Dyrektor projektu / Project manager
Ogłoszenie nieaktualne
Dyrektor projektu / Project manager
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Budownictwo,
Wykonawcy budowlani
Poziom stanowiska
Dyrektor / Prezes,
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Zakres obowiązków
Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego (od fazy przed-
inwestycyjnej, poprzez koordynowanie procesu projektowania, budowę, aż do
momentu oddania obiektu do użytkowania)
Koordynacja i nadzór procesu projektowania
Prowadzenie postępowań mających na celu uzyskanie niezbędnych decyzji,
uzgodnień i opinii
Koordynacja realizacji robót - ścisła współpraca z inwestorami, projektantami,
inspektorami nadzoru, firmami podwykonawczymi i innymi zespołami technicznymi
przy realizacji zadań
Opracowywanie harmonogramów i kosztorysów, kontrolowanie postępu realizacji
inwestycji w stosunku do zaakceptowanego budżetu i harmonogramu,
Kontrola oraz weryfikacja zgodności projektu pod kątem przyjętych standardów
Oczekiwania
Wykształcenie wyższe techniczne - kierunki związane z budownictwem
Doświadczenie w samodzielnym zrealizowaniu min. dwóch projektów
kubaturowych w całym procesie inwestycyjnym
Min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku przy realizacji
inwestycji mieszkaniowych i/lub komercyjnych w firmie deweloperskiej
Wiedza z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz
znajomość procedur administracyjnych w budownictwie,
Praktyczna wiedza z zakresu prawa budowlanego, norm, warunków technicznych,
zasad odbioru robót budowlanych,
Znajomość narzędzi pakietu MS Office
Firma oferuje:
interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
realny wpływ na kreowanie kierunków rozwoju firmy
ciekawe perspektywy rozwoju zawodowego
system atrakcyjnych benefitów
Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego (od fazy przed-
inwestycyjnej, poprzez koordynowanie procesu projektowania, budowę, aż do
momentu oddania obiektu do użytkowania)
Koordynacja i nadzór procesu projektowania
Prowadzenie postępowań mających na celu uzyskanie niezbędnych decyzji,
uzgodnień i opinii
Koordynacja realizacji robót - ścisła współpraca z inwestorami, projektantami,
inspektorami nadzoru, firmami podwykonawczymi i innymi zespołami technicznymi
przy realizacji zadań
Opracowywanie harmonogramów i kosztorysów, kontrolowanie postępu realizacji
inwestycji w stosunku do zaakceptowanego budżetu i harmonogramu,
Kontrola oraz weryfikacja zgodności projektu pod kątem przyjętych standardów
Oczekiwania
Wykształcenie wyższe techniczne - kierunki związane z budownictwem
Doświadczenie w samodzielnym zrealizowaniu min. dwóch projektów
kubaturowych w całym procesie inwestycyjnym
Min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku przy realizacji
inwestycji mieszkaniowych i/lub komercyjnych w firmie deweloperskiej
Wiedza z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz
znajomość procedur administracyjnych w budownictwie,
Praktyczna wiedza z zakresu prawa budowlanego, norm, warunków technicznych,
zasad odbioru robót budowlanych,
Znajomość narzędzi pakietu MS Office
Firma oferuje:
interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
realny wpływ na kreowanie kierunków rozwoju firmy
ciekawe perspektywy rozwoju zawodowego
system atrakcyjnych benefitów
Informacje o firmie
Dla dynamicznie rozwijającej się trójmiejskiej firmy z branży budowlanej poszukujemy
Kandydatów/ Kandydatki na stanowisko PROJECT MANAGER
Kandydatów/ Kandydatki na stanowisko PROJECT MANAGER
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 01.06.2023
Wróć do góry