Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu
Ogłoszenie podstawowe
Sopot Dolny Sopot
Tadeusza Kościuszki 25/27 Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu Umowa o pracę
Tadeusza Kościuszki 25/27 Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu Umowa o pracę
Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem,
Organizacja i obsługa imprez
Poziom stanowiska
Dyrektor / Prezes
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Wymagania niezbędne:
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami i klientami zewnętrznymi. Praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku Urzędu. Miejsce wykonywania pracy w budynku Urzędu Miasta Sopotu przy Al. Niepodległości 749 – I piętro. Występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy.
Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
Wymagane dokumenty:
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii ogólnej lub Wydziale Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok. 65 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Dyrektora Wydziału Kultury i Sportu w terminie do dnia 13 grudnia 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe, preferowane o profilu humanistycznym,
- minimum 5 lat stażu pracy, w tym dopuszczalne wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
- przedstawienie autorskiego programu realizacji zadań w zakresie kultury w powiązaniu z obowiązującą strategią miasta,
- preferowane doświadczenie w zakresie kreowania, organizacji i promocji imprez, kongresów, wydarzeń kulturalnych, przedsięwzięć z zakresu edukacji kulturalnej i artystycznej oraz współpracy z instytucjami kultury,
- znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania instytucji kultury oraz zagadnień z obszaru szeroko pojętej kultury i mediów,
- znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania i finansowania instytucji kultury, w tym ustawy o muzeach, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
- wiedza z zakresu pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych, w tym z funduszy Unii Europejskiej, a w szczególności umiejętność pozyskiwania środków na działalność artystyczną,
- znajomość tematyki kulturalnej oraz lokalnych i krajowych środowisk twórczych,
- mile widziane ukończone studia podyplomowe, szkolenia lub kursy związane z zarządzaniem kulturą i/lub z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji publicznej, kultury i sportu, finansów publicznych oraz zamówień publicznych,
- umiejętność czytania, interpretowania i stosowania przepisów prawnych,
- samodzielność, kreatywność, decyzyjność,
- zdolności menadżerskie i organizatorskie,
- umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej,
- kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- umiejętność: wyznaczania priorytetów w pracy i efektywnego zarządzania dysponowanym czasem,
- systematyczność w pracy oraz terminowa realizacja zadań,
- znajomość języka obcego,
- biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE.
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami i klientami zewnętrznymi. Praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku Urzędu. Miejsce wykonywania pracy w budynku Urzędu Miasta Sopotu przy Al. Niepodległości 749 – I piętro. Występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy.
Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
- Opracowywanie założeń programowych rozwoju i upowszechniania kultury oraz ustalanie planów zadań w tym zakresie, z określeniem zasad i sposobów ich realizacji.
- Opracowywanie projektów planów finansowych dotyczących upowszechniania kultury oraz dysponowanie środkami zgodnie z uchwalonymi planami.
- Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, łączeniem lub przekształceniem instytucji kultury.
- Prowadzenie spraw związanych z organizowanymi na terenie miasta imprezami artystycznymi, rozrywkowymi oraz sportowymi nie mającymi charakteru imprez masowych.
- Nadzorowanie miejskich instytucji kultury, w szczególności w zakresie przekazywania środków finansowych na bieżącą działalność, podpisywania umów na dotacje celowe i przyjmowania sprawozdań z realizacji zadań zleconych.
- Współdziałanie ze społecznym ruchem kulturalnym, ze stowarzyszeniami, fundacjami i innymi organizacjami działającymi w sferze kultury i sportu oraz prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów o dofinansowanie i rozliczanie tych organizacji wynikających z postępowania konkursowego.
- Realizowanie zadań wynikających z ustawy o sporcie.
- Prognozowanie oraz planowanie rozwoju wszystkich form kultury fizycznej i sportu oraz współdziałanie w rozwoju wychowania fizycznego.
- Koordynowanie całokształtu działalności związanej z kulturą fizyczną, a w szczególności planów rzeczowych i finansowych oraz ich realizacji.
- Inne zadania Wydziału określone w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Sopotu.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- autorski program realizacji zadań w zakresie kultury w powiązaniu z obowiązującą strategią miasta,
- referencje /fakultatywnie/,
- autorski program realizacji zadań w zakresie kultury w powiązaniu z obowiązującą strategią miasta wraz z podpisanym oświadczeniem dot. praw autorskich,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie – klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii ogólnej lub Wydziale Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok. 65 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Dyrektora Wydziału Kultury i Sportu w terminie do dnia 13 grudnia 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Sopotu, z siedzibą 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, nr /58/ 52 13 751, e-mail: kancelaria@sopot.pl reprezentowany przez Prezydenta Miasta Sopotu.
- We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@sopot.pl lub na adres siedziby Administratora.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- Realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO – w zakresie przetwarzania danych wyszczególnionych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. – www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta;
- Przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 20.11.2024
Aktualizacja: 29.11.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od Urząd Miasta Sopotu
Podinspektor / Inspektor w Wydziale Gospodarki...
Ogłoszenie premium
Aktualizacja: 5 dni temu
Dyrektor Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z...
Ogłoszenie premium
Aktualizacja: 5 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Urząd Miasta Sopotu
Lokalizacja
Adres
Sopot Dolny SopotTadeusza Kościuszki 25/27
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry