Gdańsk: Samodzielny/a Księgowy/a w Polski Czerwony Krzyż

Ogłoszenie nieaktualne

Gdańsk: Samodzielny/a Księgowy/a w Polski Czerwony Krzyż

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Księgowość
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Nr ref: 10/12/08/2024

Polski Czerwony Krzyż jest największą i najstarszą w Polsce organizacja humanitarna i charytatywna. Zapraszamy do złożenia aplikacji na stanowisko: Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa w Biurze Pomorskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża w Gdańsku.

ZATRUDNIAJĄCY
Pomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Gdańsku, ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk, tel. 58 323 41 26, mail: [ukryte]

NASZE WYMAGANIA
1. Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość).
2. Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 2 lata, doświadczenie w pracy na stanowisku Samodzielnego Księgowego/ Księgowej.
3. Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office.
4. Umiejętność zwracania uwagi na szczegóły przy wykonywaniu powtarzalnych zadań.
5. Zorientowanie na osiąganie rezultatów przy realizacji zadań wymagających współpracy z innymi działami w Stowarzyszeniu.
6. Komunikowanie się z innymi w sposób nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i możliwości.
7. Praktyczna znajomość prawa podatkowego i rachunkowego.

MILE WIDZIANE
1. Znajomość programu finansowo-księgowego Comarch Optima.
2. Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego.
2. Dekretowanie i księgowanie dokumentów.
3. Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie ich z Księgą Główną.
4. Przygotowywanie deklaracji podatkowych wewnętrznych i zewnętrznych.
5. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi między innymi: bankami, urzędami, ZUS, PFRON i innymi w zależności od potrzeb.
6. Weryfikacja i sporządzanie rozliczeń podatku VAT.
7. Uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami, instytucjami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
8. Sporządzanie raportów finansowych związanych zamknięciem miesiąca oraz raportów o bieżącej sytuacji finansowej dla Dyrektora i Zarządu.
9. Prowadzenie kasy ( operacje kasowe zostały ograniczone do minimum) oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowym.
10. Realizacja prawidłowego obiegu dokumentów obowiązującego w Stowarzyszeniu.
11. Współpraca i kontrola dokumentacji prowadzonej przez inne komórki organizacyjne Pomorskiego Oddziału PCK i Oddziałów Rejonowych/Delegatur.
12. Koordynacja zadań związanych z gospodarką finansową w Pomorskim Oddziale PCK oraz podległych jemu Oddziałach Rejonowych/Delegaturach.
13. Monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych oraz innych, które mogą mieć istotny wpływ na organizację.
14. Rozliczanie środków finansowych pozyskanych w ramach dotacji oraz ich bieżąca kontrola i rozliczanie.
15. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16. Wykonywanie innych poleceń Dyrektora oraz Członków Zarządu związanymi z potrzebami Stowarzyszenia.

OFERUJEMY
1. Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej organizacji, będącej częścią międzynarodowej federacji.
2. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
3. Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie specjalistów.
4. Możliwość rozwoju zawodowego.
5. Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne kursy i szkolenia.
6. Niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań.
7. Przyjazną atmosfera w pracy.
8. Praca w najbardziej skomunikowanym miejscu w Gdańsku – dogodny dojazd.

MIEJSCE PRACY
Biuro Oddziału Rejonowego PCK w Gdańsku, ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk.
W ramach pracy możliwe są również delegacje służbowe na szkolenia i spotkania w Warszawie.

UMOWA I WYMIAR PRACY
Umowa o pracę w pełnym wymiarze (40 h tygodniowo). Ilość stanowisk: 1. Termin obowiązywania umowy: okres próbny – 3 miesiące, następnie na czas określony lub nieokreślony.

TERMIN I SPOSÓB APLIKACJI
1. Aplikacja powinna zawierać CV oraz możliwe jest dołączenie dodatkowych dokumentów takich jak referencje, certyfikaty bądź zaświadczenia potwierdzające posiadane kwalifikacje.
2. Aplikacja musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.
3. Aplikację należy złożyć w terminie od dnia 12.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. (termin może zostać wydłużony, jeśli nie wpłynie wystarczająca ilość aplikacji):
a) w formie skanu pocztą elektroniczną na adres  [ukryte]  podając w temacie: Samodzielny/a Księgowy/a – Gdańsk;
b) lub osobiście/pocztą: Pomorski Oddział Okręgowy PCK w Gdańsku, ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk.
4. Na CV musi znajdować się oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polski Czerwony Krzyż 00-561 Warszawa, ul. Mokotowska 14, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji.”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.
5. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi i kontaktu tylko na wybrane oferty.


KONTAKT I DODATKOWE INFORMACJE
Piotr Zaborowski – Dyrektor Pomorskiego OO PCK – , tel: 58 323 41 26, mail: [ukryte]
Informacje o firmie
Stowarzyszenie powstało w dniu 18 stycznia 1919 r. jako Polskie Towarzystwo Czerwonego Krzyża. Zostało uznane przez Międzynarodowy Komitet Czerwonego Krzyża w Genewie w  dniu 14 lipca 1919  r. i  przyjęte do Ligi Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża (obecnie Międzynarodowej Federacji Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca) w dniu 16 września 1919  r. Od 1927 r. nosi nazwę „Polski Czerwony Krzyż” zgodnie z rozporządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 1 września 1927 r. o Stowarzyszeniu „Polski Czerwony Krzyż” (Dz. U. Nr  79, poz. 688) i posługuje się skrótem „PCK”.

Stowarzyszenie posiada osobowość prawną. Czas istnienia Stowarzyszenia jest nieograniczony. Siedzibą naczelnych organów Stowarzyszenia jest miasto stołeczne Warszawa.

Stowarzyszenie działa na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 1964 r. o Polskim Czerwonym Krzyżu (Dz. U. Nr  41, poz.  276), niniejszego statutu oraz uchwał Międzynarodowych Konferencji Czerwonego Krzyża i  Czerwonego Półksiężyca. Jest stowarzyszeniem krajowym Czerwonego Krzyża w rozumieniu Konwencji genewskich o ochronie ofiar wojny z dnia 12 sierpnia 1949 r. (Dz. U. z 1956 r. Nr 38, poz. 171) oraz Protokołów dodatkowych do tych Konwencji z dnia 8 czerwca 1977 r. (Dz. U. z 1992 r. Nr 41, poz. 175) i  z dnia 8 grudnia 2005 r. (Dz. U. z  2009  r. Nr  127, poz. 1049), których stroną jest Polska.

Stowarzyszenie działa na zasadzie dobrowolności, wspomagając między innymi władze publiczne w działalności humanitarnej, zgodnie z Konwencjami genewskimi i ich Protokołami dodatkowymi, jako jedyne stowarzyszenie krajowe Czerwonego Krzyża upoważnione do prowadzenia działalności w Polsce.

W stosunkach z władzami publicznymi Stowarzyszenie zachowuje autonomię, która zapewnia mu w każdym czasie działalność zgodnie z Podstawowymi Zasadami Ruchu.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych przekazanych przez Oferentów (obowiązek informacyjny)
  1. Administratorem danych przetwarzanych w związku z uczestnictwem w postępowaniu ofertowym jest Polski Czerwony Krzyż z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, Polska, działającym na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 1964 r. o Polskim Czerwonym Krzyżu (Dz. U. Nr 41, poz. 276 z późn. zm.) oraz Statutu PCK zatwierdzonego rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 września 2011 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 217, poz. 1284), wpisanym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000225587 jako organizacja pożytku publicznego, NIP: PL5260250481, REGON: 007023731 (dalej: PCK).
  2. Wszystkie pytania odnośnie przetwarzania danych osobowych przez PCK prosimy kierować na adres:                         ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, Polska, z dopiskiem IOD bądź pocztą elektroniczną na adres inspektora danych: iod@pck.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane są w związku z prowadzonym postępowaniem na zatrudnienie Asystenta Integracji w Warszawie oraz w związku z zachowaniem niezbędnych informacji w przypadku konieczności dochodzenia roszczeń wynikających z dokonanego wyboru oraz udzieleniem odpowiedzi na złożone pisma.
Dane osobowe przetwarzamy w celach:
  • wyłonienia dostawcy/wykonawcy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia;
  • przechowania i archiwizacji danych i dokumentów, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia;
  • udzielenia odpowiedzi na pisma, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
Przetwarzanie danych oparte jest na:
  • wyrażonej zgodzie, art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia;
  • podstawie umowy lub niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
  1. W przypadku, gdy będzie to konieczne, dane osobowe będą przetwarzane dla celów innych niż wskazane powyżej, niezbędnych z uwagi na realizację prawnie uzasadnionych interesów PCK (art. 6 ust. 1 lit. c oraz f RODO), w szczególności:
  • w celach kontaktowych;
  • w celu raportowania wewnątrz PCK, w tym w ramach sprawozdawczości zarządczej;
  • w celach tworzenia wewnętrznych zestawień i statystyk.
W innych przypadkach, dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody, w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uwzględniania oferty w prowadzonym postępowaniu. W sytuacji nie podania wskazanych danych osobowych PCK odrzuci ofertę podmiotu z prowadzonego postępowania.
  2. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt 3 i 4, dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców:
  1. organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa np. policja;
  2. podmiotom wspierającym PCK w jego działaniach statutowych i czynnościach PCK, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz PCK (tzw. procesorzy danych).
  1. Dane osobowe przetwarzane są w celach wskazanych w pkt. 3 i 4 powyżej przez czas trwania postępowania ofertowego, a po jego zakończeniu przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla realizacji uzasadnionego interesu PCK.
  2. Państwa dane osobowe nie będą wykorzystane do profilowania lub do zautomatyzowanego podejmowania decyzji względem Państwa.
  3. W związku z przetwarzaniem przez PCK danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa wynikające z RODO:
    1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapominanym”);
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    5. prawo sprzeciwu.
  4. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez PCK Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 12.08.2024

Wróć do góry