Kierownik ds. medycznych

podstawowe
Sopot
23 Marca 105
Kierownik ds. medycznych Umowa o pracę

Kierownik ds. medycznych

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
14000 - 14000
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Rehabilitacja / Masaże
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Uzdrowisko Sopot Sp. z o.o. Sanatorium Leśnik zatrudni na stanowisko Kierownik ds. Medycznych
Wymagania:
1. Wykształcenie
-wyższe medyczne i tytuł specjalisty lub specjalizacja II stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny 5 lat w zawodzie lub,
- wyższe medyczne i specjalizacja I stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny 5 lat w zawodzie lub,
-tytuł magistra na kierunku pielęgniarstwo lub położnictwo i studia podyplomowe lub specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej, lub innej dziedziny mającej zastosowanie w ochronie zdrowia 6 lat w zawodzie; lub,
-wyższe i studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia 6 lat w zawodzie
2. Doświadczenie na stanowisku kierowniczym min 5 lat.
3. Wiedzę w zakresie obowiązujących regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania uzdrowiskowych podmiotów leczniczych.
 
Zadania:
  1. Organizacja, kierowanie i nadzór nad pracą jednostek i komórek organizacyjnych oraz stanowisk, wchodzących w skład Pionu Medycznego.
  2. Zapewnienie wymaganej, zgodnie z przepisami prawnymi, zawartymi przez Uzdrowisko Sopot umowami i stanem wiedzy medycznej, opieki lekarsko-pielęgniarskiej pacjentom przebywającym na kuracji oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur medycznych i Praw Pacjenta oraz utrzymaniem należytego standardu opieki medycznej i zabiegów leczniczych świadczonych na rzecz klientów.
  3. Rozpatrywanie skarg klientów dotyczących poziomu świadczonych usług we współpracy z innymi komórkami merytorycznymi.
  4. Sporządzanie programów i planów optymalnego wykorzystania bazy leczniczej i zabiegowej.
  5. Zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania obiektów i urządzeń lecznictwa uzdrowiskowego, zgodnie z potrzebami profilów leczniczych oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  6. Czynny udział w kontrolach przeprowadzanych przez NFZ, ZUS, Sanepid i innych.
  7. Analizowanie potrzeb i zapewnienie personelu medycznego pod sporządzane oferty do kontraktów zawieranych z NFZ i ZUS.
  8. Nadzór nad prowadzeniem, obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej .
  9. Akceptacja merytoryczna faktur za usługi wykonane przez lekarzy i inny personel medyczny.
  10. Zapewnienie merytorycznego nadzoru nad świadczonymi przez podmiot leczniczy usługami z zakresu lecznictwa przez pracowników.
  11. Zorganizowanie i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oraz racjonalnego planowania zabiegów dla pacjentów m.in. poprzez zoptymalizowanie wykorzystania funkcji systemu Kuracjusz.
  12. Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad pracą pielęgniarek, a także niższego personelu medycznego.
  13. Udział w przygotowaniu, nadzorowanie i kontrolowanie sporządzania ofert na realizację świadczeń w postępowaniach ogłaszanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia i Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
  14. Zapewnienie bezpieczeństwa pacjentom i organizacja udzielania pomocy medycznej.
  15. Planowanie, analizy i sprawozdawczość w zakresie zadań realizowanych w pionie medycznym.
  16. Wnoszenie zmian do rejestru urządzeń i zakładów lecznictwa uzdrowiskowego oraz ewidencji zatrudnionego personelu medycznego prowadzonego przez Naczelnego Lekarza Uzdrowisk zgodnie z przepisami.
  17. Planowanie grafików, harmonogramów pracy, rozliczanie godzin pracy, sporządzanie planów urlopów podległego personelu.
  18. Dokonywanie okresowych analiz i oceny pracy podległego personelu pod kątem organizacji i poziomu świadczonych usług oraz racjonalnego wykorzystania posiadanych kwalifikacji.
  19. Współpraca z lekarzami, szerzenie profilaktyki i oświaty zdrowotnej wśród personelu i pacjentów.
  20. Kontrola gospodarki lekami i materiałami opatrunkowymi.
  21. Dbanie o prawidłowe wyposażenie dyżurek pielęgniarskich, gabinetów lekarskich w niezbędny sprzęt pod kątem zgodności z wymogami ustawowymi.
  22. Opracowywanie rocznych planów budżetów podległych komórek organizacyjnych oraz planów zatrudnienia i nadzór nad prawidłowym i pełnym wykorzystaniem kadry w pionie lecznictwa.
  23. Realizowanie planów finansowych i strategicznych oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej w centrach kosztów wewnętrznych.
Znajomość, przestrzeganie wymagań i realizacja zadań wynikających z polityki i celów jakości oraz dokumentacji zintegrowanego systemu zarządzania jakością.
 

Data dodania ogłoszenia: 19.12.2024

Aktualizacja: 17.01.2025

Zgłoś

Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy

Pomoc kuchenna/kelner

podstawowe
Aktualizacja: 18 dni temu

Kucharz

podstawowe
Aktualizacja: 18 dni temu

Koordynator poradni diabetologicznej/pielęgniarka

podstawowe
Aktualizacja: 8 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Uzdrowisko Sopot

k...@zozso... pokaż e-mail

Lokalizacja

Adres
Sopot
23 Marca 105
Wróć do góry