Junior Customer Success Account Manager Umowa o pracę (+inne) Pełny etat Gdynia Śródmieście
Świętojańska 43/23

Junior Customer Success Account Manager

Branża / kategoria Wsparcie techniczne / Helpdesk
Gdynia 
Śródmieście 
Świętojańska 43/23
Rodzaj umowy Umowa o pracę
(+inne)
Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna Wynagrodzenie 5000 - 7500
Junior Customer Success Account Manager: zdjęcie 96687000
  • Galeria
Gdynia Śródmieście, Świętojańska 43/23

Junior Customer Success Account Manager

Szczegóły:
  • Branża: Wsparcie techniczne / Helpdesk
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Wymiar pracy: Pełny etat
  • Charakter pracy: Stacjonarna
  • Stanowisko: Pracownik biurowy
Dodatkowe informacje:
  • Wymagane doświadczenie: Tak
Cześć,
tu Xopero Software!

Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET. Dzięki naszym produktom możesz zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT!  

                     Dołącz do nas, jako Junior Customer Success Account Manager !

Twoje zadania:
- Koordynacja przedłużeń umów z klientami Xopero i GitProtect + cross sell, up sell;
- Wspieranie procesu onboardingu nowych klientów oraz pomoc w efektywnym wdrożeniu rozwiązań Xopero i GitProtect;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i codzienne wsparcie w ich bieżących potrzebach;
- Monitorowanie satysfakcji klientów, reagowanie na problemy oraz identyfikowanie możliwości poprawy doświadczenia klienta;
- Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu oraz wsparcia technicznego w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji celów klienta;
- Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów pomocniczych dla klientów (FAQ, przewodniki, tutoriale);
- Udział w tworzeniu i rozwijaniu procesów customer success i dzielenie się insightami na podstawie kontaktu z klientami;
- Analiza danych dotyczących korzystania z produktu oraz zgłaszanie propozycji usprawnień wewnętrznym zespołom.

Nasze oczekiwania (must have):
-  Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B lub na podobnym stanowisku (np. customer support, sales support, customer success);
-  Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na budowanie długofalowych relacji;
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy z kilkoma klientami jednocześnie;
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;
- Pozytywne nastawienie i gotowość do nauki.

Nice to have:
- Wykształcenie techniczne;
- Znajomość podstawowych narzędzi CRM (np. Zoho, HubSpot, Salesforce);
- Zainteresowanie branżą IT, SaaS lub technologiami.

Narzędzia, z których będziesz korzystać: Google Workspace, Zoho CRM, Calendly, Linkedin, GoToWebinar.

Wartości, którymi się kierujemy:
- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;
- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;
- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani. 

Nasza oferta
Stanowisko: Junior Customer Success Account Manager
Rodzaj umowy: UoP/B2B
Wynagrodzenie: 
UoP: 5 000 – 7 500 PLN brutto + system premiowy
B2B: B2B: 38 – 56 PLN/h netto + VAT + system premiowy
Wymiar pracy: pełny etat
Core hours: 9:00-15:00
Tryb pracy: stacjonarnie
Główna siedziba: Gorzów Wielkopolski
Lokalizacja naszego biura Customer Success: Gdynia
Język pracy: polski i angielski

A ponadto, oferujemy:
  • wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt;
  • welcome pack z miłymi niespodziankami;
  • 26 dni płatnego wstrzymania świadczenia usług (B2B);
  • 10 dni niezdolności do świadczenia usług (B2B);
  • budżet szkoleniowy na Twój rozwój;
  • bezpłatne lekcje języka angielskiego w czasie pracy;
  • dofinansowanie do karty Multisport (np. Multisport Light za 1 PLN);
  • prywatną opiekę medyczną Luxmed (np. Pakiet Standardowy-Indywidualny za 1 PLN);
  • Dzień na U - dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną;
  • urlop menstruacyjny;
  • dofinansowanie do ubezpieczenia na życie; 
  • wyprawkę dla dziecka;
  • dofinansowanie do okularów;
  • Program Poleceń Pracowniczych;
  • Xoperosy - to nasza wyjątkowa gala, podczas której wyłaniamy najlepszych pracowników;
  • impreza świąteczna i świąteczne prezenty to nasza tradycja;
  • wyjazdy integracyjne;
…więc fajnie jakby odległość do nas nie była problemem

Proces rekrutacyjny
  1. Rozmowa z Rekruterem
  2. Spotkanie z Team Lead of Customer Success - Kubą
  3. Zadanie rekrutacyjne
  4. Spotkanie z Chief Revenue Officer - Piotrem
  5. Test predyspozycji zawodowych (Facet5 oraz ToRQ)
Informacje o firmie
Xopero Software powstało ponad 15 lat temu z pasji do ochrony danych i technologii. Z małego zespołu staliśmy się 80-osobową firmą, chroniącą dane ponad 200 000 firm na całym świecie. Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach, takich jak Dropbox czy Google Drive. Stawiamy na innowacje i relacje – z klientami oraz w zespole. Budujemy środowisko pracy oparte na współpracy, zaufaniu i rozwoju, by każdy czerpał satysfakcję z tego, co robi !

Data dodania: 03.07.2025

Aktualizacja: 08.07.2025

Numer oferty: 66132546

Wróć do góry