Dyrektor/ka Biura Zarządzania Portfelem Projektów Strategicznych Umowa o pracę Pełny etat Gdańsk Oliwa
al. Grunwaldzka 472

Dyrektor/ka Biura Zarządzania Portfelem Projektów Strategicznych

Branża / kategoria Ubezpieczenia
Gdańsk 
Oliwa 
al. Grunwaldzka 472
Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
(+inne)
  • Galeria
  • Mapa
Gdańsk Oliwa, al. Grunwaldzka 472

Dyrektor/ka Biura Zarządzania Portfelem Projektów Strategicznych

Szczegóły:
  • Branża: Ubezpieczenia
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę
  • Wymiar pracy: Pełny etat
  • Charakter pracy: Stacjonarna, Hybrydowa
  • Stanowisko: Dyrektor / Prezes
Dla naszego Klienta z branży ubezpieczeniowej obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Dyrektor/ka Biura Zarządzania Portfelem Projektów Strategicznych

Opis stanowiska
  • Zarządzanie portfelem inicjatyw oraz zarządzanie procesem planowania roadmapy kluczowych projektów wpierających realizację strategii organizacji.
  • Realizacja projektów biznesowych pod kątem ich wartości dla firm z uwzględnieniem wskaźników finansowych (ROI).
  • Zarządzanie zespołem pracowników (organizacja pracy, planowanie zadań, ocena wyników pracy zespołu, motywowanie, wyznaczanie celów, budowanie planów rozwoju, zarządzanie szkoleniami).
  • Wprowadzanie najlepszych praktyk zarządzania projektami, narzędzi i procesów.
  • Zarządzanie komunikacją z interesariuszami, rozwiązywanie konfliktów między projektami i zależnościami między projektowymi wynikającymi z uwarunkowań tj. technologia, pojemność obszarów wytwórczych, podwykonawców, regulacyjnych itd.
  • Identyfikacja i zarządzanie ryzykami w realizacji portfela projektów.
  • Monitorowanie postępów prac w poszczególnych projektach wchodzących z zakres portfela.
  • Zapewnienie standaryzacji w projektach realizowanych w ramach portfela, w zakresie zarządzania, administracji, raportowania, procesów, procedur i instrukcji na bazie wytycznych.
  • Nadzór nad realizacją portfela projektów podległych pracowników w ustalonym zakresie i czasie.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane MBA).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1).
  • Min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, zarządzanie interdyscyplinarnym zespołem.
  • Doświadczenie w prowadzeniu portfela projektów w środowisku biznesowym.
  • Zaawansowane znajomości metodyk zarządzania projektami (PMI, PRINCE2, Agile).
  • Doświadczenie w obsłudze narzędzi PMO: Jira i Confluence.
  • Mile widziane certyfikaty z zarządzania projektami: certyfikaty u SAFE, metodyki zwinne, PMP, Prince2, Managing Successful Programmes.
  • Umiejętności zarządzania budżetami projektów.
  • Umiejętności budowania relacji, skuteczna komunikacja z interesariuszami.
  • Myślenie strategiczne, kreatywność i innowacyjność.
  • Umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu.
  • Doskonałe umiejętności zarządzania zmianą.

Data dodania: 18.06.2025

Numer oferty: 66118600

Wróć do góry