Junior Customer Success Account Manager
Umowa o pracę (+inne)
Pełny etat
Gdynia Śródmieście
Świętojańska 43/23
Świętojańska 43/23
Junior Customer Success Account Manager
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk
Gdynia
Śródmieście
Świętojańska 43/23 Rodzaj umowy Umowa o pracę
(+inne) Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna Wynagrodzenie 5000 - 7500 zł
Śródmieście
Świętojańska 43/23 Rodzaj umowy Umowa o pracę
(+inne) Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna Wynagrodzenie 5000 - 7500 zł
- Galeria
Gdynia Śródmieście, Świętojańska 43/23
Junior Customer Success Account Manager
Szczegóły:
- Branża: Wsparcie techniczne / Helpdesk
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Wymiar pracy: Pełny etat
- Charakter pracy: Stacjonarna
- Stanowisko: Pracownik biurowy
Dodatkowe informacje:
- Wymagane doświadczenie: Tak
Cześć,
tu Xopero Software!
Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET. Dzięki naszym produktom możesz zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT!
Dołącz do nas, jako Junior Customer Success Account Manager !
Twoje zadania:
- Koordynacja przedłużeń umów z klientami Xopero i GitProtect + cross sell, up sell;
- Wspieranie procesu onboardingu nowych klientów oraz pomoc w efektywnym wdrożeniu rozwiązań Xopero i GitProtect;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i codzienne wsparcie w ich bieżących potrzebach;
- Monitorowanie satysfakcji klientów, reagowanie na problemy oraz identyfikowanie możliwości poprawy doświadczenia klienta;
- Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu oraz wsparcia technicznego w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji celów klienta;
- Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów pomocniczych dla klientów (FAQ, przewodniki, tutoriale);
- Udział w tworzeniu i rozwijaniu procesów customer success i dzielenie się insightami na podstawie kontaktu z klientami;
- Analiza danych dotyczących korzystania z produktu oraz zgłaszanie propozycji usprawnień wewnętrznym zespołom.
Nasze oczekiwania (must have):
- Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B lub na podobnym stanowisku (np. customer support, sales support, customer success);
- Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na budowanie długofalowych relacji;
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy z kilkoma klientami jednocześnie;
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;
- Pozytywne nastawienie i gotowość do nauki.
Nice to have:
- Wykształcenie techniczne;
- Znajomość podstawowych narzędzi CRM (np. Zoho, HubSpot, Salesforce);
- Zainteresowanie branżą IT, SaaS lub technologiami.
Narzędzia, z których będziesz korzystać: Google Workspace, Zoho CRM, Calendly, Linkedin, GoToWebinar.
Wartości, którymi się kierujemy:
- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;
- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;
- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani.
Nasza oferta
Stanowisko: Junior Customer Success Account Manager
Rodzaj umowy: UoP/B2B
Wynagrodzenie:
UoP: 5 000 – 7 500 PLN brutto + system premiowy
B2B: B2B: 38 – 56 PLN/h netto + VAT + system premiowy
Wymiar pracy: pełny etat
Core hours: 9:00-15:00
Tryb pracy: stacjonarnie
Główna siedziba: Gorzów Wielkopolski
Lokalizacja naszego biura Customer Success: Gdynia
Język pracy: polski i angielski
A ponadto, oferujemy:
Proces rekrutacyjny
tu Xopero Software!
Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET. Dzięki naszym produktom możesz zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT!
Dołącz do nas, jako Junior Customer Success Account Manager !
Twoje zadania:
- Koordynacja przedłużeń umów z klientami Xopero i GitProtect + cross sell, up sell;
- Wspieranie procesu onboardingu nowych klientów oraz pomoc w efektywnym wdrożeniu rozwiązań Xopero i GitProtect;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i codzienne wsparcie w ich bieżących potrzebach;
- Monitorowanie satysfakcji klientów, reagowanie na problemy oraz identyfikowanie możliwości poprawy doświadczenia klienta;
- Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu oraz wsparcia technicznego w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji celów klienta;
- Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów pomocniczych dla klientów (FAQ, przewodniki, tutoriale);
- Udział w tworzeniu i rozwijaniu procesów customer success i dzielenie się insightami na podstawie kontaktu z klientami;
- Analiza danych dotyczących korzystania z produktu oraz zgłaszanie propozycji usprawnień wewnętrznym zespołom.
Nasze oczekiwania (must have):
- Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B lub na podobnym stanowisku (np. customer support, sales support, customer success);
- Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na budowanie długofalowych relacji;
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy z kilkoma klientami jednocześnie;
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;
- Pozytywne nastawienie i gotowość do nauki.
Nice to have:
- Wykształcenie techniczne;
- Znajomość podstawowych narzędzi CRM (np. Zoho, HubSpot, Salesforce);
- Zainteresowanie branżą IT, SaaS lub technologiami.
Narzędzia, z których będziesz korzystać: Google Workspace, Zoho CRM, Calendly, Linkedin, GoToWebinar.
Wartości, którymi się kierujemy:
- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;
- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;
- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani.
Nasza oferta
Stanowisko: Junior Customer Success Account Manager
Rodzaj umowy: UoP/B2B
Wynagrodzenie:
UoP: 5 000 – 7 500 PLN brutto + system premiowy
B2B: B2B: 38 – 56 PLN/h netto + VAT + system premiowy
Wymiar pracy: pełny etat
Core hours: 9:00-15:00
Tryb pracy: stacjonarnie
Główna siedziba: Gorzów Wielkopolski
Lokalizacja naszego biura Customer Success: Gdynia
Język pracy: polski i angielski
A ponadto, oferujemy:
- wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt;
- welcome pack z miłymi niespodziankami;
- 26 dni płatnego wstrzymania świadczenia usług (B2B);
- 10 dni niezdolności do świadczenia usług (B2B);
- budżet szkoleniowy na Twój rozwój;
- bezpłatne lekcje języka angielskiego w czasie pracy;
- dofinansowanie do karty Multisport (np. Multisport Light za 1 PLN);
- prywatną opiekę medyczną Luxmed (np. Pakiet Standardowy-Indywidualny za 1 PLN);
- Dzień na U - dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną;
- urlop menstruacyjny;
- dofinansowanie do ubezpieczenia na życie;
- wyprawkę dla dziecka;
- dofinansowanie do okularów;
- Program Poleceń Pracowniczych;
- Xoperosy - to nasza wyjątkowa gala, podczas której wyłaniamy najlepszych pracowników;
- impreza świąteczna i świąteczne prezenty to nasza tradycja;
- wyjazdy integracyjne;
Proces rekrutacyjny
- Rozmowa z Rekruterem
- Spotkanie z Team Lead of Customer Success - Kubą
- Zadanie rekrutacyjne
- Spotkanie z Chief Revenue Officer - Piotrem
- Test predyspozycji zawodowych (Facet5 oraz ToRQ)
Informacje o firmie
Xopero Software powstało ponad 15 lat temu z pasji do ochrony danych i technologii. Z małego zespołu staliśmy się 80-osobową firmą, chroniącą dane ponad 200 000 firm na całym świecie. Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach, takich jak Dropbox czy Google Drive. Stawiamy na innowacje i relacje – z klientami oraz w zespole. Budujemy środowisko pracy oparte na współpracy, zaufaniu i rozwoju, by każdy czerpał satysfakcję z tego, co robi !
Data dodania: 03.07.2025
Aktualizacja: 08.07.2025
Numer oferty: 66132546
Wróć do góry