Dyrektor Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią w Sopocie
Ogłoszenie podstawowe
Sopot Dolny Sopot
Chrobrego 10 Dyrektor Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią w Sopocie Umowa o pracę
Chrobrego 10 Dyrektor Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią w Sopocie Umowa o pracę
Dyrektor Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią w Sopocie
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Medycyna,
Opieka medyczna,
Służba zdrowia
Poziom stanowiska
Dyrektor / Prezes
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Wymagania niezbędne:
do konkursu może przystąpić osoba posiadająca kwalifikacje określone w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 799):
Informacji o konkursie oraz warunkach prawnych i organizacyjno-ekonomicznych SPZZOZ Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią w Sopocie udziela Wydział Polityki Społecznej Urzędu Miasta Sopotu, Maciej Kisała, tel. /58/ 52 13 686, mail: m...@um.so... Wyświetl e-mail .
Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być doręczone listownie w terminie
do dnia 20 grudnia 2024 r. pod adresem:
Urząd Miasta Sopotu
ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
81-704 Sopot
lub dostarczone osobiście do Wydziału Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok..65, 1. piętro
w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego kandydata oraz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko DYREKTORA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ MIEJSKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ W SOPOCIE.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.
do konkursu może przystąpić osoba posiadająca kwalifikacje określone w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 799):
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
- wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie.
- wymagania w zakresie wiedzy zgodnie z § 13 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie przeprowadzenia konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (tj. Dz.U z 2021 r., poz. 430): znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku, w szczególności ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz przepisów szczególnych w zakresie ratownictwa medycznego, ustawy o działalności leczniczej, ustawy o zawodzie ratownika medycznego oraz o samorządzie ratowników medycznych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz przepisów dot. finansów publicznych, ustawy o prawach pacjenta i Rzecznika Praw Pacjenta, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż., Kodeksu pracy oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
- mile widziane doświadczenie w przekształcaniu samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej w spółkę kapitałową,
- umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników i szybkiego podejmowania decyzji,
- zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność,
- umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych,
- odporność emocjonalna i samokontrola,
- zaangażowanie w realizowaniu powierzonych zadań,
- umiejętność łagodzenia konfliktów,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, samodzielność, kreatywność,
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- zmienne tempo pracy,
- sytuacje stresowe,
- konieczność szybkiego reagowania,
- podejmowanie wiążących decyzji,
- praca w trybie jednozmianowym, przeciętnie 8-godzinnym,
- praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami,
- miejsce wykonywania pracy: budynek SPZZOZ Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią w Sopocie przy ul. B. Chrobrego 10 w Sopocie (nie występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy).
Informacji o konkursie oraz warunkach prawnych i organizacyjno-ekonomicznych SPZZOZ Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią w Sopocie udziela Wydział Polityki Społecznej Urzędu Miasta Sopotu, Maciej Kisała, tel. /58/ 52 13 686, mail: m...@um.so... Wyświetl e-mail
Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
- Kierowanie działalnością i realizacja zadań SPZZOZ Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią w Sopocie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem oraz reprezentowanie go na zewnątrz.
- Dysponowanie w ramach udzielonych upoważnień i pełnomocnictw środkami finansowymi i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wydatkowanie.
- Dbałość o jak najwyższą jakość wykonywanych przez SPZZOZ świadczeń zdrowotnych.
- Prowadzenie nadzoru nad realizacją umów zawartych przez SPZZOZ.
- Planowanie i prowadzenie działań umożliwiających rozwój strukturalny SPZZOZ, reagowanie na zmiany otoczenia podmiotu leczniczego w celu zapewnienia jego konkurencyjności.
- Negocjowanie kontraktów z płatnikami usług medycznych oraz określanie ilości oraz wartości udzielanych świadczeń medycznych z uwzględnieniem zakresów i rodzajów do rocznego Planu Finansowego SPZZOZ.
- Prowadzenie całokształtu działań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w ramach realizowanych zadań jednostki.
- Prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowych dla projektów związanych z realizacją zadań jednostki.
- Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników SPZZOZ oraz związanej z tym dokumentacji.
- Pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników SPZZOZ.
- Nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników.
- Należyte planowanie, organizowanie pracy SPZZOZ i usprawnianie jego organizacji.
- Nadzór i kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno-higienicznego obiektów i ich otoczenia.
- Zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
- Terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości.
- CV bez zdjęcia,
- list motywacyjny,
- pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Domu Pomocy Społecznej w Sopocie wraz z podpisanym oświadczeniem dot. praw autorskich,
- podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,
- referencje /fakultatywnie/,
- podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- podpisane oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych w procesie rekrutacji,
- podpisane oświadczenie o obowiązku publikacji danych osobowych w Biuletynie Informacji Publicznej,
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być doręczone listownie w terminie
do dnia 20 grudnia 2024 r. pod adresem:
Urząd Miasta Sopotu
ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
81-704 Sopot
lub dostarczone osobiście do Wydziału Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok..65, 1. piętro
w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego kandydata oraz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko DYREKTORA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ MIEJSKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ W SOPOCIE.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.
Prosimy o dodanie klauzuli:
KLAUZULA INOFRMACYJNA
Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki prowadzonej przez Miasto Sopot.
Zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję:
Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki prowadzonej przez Miasto Sopot.
Zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Sopotu, z siedzibą 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, nr /58/ 52 13 751, e-mail: kancelaria@sopot.pl reprezentowany przez Prezydenta Miasta Sopotu.
- We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@sopot.pl lub na adres siedziby Administratora.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- Realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO – w zakresie przetwarzania danych wyszczególnionych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. – www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta;
- Przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 29.11.2024
Aktualizacja: 09.12.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od Urząd Miasta Sopotu
Podinspektor / Inspektor w Wydziale Gospodarki...
Ogłoszenie premium
Aktualizacja: 1 dzień temu
Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 11 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Urząd Miasta Sopotu
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry