Gdańsk: Samodzielny/a Księgowy/a w Polski Czerwony Krzyż
Ogłoszenie nieaktualne
Gdańsk: Samodzielny/a Księgowy/a w Polski Czerwony Krzyż
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Księgowość
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Nr ref: 10/12/08/2024
Polski Czerwony Krzyż jest największą i najstarszą w Polsce organizacja humanitarna i charytatywna. Zapraszamy do złożenia aplikacji na stanowisko: Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa w Biurze Pomorskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża w Gdańsku.
ZATRUDNIAJĄCY
Pomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Gdańsku, ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk, tel. 58 323 41 26, mail: [ukryte]
NASZE WYMAGANIA
1. Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość).
2. Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 2 lata, doświadczenie w pracy na stanowisku Samodzielnego Księgowego/ Księgowej.
3. Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office.
4. Umiejętność zwracania uwagi na szczegóły przy wykonywaniu powtarzalnych zadań.
5. Zorientowanie na osiąganie rezultatów przy realizacji zadań wymagających współpracy z innymi działami w Stowarzyszeniu.
6. Komunikowanie się z innymi w sposób nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i możliwości.
7. Praktyczna znajomość prawa podatkowego i rachunkowego.
MILE WIDZIANE
1. Znajomość programu finansowo-księgowego Comarch Optima.
2. Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego.
2. Dekretowanie i księgowanie dokumentów.
3. Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie ich z Księgą Główną.
4. Przygotowywanie deklaracji podatkowych wewnętrznych i zewnętrznych.
5. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi między innymi: bankami, urzędami, ZUS, PFRON i innymi w zależności od potrzeb.
6. Weryfikacja i sporządzanie rozliczeń podatku VAT.
7. Uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami, instytucjami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
8. Sporządzanie raportów finansowych związanych zamknięciem miesiąca oraz raportów o bieżącej sytuacji finansowej dla Dyrektora i Zarządu.
9. Prowadzenie kasy ( operacje kasowe zostały ograniczone do minimum) oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowym.
10. Realizacja prawidłowego obiegu dokumentów obowiązującego w Stowarzyszeniu.
11. Współpraca i kontrola dokumentacji prowadzonej przez inne komórki organizacyjne Pomorskiego Oddziału PCK i Oddziałów Rejonowych/Delegatur.
12. Koordynacja zadań związanych z gospodarką finansową w Pomorskim Oddziale PCK oraz podległych jemu Oddziałach Rejonowych/Delegaturach.
13. Monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych oraz innych, które mogą mieć istotny wpływ na organizację.
14. Rozliczanie środków finansowych pozyskanych w ramach dotacji oraz ich bieżąca kontrola i rozliczanie.
15. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16. Wykonywanie innych poleceń Dyrektora oraz Członków Zarządu związanymi z potrzebami Stowarzyszenia.
OFERUJEMY
1. Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej organizacji, będącej częścią międzynarodowej federacji.
2. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
3. Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie specjalistów.
4. Możliwość rozwoju zawodowego.
5. Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne kursy i szkolenia.
6. Niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań.
7. Przyjazną atmosfera w pracy.
8. Praca w najbardziej skomunikowanym miejscu w Gdańsku – dogodny dojazd.
MIEJSCE PRACY
Biuro Oddziału Rejonowego PCK w Gdańsku, ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk.
W ramach pracy możliwe są również delegacje służbowe na szkolenia i spotkania w Warszawie.
UMOWA I WYMIAR PRACY
Umowa o pracę w pełnym wymiarze (40 h tygodniowo). Ilość stanowisk: 1. Termin obowiązywania umowy: okres próbny – 3 miesiące, następnie na czas określony lub nieokreślony.
TERMIN I SPOSÓB APLIKACJI
1. Aplikacja powinna zawierać CV oraz możliwe jest dołączenie dodatkowych dokumentów takich jak referencje, certyfikaty bądź zaświadczenia potwierdzające posiadane kwalifikacje.
2. Aplikacja musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.
3. Aplikację należy złożyć w terminie od dnia 12.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. (termin może zostać wydłużony, jeśli nie wpłynie wystarczająca ilość aplikacji):
a) w formie skanu pocztą elektroniczną na adres [ukryte] podając w temacie: Samodzielny/a Księgowy/a – Gdańsk;
b) lub osobiście/pocztą: Pomorski Oddział Okręgowy PCK w Gdańsku, ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk.
4. Na CV musi znajdować się oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polski Czerwony Krzyż 00-561 Warszawa, ul. Mokotowska 14, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji.”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.
5. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi i kontaktu tylko na wybrane oferty.
KONTAKT I DODATKOWE INFORMACJE
Piotr Zaborowski – Dyrektor Pomorskiego OO PCK – , tel: 58 323 41 26, mail: [ukryte]
ZATRUDNIAJĄCY
Pomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Gdańsku, ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk, tel. 58 323 41 26, mail: [ukryte]
NASZE WYMAGANIA
1. Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość).
2. Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 2 lata, doświadczenie w pracy na stanowisku Samodzielnego Księgowego/ Księgowej.
3. Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office.
4. Umiejętność zwracania uwagi na szczegóły przy wykonywaniu powtarzalnych zadań.
5. Zorientowanie na osiąganie rezultatów przy realizacji zadań wymagających współpracy z innymi działami w Stowarzyszeniu.
6. Komunikowanie się z innymi w sposób nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i możliwości.
7. Praktyczna znajomość prawa podatkowego i rachunkowego.
MILE WIDZIANE
1. Znajomość programu finansowo-księgowego Comarch Optima.
2. Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego.
2. Dekretowanie i księgowanie dokumentów.
3. Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie ich z Księgą Główną.
4. Przygotowywanie deklaracji podatkowych wewnętrznych i zewnętrznych.
5. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi między innymi: bankami, urzędami, ZUS, PFRON i innymi w zależności od potrzeb.
6. Weryfikacja i sporządzanie rozliczeń podatku VAT.
7. Uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami, instytucjami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
8. Sporządzanie raportów finansowych związanych zamknięciem miesiąca oraz raportów o bieżącej sytuacji finansowej dla Dyrektora i Zarządu.
9. Prowadzenie kasy ( operacje kasowe zostały ograniczone do minimum) oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowym.
10. Realizacja prawidłowego obiegu dokumentów obowiązującego w Stowarzyszeniu.
11. Współpraca i kontrola dokumentacji prowadzonej przez inne komórki organizacyjne Pomorskiego Oddziału PCK i Oddziałów Rejonowych/Delegatur.
12. Koordynacja zadań związanych z gospodarką finansową w Pomorskim Oddziale PCK oraz podległych jemu Oddziałach Rejonowych/Delegaturach.
13. Monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych oraz innych, które mogą mieć istotny wpływ na organizację.
14. Rozliczanie środków finansowych pozyskanych w ramach dotacji oraz ich bieżąca kontrola i rozliczanie.
15. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16. Wykonywanie innych poleceń Dyrektora oraz Członków Zarządu związanymi z potrzebami Stowarzyszenia.
OFERUJEMY
1. Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej organizacji, będącej częścią międzynarodowej federacji.
2. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
3. Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie specjalistów.
4. Możliwość rozwoju zawodowego.
5. Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne kursy i szkolenia.
6. Niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań.
7. Przyjazną atmosfera w pracy.
8. Praca w najbardziej skomunikowanym miejscu w Gdańsku – dogodny dojazd.
MIEJSCE PRACY
Biuro Oddziału Rejonowego PCK w Gdańsku, ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk.
W ramach pracy możliwe są również delegacje służbowe na szkolenia i spotkania w Warszawie.
UMOWA I WYMIAR PRACY
Umowa o pracę w pełnym wymiarze (40 h tygodniowo). Ilość stanowisk: 1. Termin obowiązywania umowy: okres próbny – 3 miesiące, następnie na czas określony lub nieokreślony.
TERMIN I SPOSÓB APLIKACJI
1. Aplikacja powinna zawierać CV oraz możliwe jest dołączenie dodatkowych dokumentów takich jak referencje, certyfikaty bądź zaświadczenia potwierdzające posiadane kwalifikacje.
2. Aplikacja musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.
3. Aplikację należy złożyć w terminie od dnia 12.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. (termin może zostać wydłużony, jeśli nie wpłynie wystarczająca ilość aplikacji):
a) w formie skanu pocztą elektroniczną na adres [ukryte] podając w temacie: Samodzielny/a Księgowy/a – Gdańsk;
b) lub osobiście/pocztą: Pomorski Oddział Okręgowy PCK w Gdańsku, ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk.
4. Na CV musi znajdować się oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polski Czerwony Krzyż 00-561 Warszawa, ul. Mokotowska 14, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji.”. Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.
5. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi i kontaktu tylko na wybrane oferty.
KONTAKT I DODATKOWE INFORMACJE
Piotr Zaborowski – Dyrektor Pomorskiego OO PCK – , tel: 58 323 41 26, mail: [ukryte]
Informacje o firmie
Stowarzyszenie powstało w dniu 18 stycznia 1919 r. jako Polskie Towarzystwo Czerwonego Krzyża. Zostało uznane przez Międzynarodowy Komitet Czerwonego Krzyża w Genewie w dniu 14 lipca 1919 r. i przyjęte do Ligi Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża (obecnie Międzynarodowej Federacji Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca) w dniu 16 września 1919 r. Od 1927 r. nosi nazwę „Polski Czerwony Krzyż” zgodnie z rozporządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 1 września 1927 r. o Stowarzyszeniu „Polski Czerwony Krzyż” (Dz. U. Nr 79, poz. 688) i posługuje się skrótem „PCK”.
Stowarzyszenie posiada osobowość prawną. Czas istnienia Stowarzyszenia jest nieograniczony. Siedzibą naczelnych organów Stowarzyszenia jest miasto stołeczne Warszawa.
Stowarzyszenie działa na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 1964 r. o Polskim Czerwonym Krzyżu (Dz. U. Nr 41, poz. 276), niniejszego statutu oraz uchwał Międzynarodowych Konferencji Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca. Jest stowarzyszeniem krajowym Czerwonego Krzyża w rozumieniu Konwencji genewskich o ochronie ofiar wojny z dnia 12 sierpnia 1949 r. (Dz. U. z 1956 r. Nr 38, poz. 171) oraz Protokołów dodatkowych do tych Konwencji z dnia 8 czerwca 1977 r. (Dz. U. z 1992 r. Nr 41, poz. 175) i z dnia 8 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 127, poz. 1049), których stroną jest Polska.
Stowarzyszenie działa na zasadzie dobrowolności, wspomagając między innymi władze publiczne w działalności humanitarnej, zgodnie z Konwencjami genewskimi i ich Protokołami dodatkowymi, jako jedyne stowarzyszenie krajowe Czerwonego Krzyża upoważnione do prowadzenia działalności w Polsce.
W stosunkach z władzami publicznymi Stowarzyszenie zachowuje autonomię, która zapewnia mu w każdym czasie działalność zgodnie z Podstawowymi Zasadami Ruchu.
Stowarzyszenie posiada osobowość prawną. Czas istnienia Stowarzyszenia jest nieograniczony. Siedzibą naczelnych organów Stowarzyszenia jest miasto stołeczne Warszawa.
Stowarzyszenie działa na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 1964 r. o Polskim Czerwonym Krzyżu (Dz. U. Nr 41, poz. 276), niniejszego statutu oraz uchwał Międzynarodowych Konferencji Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca. Jest stowarzyszeniem krajowym Czerwonego Krzyża w rozumieniu Konwencji genewskich o ochronie ofiar wojny z dnia 12 sierpnia 1949 r. (Dz. U. z 1956 r. Nr 38, poz. 171) oraz Protokołów dodatkowych do tych Konwencji z dnia 8 czerwca 1977 r. (Dz. U. z 1992 r. Nr 41, poz. 175) i z dnia 8 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 127, poz. 1049), których stroną jest Polska.
Stowarzyszenie działa na zasadzie dobrowolności, wspomagając między innymi władze publiczne w działalności humanitarnej, zgodnie z Konwencjami genewskimi i ich Protokołami dodatkowymi, jako jedyne stowarzyszenie krajowe Czerwonego Krzyża upoważnione do prowadzenia działalności w Polsce.
W stosunkach z władzami publicznymi Stowarzyszenie zachowuje autonomię, która zapewnia mu w każdym czasie działalność zgodnie z Podstawowymi Zasadami Ruchu.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych przekazanych przez Oferentów (obowiązek informacyjny)
- Administratorem danych przetwarzanych w związku z uczestnictwem w postępowaniu ofertowym jest Polski Czerwony Krzyż z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, Polska, działającym na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 1964 r. o Polskim Czerwonym Krzyżu (Dz. U. Nr 41, poz. 276 z późn. zm.) oraz Statutu PCK zatwierdzonego rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 września 2011 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 217, poz. 1284), wpisanym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000225587 jako organizacja pożytku publicznego, NIP: PL5260250481, REGON: 007023731 (dalej: PCK).
- Wszystkie pytania odnośnie przetwarzania danych osobowych przez PCK prosimy kierować na adres: ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, Polska, z dopiskiem IOD bądź pocztą elektroniczną na adres inspektora danych: iod@pck.pl.
- Dane osobowe przetwarzane są w związku z prowadzonym postępowaniem na zatrudnienie Asystenta Integracji w Warszawie oraz w związku z zachowaniem niezbędnych informacji w przypadku konieczności dochodzenia roszczeń wynikających z dokonanego wyboru oraz udzieleniem odpowiedzi na złożone pisma.
- wyłonienia dostawcy/wykonawcy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia;
- przechowania i archiwizacji danych i dokumentów, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia;
- udzielenia odpowiedzi na pisma, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
- wyrażonej zgodzie, art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia;
- podstawie umowy lub niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
- W przypadku, gdy będzie to konieczne, dane osobowe będą przetwarzane dla celów innych niż wskazane powyżej, niezbędnych z uwagi na realizację prawnie uzasadnionych interesów PCK (art. 6 ust. 1 lit. c oraz f RODO), w szczególności:
- w celach kontaktowych;
- w celu raportowania wewnątrz PCK, w tym w ramach sprawozdawczości zarządczej;
- w celach tworzenia wewnętrznych zestawień i statystyk.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uwzględniania oferty w prowadzonym postępowaniu. W sytuacji nie podania wskazanych danych osobowych PCK odrzuci ofertę podmiotu z prowadzonego postępowania.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt 3 i 4, dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców:
- organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa np. policja;
- podmiotom wspierającym PCK w jego działaniach statutowych i czynnościach PCK, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz PCK (tzw. procesorzy danych).
- Dane osobowe przetwarzane są w celach wskazanych w pkt. 3 i 4 powyżej przez czas trwania postępowania ofertowego, a po jego zakończeniu przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla realizacji uzasadnionego interesu PCK.
- Państwa dane osobowe nie będą wykorzystane do profilowania lub do zautomatyzowanego podejmowania decyzji względem Państwa.
- W związku z przetwarzaniem przez PCK danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa wynikające z RODO:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapominanym”);
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo sprzeciwu.
- W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez PCK Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 12.08.2024
Wróć do góry