Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu

Ogłoszenie nieaktualne

Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem,
Organizacja i obsługa imprez,
Praca twórcza
Poziom stanowiska
Dyrektor / Prezes
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe magisterskie o profilu humanistycznym,
  • minimum 5 lat stażu pracy, w tym dopuszczalne wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.   
Wymagania dodatkowe:
  • przedstawienie autorskiego programu realizacji zadań w zakresie kultury w powiązaniu z obowiązującą strategią miasta,
  • preferowane doświadczenie w zakresie kreowania, organizacji i promocji imprez, kongresów, wydarzeń kulturalnych, przedsięwzięć z zakresu edukacji kulturalnej i artystycznej oraz współpracy z instytucjami kultury,
  • znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania instytucji kultury oraz zagadnień z obszaru szeroko pojętej kultury i mediów,
  • znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania i finansowania instytucji kultury, w tym ustawy o muzeach, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
  • wiedza z zakresu pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych, w tym z funduszy Unii Europejskiej, a w szczególności umiejętność pozyskiwania środków na działalność artystyczną,
  • znajomość tematyki kulturalnej oraz lokalnych i krajowych środowisk twórczych,
  • mile widziane ukończone studia podyplomowe, szkolenia lub kursy związane z zarządzaniem kulturą i/lub z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji publicznej, kultury i sportu, finansów publicznych oraz zamówień publicznych,
  • umiejętność czytania, interpretowania i stosowania przepisów prawnych,
  • samodzielność, kreatywność, decyzyjność,
  • zdolności menadżerskie i organizatorskie,
  • umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej,
  • kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • umiejętność: wyznaczania priorytetów w pracy i efektywnego zarządzania dysponowanym czasem,
  • systematyczność w pracy oraz terminowa realizacja zadań,
  • znajomość języka obcego,
  • biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE.
Warunki pracy na stanowisku:
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami i klientami zewnętrznymi. Praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku Urzędu, wyposażonego  w podjazdy. Miejsce wykonywania pracy w budynku Urzędu Miasta Sopotu przy ul. Marynarzy 4 – II piętro. Nie występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy.

Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
  • Opracowywanie założeń programowych rozwoju i upowszechniania kultury oraz ustalanie planów zadań w tym zakresie, z określeniem zasad i sposobów ich realizacji. 
  • Opracowywanie projektów planów finansowych dotyczących upowszechniania kultury oraz dysponowanie środkami zgodnie z uchwalonymi planami.
  • Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, łączeniem lub przekształceniem instytucji kultury.
  • Prowadzenie spraw związanych z organizowanymi na terenie miasta imprezami artystycznymi, rozrywkowymi oraz sportowymi nie mającymi charakteru imprez masowych.
  • Nadzorowanie miejskich instytucji kultury, w szczególności w zakresie przekazywania środków finansowych na bieżącą działalność, podpisywania umów na dotacje celowe i przyjmowania sprawozdań z realizacji zadań zleconych.
  • Współdziałanie ze społecznym ruchem kulturalnym, ze stowarzyszeniami, fundacjami i innymi organizacjami działającymi w sferze kultury i sportu oraz prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów o dofinansowanie i rozliczanie tych organizacji wynikających z postępowania konkursowego.
  • Realizowanie zadań wynikających z ustawy o sporcie.
  • Prognozowanie oraz planowanie rozwoju wszystkich form kultury fizycznej i sportu oraz współdziałanie w rozwoju wychowania fizycznego.
  • Koordynowanie całokształtu działalności związanej z kulturą fizyczną, a w szczególności planów rzeczowych i finansowych oraz ich realizacji.
  • Inne zadania Wydziału określone w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Sopotu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sopotu w sierpniu 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • autorski program realizacji zadań w zakresie kultury w powiązaniu z obowiązującą strategią miasta wraz z podpisanym oświadczeniem dot. praw autorskich,
  • referencje /fakultatywnie/,
  • kwestionariusz osobowy,
  • oświadczenie – ochrona danych osobowych
Wzory dokumentów wymienionych w ogłoszeniu dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Sopotu na stronie internetowej www.bip.sopot.pl w zakładce PRACA W URZĘDZIE - DOKUMENTY DO POBRANIA.

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii ogólnej lub Wydziale Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Dyrektora  Wydziału Kultury i Sportu w terminie do dnia 4 października 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Sopotu, z siedzibą 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, nr /58/ 52 13 751, e-mail: kancelaria@sopot.pl reprezentowany przez Prezydenta Miasta Sopotu.
  2. We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@sopot.pl lub na adres siedziby Administratora.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
 
  • Realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO – w zakresie przetwarzania danych wyszczególnionych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. – www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta;
  • Przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych  w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust 1 lit. a RODO).
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji znajdują się na stronie www.bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta/ Dokumenty do pobrania.  
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 05.09.2024

Aktualizacja: 20.09.2024

Wróć do góry