoim czasem.
- Kreatywność w znajdowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i łatwość nawiązywania relacji.
- Doświadczenie w branży transportowej i/lub obsłudze klienta.
- Program adaptacyjny, który sprawi, że poczujesz się u nas jak u siebie.
- Dostęp do szkoleń w ramach Akademii Samskip.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Elastyczne podejście do pracy zdalnej.
- Regularne wydarzenia integracyjne.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Dofinansowanie do okularów/soczewek.
- Prywatna opieka medyczna (Medicover) opłacana przez pracodawcę.
Jak wyglądają etapy rekrutacji w Samskip Logistics?
1. Rozmowa telefoniczna/mailowa z rekruterem,
2. Spotkanie z liderem zespołu oraz rekruterem (stacjonarnie lub zdalnie).
3. Spotkanie z managerem (stacjonarnie lub zdalnie).
Data dodania ogłoszenia: 20.11.2024
Aktualizacja: 20.11.2024
Zgłoś
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Samskip Logistics
Wróć do góry