Junior Customer Service Specialist - Fintech & Blockchain Umowa o pracę (+inne) Pełny etat Gdańsk Zaspa

Junior Customer Service Specialist - Fintech & Blockchain

Branża / kategoria Wsparcie techniczne / Helpdesk
Gdańsk 
Zaspa
Rodzaj umowy Umowa o pracę
(+inne)
Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Zdalna
(+inne)
Wynagrodzenie 5000 - 6024
  • Galeria
Gdańsk Zaspa

Junior Customer Service Specialist - Fintech & Blockchain

Szczegóły:
  • Branża: Wsparcie techniczne / Helpdesk
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Wymiar pracy: Pełny etat
  • Charakter pracy: Zdalna, Hybrydowa
  • Stanowisko: Specjalista, Pracownik biurowy
O Tobie:

Lubisz pracę z ludźmi i swobodnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku? Masz talent do rozwiązywania problemów, a komunikacja to Twój naturalny atut?
Jeśli do tego interesujesz się kryptowalutami i chcesz rozwijać się w świecie blockchaina to mamy dla Ciebie miejsce w  zespole Customer Service!

Chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie, że:
  • Interesujesz się kryptowalutami oraz technologią blockchain i chcesz pogłębiać swoją wiedzę oraz rozwijać się w tym obszarze.
  • Odnajdziesz się w wysokiej dynamice pracy, ale jednocześnie będziesz stawiać na dokładność wykonywanych zadań.
  • W dobie pracy zdalnej potrafisz zarówno zarządzać czasem w  samodzielnym działaniu, jak i odnajdujesz się we współpracy w teamie.
  • W wypadku sytuacji wąskiego gardła nie odpuszczasz i próbujesz uzyskać informacje z innej strony, nie pozostaniesz bierny/a.
  • Szybko się adaptujesz do nowych sytuacji i potrafisz znaleźć kreatywne rozwiązania nawet w nietypowych przypadkach.
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem lub chcesz je zdobyć.
  • Masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne i potrafisz aktywnie słuchać, aby skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów.
  • Płynnie (B2+) posługujesz się językiem polskim i angielskim – zarówno w mowie, jak i w piśmie (czyli - posiadasz odpowiednią płynność językową, którą ocenimy podczas procesu rekrutacji).
Zakres obowiązków:

Projekt, przy którym będziesz pracować, to nie tylko zestaw produktów i usług, to ludzie, pasjonaci rynku, specjaliści w branży i oddany zespół. Customer Service pomaga użytkownikom zrozumieć kryptowaluty i bezpiecznie poruszać się po świecie blockchaina. Celem jest tworzenie wsparcia, które sprawia, że korzystanie z portfela kryptowalutowego jest proste i intuicyjne – zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają, jak i dla doświadczonych inwestorów. Liczy się jasna komunikacja, nowoczesne podejście i pozytywne doświadczenia na każdym kroku. Twoja codzienność w projekcie, to praca w roli wsparcia do spraw klientów, a co to oznacza w szczególe?
  • Obsługa klientów produktów Kanga: odpowiadanie na zapytania mailowe, telefoniczne i  w social mediach (Messenger, Telegram) w języku polskim i angielskim.
  • Pomoc klientom w nawigacji po produktach, tak aby korzystanie z usług było dla nich intuicyjne, bezpieczne i wygodne.
  • Przeprowadzanie weryfikacji KYC i KYB, dbając o zgodność z procedurami
  • Poszerzanie i stosowanie wiedzy dot. AML.
  • Praca na wewnętrznych systemach oraz platformach komunikacyjnych wspierających obsługę użytkowników.
  • Współpraca z innymi działami w celu znalezienia najlepszego rozwiązania dla klienta.
  • Oraz wiele, wiele więcej, co odkryjesz jednak z nami wraz z Twoim nabywaniem doświadczenia, odpowiedzialności i rozwojem w tej roli.
Dla Ciebie:
  • Dołączając do zespołu, możesz spodziewać się, że pierwsze trzy miesiące poświęcisz na wzajemne poznanie się z zespołem podczas okresu próbnego - umocnij wiedzę o rynku kryptowalut, wesprzyj zespół w tym, co potrafisz, określ, co realnie możesz wypracować (Lider działu czeka na Ciebie z niecierpliwością) i zobacz czy Ci się podoba!
  • Jeżeli obie strony będą zadowolone ze współpracy i okaże się, że czujesz się w projekcie jak Kangur w Australii, ustalimy dalsze warunki współpracy.
  • Na start proponujemy zatrudnienie przy umowie zlecenie do 5000zł brutto lub do 6 024 netto przy B2B (w zależności od doświadczenia i wiedzy domenowej), a po okresie próbnym zdecydujemy o warunkach dalszej współpracy (UZ/UoP/B2B) na podstawie wspólnej analizy zadań, kierunku rozwoju i pozyskanych umiejętności. 
  • Możesz pracować zdalnie, ale możesz pojawiać się w biurze. Zespół w większości pracuje zdalnie, jednak zależy nam na regularnym kontakcie i budowaniu relacji, dlatego minimum raz w miesiącu spotykamy się w biurze w Gdańsku. W związku ze specyfiką tej roli, poszukujemy osób z Trójmiasta.
*Jeżeli uważasz, że masz większe doświadczenie i zaplecze do współpracy niż to opisane tutaj, odezwij się i opowiedz nam o sobie i swoich pomysłach na to stanowisko!
  • Otrzymasz od nas sprzęt, a po okresie próbnym otrzymasz Macbooka.
  • Po okresie próbnym możesz spodziewać się wybranej formy współpracy oraz całego pakietu benefitów, o którym opowiemy przy spotkaniu.
  • Organizacja stojąca za projektem nie jest korporacją, ale nie jest też start-upem, istotne są zarówno procesy, jak i wyjątki od reguł. Rozpoczynając pracę z zespołem, decydujesz się na hybrydę płaskiej struktury firmy z indywidualnymi procesami wewnątrz różnych działów.
Otrzymasz odpowiednie narzędzia i poznasz świetny zespół. Jeśli chcesz rozwijać się w branży przyszłości – odezwij się, czekamy na Ciebie!
*Zanim to zrobisz, sprawdź projekt Kanga w Social Mediach.
Informacje o firmie

O nas:
Engit Sp. z o.o. jest polską spółką z siedzibą w Gdańsku, która operuje w branży projektowania systemów komputerowych i usług pokrewnych. Firma świadczy usługi dla projektu Kanga, który to jest dynamicznie rozwijającym się systemem narzędzi i usług FinTech. Projekt Kanga, który stawia na edukację i kontakt z drugim człowiekiem, ma na celu ułatwienie adopcji kryptowalut w życiu codziennym. 

Podstawa to giełda kryptowalut, która wystartowała we wrześniu 2018 roku. Od tego momentu projekt cały czas idzie do przodu – pakiet dostarczanych usług poszerzył się o takie narzędzia jak portfel do przechowywania kryptoaktywów (aplikacja mobilna Kanga Wallet), kantory kryptowalut (zarówno stacjonarne jak i online), bramka płatności Kanga Pay, platforma IEO i wiele innych. Zespół projektu nieustannie pracuje nad nowymi funkcjonalnościami, a opowieści o kolejnych działaniach podglądać można na kanałach social media (Twitter/X, Telegram, Facebook, YouTube, Linkedin, Instagram, TikTok), gdzie aktywnie opowiada o tym, co robi i dzieli się wiedzą o blockchainie i kryptowalutach. https://kanga.exchange/

Prosimy o dodanie klauzuli:

Aplikując, dodaj zgody:

TAK/NIE - Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych w celu rekrutacji w ENGIT Sp. Z o.o.

TAK/NIE - Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych w celu ubiegania się o nowe przyszłe stanowiska pracy w ENGIT Sp. z o.o.

Administratorem Twoich danych osobowych jest ENGIT Sp. z o.o. mieszcząca się przy ul. Lucyny Krzemienieckiej 9A, 80-448 Gdańsk, e-mail: engit_iod@kanga.exchange.

W przypadku gdy chcesz wycofać swoją zgodę lub zgłosić żądanie o usunięcie Twoich danych napisz na adres e-mail: engit_iod@kanga.exchange
zobacz klauzulę

Data dodania: 05.02.2025

Aktualizacja: 02.07.2025

Numer oferty: 65979780

Wróć do góry