Kierownik klubu samopomocy

Ogłoszenie nieaktualne

Kierownik klubu samopomocy

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem,
Edukacja / Nauka
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Zatrudnimy osobę na umowę o pracę w wymiarze 0,875 etat na stanowisko kierownika klubów samopomocy. Oferujemy pracę w placówce przy ul. Marynarki Polskiej 134A w Gdańsku.

Zapewniamy dobre warunki, miłą atmosferę w wykwalifikowanym i zgranym zespole oraz możliwość zdobycia doświadczenia.

Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, specjalizacja z zakresu organizacji w pomocy społecznej, 3-letnie doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób w podeszłym wieku oraz dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

Obowiązki w projekcie to organizowanie i koordynowanie pracy Klubów pod względem merytorycznym i finansowym; współpraca z opiekunami uczestników i innymi podmiotami, działającymi na rzecz seniorów, osób z zaburzeniami psychicznymi lokalną społecznością; organizacja zajęć klubowych.

Oferujemy:
• pracę w miłej atmosferze,
• praca w godzinach 9.00-13.00 klub dla osób w podeszłym wieku, 
• praca w godzinach 13:00-16:00 klub dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• od poniedziałku do piątku.
Dołącz do naszego zespołu! Aplikuj jeszcze dziś!
Zgłoszenia prosimy kierować na adres mailowy: [ukryte]
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefon 58 765 06 43
Informacje o firmie
Stowarzyszenie SPiR jest Organizacją Pożytku Publicznego zarejestrowane z inicjatywy specjalistów. Od 15 lat rozwijamy naszą działalność i zakres oferowanych usług. Wspieramy osoby zależne z niepełnosprawnościami sprzężonymi, osoby w wieku senioralnym oraz osoby z doświadczeniem kryzysu psychicznego. Od 12 lat Stowarzyszenie prowadzi dwa kluby samopomocy dla osób w podeszłym wieku i dla osób z zaburzeniami psychicznymi. 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Przedsiębiorczości i Rehabilitacji z siedzibą w ul. Batorego 12, 80-251  Gdańsk dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.
Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 06.12.2024

Wróć do góry