Wróć do góry
Junior Customer Care Specialist
Ogłoszenie nieaktualne
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Rekrutacja online
Tak
Aktualizacja: 4 miesiące temu
Jesteśmy Blue Media i “jesteśmy Blue”.
Napędza nas potęga morza i ludzkie potrzeby w zakresie wygodnej obsługi codziennych obowiązków związanych z finansami, płatnościami i ubezpieczeniami.
Od kilkunastu lat czerpiemy z doświadczeń, zdobytej wiedzy i tego co podpowiadają nam zachowania naszych użytkowników, by wyprzedzać trendy i dostarczać ludziom to, czego potrzebują, choć sami mogą jeszcze nie zdawać sobie z tego sprawy. Jesteśmy humanistami czerpiącymi z potęgi technologii.
Napędza nas potęga morza i ludzkie potrzeby w zakresie wygodnej obsługi codziennych obowiązków związanych z finansami, płatnościami i ubezpieczeniami.
Od kilkunastu lat czerpiemy z doświadczeń, zdobytej wiedzy i tego co podpowiadają nam zachowania naszych użytkowników, by wyprzedzać trendy i dostarczać ludziom to, czego potrzebują, choć sami mogą jeszcze nie zdawać sobie z tego sprawy. Jesteśmy humanistami czerpiącymi z potęgi technologii.
Informacje o firmie
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Mile widziane:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
CZUJESZ, ŻE PŁYNIEMY NA TEJ SAMEJ FALI - APLIKUJ!
- utrzymywanie kontaktów z klientami,
- udział w rozpatrywaniu reklamacji,
- kontrola i aktualizacja bazy danych klientów,
- tworzenie procedur obsługi klienta w powierzonym sektorze,
- weryfikacja danych osobowych klientów w systemach informatycznych,
- praca ma charakter zmianowy (pon.-pt. 7:00-22:00 / sporadycznie sob.-ndz 8:00 - 16:00).
Jakie umiejętności cenimy:
- doświadczenie w dziale obsługi klienta (mile widziane),
- dobrą dykcję,
- biegłą znajomość obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
- wykształcenie minimum średnie,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- dobrą organizację pracy,
- otwartość na zmiany oraz łatwość adaptacji w nowych warunkach.
Mile widziane:
- znajomość rynku e-commerce oraz usług z zakresu płatności, identyfikacja/weryfikacja, komunikacja
- język angielski na poziomie komunikatywnym
- zaangażowanie w nowe wyzwania
- pasja do tego, co robisz
Co lubimy w naszej pracy:
- stabilność zatrudnienia,
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- elastyczne godziny pracy,
- współpracę i udział w unikalnych projektach,
- nieformalną atmosferę pracy wśród wspierających i lubiących się ludzi,
- benefity dostosowane do potrzeb pracowników,
- biuro w atrakcyjnej lokalizacji.
Co dalej:
- zapoznamy się z Twoją aplikacją,
- skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
CZUJESZ, ŻE PŁYNIEMY NA TEJ SAMEJ FALI - APLIKUJ!
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 64112656
- Data wyróżnienia: 19.09.2021
- Data wprowadzenia: 11.02.2021
- Aktualizacja: 20.01.2023