Doradca Klienta - Obsługa Sklepu Internetowego
Ogłoszenie nieaktualne
Doradca Klienta - Obsługa Sklepu Internetowego
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
W Mother’s Protect (mothersprotect.com) zajmujemy się zmienianiem świata na lepsze miejsce do życia poprzez edukację społeczeństwa na temat dobroczynnego wpływu roślin na ludzkie zdrowie.
Jesteśmy największym producentem adaptogenów w tej części Europy. Od ponad 6 lat szturmem zdobywamy umysły chętne poznać moce drzemiące w naturalnych preparatach roślinnych.
Twoja rola jako doradcy klienta jest bardzo jasna i klarowna - zapewnić klientom naszego sklepu internetowego wspaniałą, profesjonalną obsługę w razie jakichkolwiek pytań lub problemów związanych z zamówieniem czy doborem preparatu.
Nie oczekujemy od Ciebie sprzedaży naszych produktów – sprzedaż odbywa się online w sklepie internetowym.
Szukamy za to prawdziwych pasjonatów zdrowego stylu życia, którzy uwielbiają dzielić się wiedzą i pomagać innym. Nie musisz znać się na adaptogenach – tego Cię nauczymy.
Obsługa klienta jest jednym z najważniejszych filarów firmy, szczycimy się jej jakością i inwestujemy dużo energii w zachowanie bardzo wysokich standardów w tym obszarze.
Nie aplikuj na to stanowisko, jeżeli nie posiadasz wszystkich cech i umiejętności wymienionych poniżej:
Oczekujemy Twojego zgłoszenia do 18 listopada 2023 roku włącznie, jednak zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji w przypadku znalezienia odpowiedniego kandydata.
Prześlij nam maila ze zgłoszeniem na adres praca[małpa]mothersprotect.com w tytule wpisując Doradca Klienta - Obsługa Sklepu Internetowego.
Zawrzyj w nim CV, kilka słów o sobie (w treści maila) i wpisz magiczne słowo na końcu wiadomości, w P.S.
Jesteśmy największym producentem adaptogenów w tej części Europy. Od ponad 6 lat szturmem zdobywamy umysły chętne poznać moce drzemiące w naturalnych preparatach roślinnych.
Twoja rola jako doradcy klienta jest bardzo jasna i klarowna - zapewnić klientom naszego sklepu internetowego wspaniałą, profesjonalną obsługę w razie jakichkolwiek pytań lub problemów związanych z zamówieniem czy doborem preparatu.
Nie oczekujemy od Ciebie sprzedaży naszych produktów – sprzedaż odbywa się online w sklepie internetowym.
Szukamy za to prawdziwych pasjonatów zdrowego stylu życia, którzy uwielbiają dzielić się wiedzą i pomagać innym. Nie musisz znać się na adaptogenach – tego Cię nauczymy.
Obsługa klienta jest jednym z najważniejszych filarów firmy, szczycimy się jej jakością i inwestujemy dużo energii w zachowanie bardzo wysokich standardów w tym obszarze.
Nie aplikuj na to stanowisko, jeżeli nie posiadasz wszystkich cech i umiejętności wymienionych poniżej:
- wysoka umiejętność komunikacji interpersonalnej - wprost i w cel, jednak w miły i pełen szacunku sposób
- anielska cierpliwość wsparta solidnym fundamentem asertywności
- perfekcyjna znajomość poprawnej pisowni w języku polskim
- optymistycznie nastawiona osobowość do innych przedstawicieli gatunku homo sapiens ;)
- duża łatwość posługiwania się komputerem (przeglądarki, wyszukiwarki, excele, systemy CMS, CRM, etc.)
- magiczne słowo - adaptogeny.
- zainteresowanie zdrowiem, kierunek myślenia: zdrowy styl życia, suplementacja, natura. Poziom minimum średniozaawansowany.
- minimum półroczne doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem (dowolny rodzaj, np. poradnia dietetyczna, sklep internetowy, sklep stacjonarny, poradnia zdrowotna, obsługa klienta w innej branży, itp.)
- odpowiadanie drogą mailową i telefoniczną na zapytania od klientów sklepu: pomoc w doborze preparatu, jak również wszelka pomoc związana z zamówieniami - zmiana adresu, informacja o statusie zamówienia, itp.
- komunikacja z magazynem wysyłkowym sklepu
- wykształcenie kierunkowe: dietetyka, naturoterapia, itp.
- bardzo ciekawą pracę w branży zdrowego stylu życia, w młodym zespole
- obszerne szkolenie przygotowujące do roli doradcy suplementacyjnego
- brak korporacyjnej atmosfery, jesteśmy rodzinną firmą
- nie obowiązuje sztywny dresscode
- pracę w godzinach popołudniowych (16-20)
- atrakcyjne wynagrodzenie dla odpowiedniej osoby
- możliwość pracy zdalnej po uprzednim przeszkoleniu w biurze
Oczekujemy Twojego zgłoszenia do 18 listopada 2023 roku włącznie, jednak zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji w przypadku znalezienia odpowiedniego kandydata.
Prześlij nam maila ze zgłoszeniem na adres praca[małpa]mothersprotect.com w tytule wpisując Doradca Klienta - Obsługa Sklepu Internetowego.
Zawrzyj w nim CV, kilka słów o sobie (w treści maila) i wpisz magiczne słowo na końcu wiadomości, w P.S.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 65425803
- Data wyróżnienia: 20.11.2023
- Data wprowadzenia: 24.08.2023
- Aktualizacja: 06.11.2023
Wróć do góry