Inspektor ds. Outsourcingu
Umowa o pracę
Pełny etat
Gdynia
Powstania Styczniowego 1
Powstania Styczniowego 1
Inspektor ds. Outsourcingu
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne, Zarządzanie biurem
Gdynia
Powstania Styczniowego 1 Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
Powstania Styczniowego 1 Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
- Galeria
- Mapa
Gdynia, Powstania Styczniowego 1
Inspektor ds. Outsourcingu
-
Komunikacja miejska
-
Restauracje i kawiarnie
-
Zakupy
-
Sport i rekreacja
-
Nauka i szkolnictwo
Szczegóły:
- Branża: Wsparcie administracyjne, Zarządzanie biurem
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę
- Wymiar pracy: Pełny etat
- Charakter pracy: Stacjonarna
- Stanowisko: Specjalista
Zakres obowiązków:
W tytule wiadomości należy wpisać „ Inspektora ds. Outsourcingu”
Termin składania rekrutacji: 31.07.2025 roku
Informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
- Organizacja, prowadzenie i nadzór dokumentacji działu;
- Przygotowywanie dokumentacji do przetargów na usługi outsourcingowe, w tym kalkulacje cenowe;
- Przygotowanie dokumentacji do przetargów na najem i dzierżawę;
- Przygotowanie i wysyłanie wzorów formularzy ofertowych do Wykonawców, zbieranie ofert, sporządzanie protokołu z rozstrzygnięcia, przedstawianie propozycji wyboru Wykonawcy;
- Nadzór na realizacją usług outsourcingowych, ich ilością i jakością;
- Wykonywanie zestawień tabelarycznych dostępnych danych;
- Ścisła i bieżąca współpraca z podmiotami wewnętrznymi;
- Ścisła i bieżąca współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z podmiotami zewnętrznymi (instytucje, usługodawcy, dostawcy);
- Prowadzenie i weryfikacja rejestru kart drogowych dla kierowców transportu wewnętrznego;
- Wystawianie faktur, rozliczanie umów najmu i dzierżawy;
- Nadzór nad taborem samochodowym spółki;
- Zgłaszanie i rozliczanie szkód komunikacyjnych.
- Wykształcenie minimum średnie;· Ogólna wiedza administracyjno – prawna;
- Łatwość sporządzania pism ;
- Poprawne prowadzenie dokumentacji realizowanych zadań, rejestrów i ewidencji;
- Organizacja i nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów z zachowaniem bezpieczeństwa informacji;
- Obsługa programów komputerowych udostępnionych do wypełnienia obowiązków służbowych;
- Terminowe i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań służbowych;
- Zaawansowana obsługa programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy biurowej;
- Doświadczenie w sporządzaniu dokumentów przetargowych;
- Umiejętności analityczne.
- Umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność i odpowiedzialność;
- Komunikatywność i empatia;
- Odporność na stres i presję czasu;
- Punktualność;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Dbałość o szczegóły i zaangażowanie;
- Wytrwałość oraz motywacja do pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pracujemy 7h 35min każdego dnia od poniedziałku do piątku)
- W ramach umowy o pracę benefity: dodatek za wysługę lat, dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: „Wczasy pod gruszą”, „Zapomogi Losowe”, „Pożyczki Mieszkaniowe”, „Dofinansowanie Sanatoryjne”, „Dofinansowanie kolonii” oraz „Świadczenia Świąteczne”, Kartę FitProfit dla pracowników oraz osób towarzyszących
- Możliwość rozwoju i doskonalenia w postaci szkoleń zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych
- Ubezpieczenie grupowe
W tytule wiadomości należy wpisać „ Inspektora ds. Outsourcingu”
Termin składania rekrutacji: 31.07.2025 roku
Informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dodanie klauzuli:
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCh
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Podanie wymaganych danych osobowych jest warunkiem udziału w naborze. Administrator danych osobowych są Szpitale Pomorskie sp. z o.o., 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1. Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod@szpitalepomorskie.eu Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacja o odbiorcach danych: brak. Okres przechowywania danych: zgodnie z regulaminem przeprowadzenia konkursu na stanowisko pracy. Kandydatowi przysługuje:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Podanie wymaganych danych osobowych jest warunkiem udziału w naborze. Administrator danych osobowych są Szpitale Pomorskie sp. z o.o., 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1. Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod@szpitalepomorskie.eu Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacja o odbiorcach danych: brak. Okres przechowywania danych: zgodnie z regulaminem przeprowadzenia konkursu na stanowisko pracy. Kandydatowi przysługuje:
- prawo dostępu do swoich danych
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa)
zobacz klauzulę
Zobacz podobne oferty:
Junior Business Operations Specialist
Gdańsk Przymorze Małe
Kucharz/ka - praca na stałe
Sopot Dolny Sopot
Nauczyciel informatyki
Gdańsk Ujeścisko
Data dodania: 02.07.2025
Numer oferty: 66131383
Wróć do góry