Ogłoszenie nieaktualne

IT Help Desk

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (do)
5800
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Administrowanie siecią,
Wsparcie techniczne / Helpdesk
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Profil Software poszukuje Specjalisty ds. Wsparcia IT, który będzie opiekował się naszymi obecnymi i nowymi pracownikami zajmując się całością procesu - począwszy od przygotowania sprzętu, a skończywszy na monitorowaniu działania systemów, z których korzystamy w codziennej pracy.
Szukamy osoby, która chciałaby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze hardware oraz usług sieciowych. Liczymy na otwartość i chęć dzielenia się wiedzą z innymi.

Osoby zainteresowane ofertą, zapraszamy do składania CV pod linkiem: 
https://ogloszenia.trojmiasto.pl/praca-zatrudnie/it-support-specialist-ogl65338784.html


Oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy
  • Płatne urlopy na B2B
  • Pracę w metodyce Agile z wykorzystaniem Jiry
  • Zajęcia z języka angielskiego z native speakerem (dwa razy w tygodniu)
  • Wewnętrzne szkolenia i warsztaty
  • Miejsce pracy dopasowane do Twoich potrzeb
  • Bazę szkoleń (bezpłatny dostęp do internetowej bazy danych) oraz możliwość zgłaszania kursów i książek, które dostarczy firma
  • Budżet szkoleniowy
  • Sponsorowane wyjazdy na imprezy tematyczne (konferencje, meetupy w Polsce i na świecie)
  • Fun room (bilard, piłkarzyki, ping-pong, XBOX)
  • Siłownię z trenerem personalnym w biurze
  • Miejsce do medytacji i relaksu
  • Comiesięczne spotkania integracyjne
  • Dofinansowanie posików w biurze
  • Dofinansowanie kart MultiSport i Medicover
  • Startupową atmosferę

Nasze wymagania
  • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie średnie lub wyższe w dziedzinie informatyki, technologii informacyjnych lub pokrewnych,
  • Doświadczenie w utrzymaniu oraz obsłudze urządzeń sieciowych (Router, WiFi Access Points),
  • Umiejętność jasnego i klarownego przedstawiania informacji technicznych,
  • Znajomość języka angielskiego B2,
  • Znajomość pakietu Office, głównie Excel.
Mile widziane
  • Podstawowa wiedza w zakresie Bash, umiejętność tworzenia podstawowych skryptów,
  • Wiedza w zakresie administracji serwerami Linux,
  • Znajomość platform Cloud (AWS, Azure, GCP),
  • Konfiguracja systemu ticketowego.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 02.06.2023

Aktualizacja: 13.06.2023

Wróć do góry