Digital Marketing Specialist
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6600 zł - 8000 złRodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
Rekrutacja online
Tak
Aktualizacja: 13 dni temu
Kim jesteśmy i co robimy?
Jeszcze 2 lata temu Digiffic.com było jednoosobową działalnością gospodarczą. Dzisiaj to już historia, bo obecnie jesteśmy agencją digitalową, która rok do roku notuje ponad 100% wzrosty przychodów. Obsługujemy klientów z całego świata – od Polski, Niemiec, Norwegii, Szwecji przez Islandię, Wielką Brytanię, Portugalię, aż po Stany Zjednoczone i Kanadę.
Nasi klienci są różnorodni, chociaż przyznamy szczerze, że najlepiej czujemy się w branży technologicznej, dlatego na co dzień pomagamy głównie software house’om, fintechom czy innym innowacyjnym przedsięwzięciom osiągać ich biznesowe cele.
Dbałość o relacje i stopniowe budowanie zaufania naszych partnerów zapewniło nam dużą niezależność w działaniu, dzięki czemu robimy naprawdę ambitne i rozwijające rzeczy.
Zanim podejmiemy współpracę, musisz wiedzieć, że:
Naprawdę doceniamy wkład każdego pracownika w rozwój firmy, dlatego 2 razy w roku przeprowadzamy rozmowy ewaluacyjne. To oznacza, że nie musisz więcej zastanawiać się, jak zacząć o rozmowę o podwyżkę, bo sami przyjdziemy o niej z Tobą pogadać. ;)
Higiena pracy to dla nas priorytet. Ze względu na to, że z klientami rozliczamy się w oparciu o formułę time & material, jesteśmy w stanie upewnić się, że nie pracujesz na większej liczbie projektów, niż jest to zdrowe i efektywne. U nas standardem jest maksymalnie 120 godzin w miesiącu pracy na komercyjnych projektach.
Chcemy, aby każdy pracował tak, jak lubi. Dlatego wspieramy pracę w 100% zdalną lub hybrydową, ale na początku preferujemy Twoją obecność w biurze, żebyśmy mogli pokazać Ci, jak działamy i wesprzeć Twój proces on boardingu.
Nie mamy nic przeciwko elastycznym godzinom, tak długo, jak zaplanujesz sobie pracę w taki sposób, abyśmy w trakcie dnia mogli się "złapać" i przegadać bieżące projekty.
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy?
1. Wyślij nam swoje CV.
2. Nasz zespół skontaktuje się z Tobą i umówi na niezobowiązującą rozmowę przez Google Meets, żeby dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu, oczekiwaniach. To także moment kiedy opowiemy Ci więcej o firmie.
3. Istnieje szansa, że poprosimy Cię o wykonanie prostego zadania rekrutacyjnego, które pozwoli nam lepiej zrozumieć Twój tok myślenia.
4. Jeśli obie strony będą zadowolone z tego, jak przebiegła rozmowa, a Twoje zadanie wpisze się w to, co chcielibyśmy zobaczyć, zaproponujemy Ci nasze warunki współpracy.
5. Jeśli nasze warunki będą Ci odpowiadały, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy podpisali umowę, a Ty staniesz się częścią Digiffic.com!
Jeszcze 2 lata temu Digiffic.com było jednoosobową działalnością gospodarczą. Dzisiaj to już historia, bo obecnie jesteśmy agencją digitalową, która rok do roku notuje ponad 100% wzrosty przychodów. Obsługujemy klientów z całego świata – od Polski, Niemiec, Norwegii, Szwecji przez Islandię, Wielką Brytanię, Portugalię, aż po Stany Zjednoczone i Kanadę.
Nasi klienci są różnorodni, chociaż przyznamy szczerze, że najlepiej czujemy się w branży technologicznej, dlatego na co dzień pomagamy głównie software house’om, fintechom czy innym innowacyjnym przedsięwzięciom osiągać ich biznesowe cele.
Dbałość o relacje i stopniowe budowanie zaufania naszych partnerów zapewniło nam dużą niezależność w działaniu, dzięki czemu robimy naprawdę ambitne i rozwijające rzeczy.
Zanim podejmiemy współpracę, musisz wiedzieć, że:
Naprawdę doceniamy wkład każdego pracownika w rozwój firmy, dlatego 2 razy w roku przeprowadzamy rozmowy ewaluacyjne. To oznacza, że nie musisz więcej zastanawiać się, jak zacząć o rozmowę o podwyżkę, bo sami przyjdziemy o niej z Tobą pogadać. ;)
Higiena pracy to dla nas priorytet. Ze względu na to, że z klientami rozliczamy się w oparciu o formułę time & material, jesteśmy w stanie upewnić się, że nie pracujesz na większej liczbie projektów, niż jest to zdrowe i efektywne. U nas standardem jest maksymalnie 120 godzin w miesiącu pracy na komercyjnych projektach.
Chcemy, aby każdy pracował tak, jak lubi. Dlatego wspieramy pracę w 100% zdalną lub hybrydową, ale na początku preferujemy Twoją obecność w biurze, żebyśmy mogli pokazać Ci, jak działamy i wesprzeć Twój proces on boardingu.
Nie mamy nic przeciwko elastycznym godzinom, tak długo, jak zaplanujesz sobie pracę w taki sposób, abyśmy w trakcie dnia mogli się "złapać" i przegadać bieżące projekty.
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy?
- Przygotowywanie i wdrażanie strategii na potrzeby kampanii reklamowych w sieciach Facebook i Google Ads dla naszych klientów.
- Doświadczenie przy pracy w projektach SEO będzie dużym atutem.
- Bieżąca analiza i optymalizacja działań w oparciu o osiągane wyniki i wspólnie ustalone cele.
- Duża autonomia i samodzielność w prowadzeniu projektów i rozwijaniu sprzedaży dla naszych klientów.
- Komunikacja z klientem, raportowanie działań oraz dbanie o dostarczanie jakości współpracy, jakiej klienci nie oczekują, choć potrzebują.
- Analiza rynku, konkurencji i próba zrozumienia, jak myśli klient naszych klientów, aby skuteczniej prowadzić działania marketingowe w ich imieniu.
- Posiadasz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w agencji marketingowej lub zespole marketingu in-house.
- Potrafisz organizować sobie pracę i nie czujesz presji, zarządzając kilkoma projektami.
- Jesteś osobą samodzielną i potrafisz podejmować decyzje w oparciu o twarde dane.
- Masz doświadczenie w lead generation i/lub prowadzeniu kampanii dla przedsiębiorstw zajmujących się nowoczesnymi technologiami.
- Biegle posługujesz się językiem angielskim i nie masz problemu z odpisaniem na maila w tym języku albo w uczestniczeniu w wideorozmowie z obcokrajowcami.
- Posiadasz doświadczenie z Google Tag Managerem, Google Analytics, Google Optimize i innymi platformami do analityki lub testów A/B.
- Nie masz problemu z obsługą Canvy i przygotowaniem assetów reklamowych w tym narzędziu.
1. Wyślij nam swoje CV.
2. Nasz zespół skontaktuje się z Tobą i umówi na niezobowiązującą rozmowę przez Google Meets, żeby dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu, oczekiwaniach. To także moment kiedy opowiemy Ci więcej o firmie.
3. Istnieje szansa, że poprosimy Cię o wykonanie prostego zadania rekrutacyjnego, które pozwoli nam lepiej zrozumieć Twój tok myślenia.
4. Jeśli obie strony będą zadowolone z tego, jak przebiegła rozmowa, a Twoje zadanie wpisze się w to, co chcielibyśmy zobaczyć, zaproponujemy Ci nasze warunki współpracy.
5. Jeśli nasze warunki będą Ci odpowiadały, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy podpisali umowę, a Ty staniesz się częścią Digiffic.com!
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
zgłoś do moderacji
Ogłoszenie premium
Rekrutacja online

Digiffic.com
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Ważne jeszcze 17 dni (do 11.06.2022)
- Numer ogłoszenia: 64828798
- Data wyróżnienia: 11.05.2022
- Data wprowadzenia: 11.05.2022
- Aktualizacja: 11.05.2022